Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn...

Whaaat dette har jeg ikke hørt om før! Skal se etter det i butikkene i morgen :D Takk for tips (y)

Fortsetter under...

Ouch... islandsk sjokoladepåskeegg med masse smågodt i... knuller i kjeften for å si det mildt!

Nei! Islandsk sjokolade blir aldri godt. Spesielt ikke hvis det er lakris med i bildet. Jeg sender deg gjerne påskeegg herfra mot freia tilbake! :p

Nei! Islandsk sjokolade blir aldri godt. Spesielt ikke hvis det er lakris med i bildet. Jeg sender deg gjerne påskeegg herfra mot freia tilbake! :p

HEHEHEH! JEG ELSKER DET!

Draumur... UFF! FEED ME MORE!

Bor du på Island?=D

HEHEHEH! JEG ELSKER DET!

Draumur... UFF! FEED ME MORE!

Bor du på Island?=D

Eneste godkjente islandske er Pipp med mint :p ellers går det mye i utenlandsk sjokolade, må jeg tilstå. Draumur er ikke godteri, det bare ser sånn ut ^^ men mjúkis, det er så godt!! Og hleðsla og hámark proteindrikker på sjokolademelkkartong :love: og billig skyr!

Jepp, har et utvekslingsår her nå :) elsker landet!

Annonse

Jeg begynte allerede i tenårene å gå lei alt godiset og fikk heller litt småting jeg ønsket meg i egget. Type hårting, sminke og tyggis feks. Nå foretrekker jeg vel egentlig et lite egg med fløtekarameller og sjokoladetrøfler, men det egget må jeg nok stå for selv og da blir det ikke noe egg i heletatt ;P

Annonse

Eneste godkjente islandske er Pipp med mint :p ellers går det mye i utenlandsk sjokolade, må jeg tilstå. Draumur er ikke godteri, det bare ser sånn ut ^^ men mjúkis, det er så godt!! Og hleðsla og hámark proteindrikker på sjokolademelkkartong :love: og billig skyr!

Jepp, har et utvekslingsår her nå :) elsker landet!

jeg digger island. har familie der! så er oppvokst med matkulturen og godteriet=P Kropp er også en av yndelings greiene mine=P kjekskulene!

Planer om å ta en tur snart. men får aldri tid eller mulighet=/ Island er billig for tiden. spess hvis man kommer fra norge=P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...