Gå til innhold

Fredagskos


Anbefalte innlegg

Det kan være fullt mulig at en slik tråd eksisterer fra før av.

Jeg er veldig int. i å høre hva dere bruker å lage / spise når dere skal ha litt fredagskos med venner, familie, eller kun for dere selv? Selv pleier jeg å lage verdens enkleste dessert:

1/2 boks mager vanilje kesam

1 neve usaltede peanøtter

1ss honning

1ss peanøttsmør (i'm in luuv)

Men har lyst til å teste noe nytt / variere. Bare kom med oppskrifter, elsker å teste nye oppskrifter :lol:

(om jeg ikke gidder å fikse noe dessert ender det som oftest i å stappe i meg en boks med Ben&Jerry's, eller dytte inn masse brownies fra gårsdagen :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH]92102[/ATTACH] blir du [ATTACH]92103[/ATTACH]

I dag spiste jeg et helt vanlig rundstykke(med valmuefrø, best) med vanlig gulost.

Jeg kommer til å drikke et glass brus senere i kveld.

Jeg kommer til å dø i morgen. BMI'en min kommer jo til å skyte i været med minst 30 poeng, over natta! Får diabetes etter dagsrevyen, høyt blodtrykk etter nytt på nytt og høyt kolesterol rundt leggetid, så hjerteattakk i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige fredag var jeg helt vill og gal og laget meg vegetar Enchiladas med Mama Lupe's lavkarbo tortilla lefser, men med ekte refried beans(!). Tror jeg fikk i meg nesten 80g karbohydrater(Jeg døde ikke).

I dag har jeg logget nesten 2 mil på ski i strålende sol, så etter middag med mor, far og storesøster spiste jeg en mini vannbakkels med krem til kaffen. Den var så vidt større enn en femkroning (dette tar helt av, må nok på vekta i morgen).

Men i kveld skal jeg gå bananas med en lavkarbo pizza.

Som sagt helt vill og gal:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop. Kan serveres i en bolle om man skal være ekstra fin på det.

Ostepopp får man jo verdens dårligste ånde av! Vennina mi elsker det, men etter at hu har spist blir det jo fysisk umulig å sitte i samme rom pga. lukten! o_O

Skulle gjort hva som helst for en Ben&Jerry's cookie dough men er for giddalaus til å vandre de få hundre meterne til butikken.. Sofaen klamrer seg for godt fast til meg. Hardt liv :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...