Gå til innhold

Hvem får 6-packen før sommern?


JHP

Anbefalte innlegg

Hei:)

Siden magen er det største fokuset for de fleste, å det ikke er så altfor lenge til sommeren. Postes det nå innlegg i hytt å pine om hvordan man får six-packen.

Så daa, tenkte jeg at en liten konkurranse mellom oss medlemene (som ikke har den) kunne være en bedre motivasjon.

Post et bilde av magen din slik den er NÅ. Gjerne hver gang du ser fremgang åsså. Så tenkter jeg at vi setter en frist til... 1. juli? (Er vel da det begynner å bli badetemperatur rundt hele landet)

Så ser vi hvem som har klart å få 2-pack, 4-pack eller 6-packen!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Den er grei! Fra hvilken dag/dato? :D Vi får skrive en liste over godiser vi ønsker i egget vårt neste år ;)

Øøøh.. tenker vi begynner fredag 12 april :p nå er det påske, med mye god vin og mat for min del (skal på hyttetur med en familie til, må være sosial.. haha) så fredag 26 april osv .. ok???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...