Gå til innhold

Fredagskos


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sukkerfri sjokolade! masse utvalg i smaker.

Fruktbolle med andre frukter enn du vanligvis hiver i deg. eks mango, granapeple, fersk ananas

Smoothie- fins hundre varianter

Milshake

Chips og masse magerkesam torilladip på hvert flak- ender opp med at du spiser mest dip og blir mett på det!

"ostekake" Kesam, lime, philedelphia lettost, sukrinmelis, sukrin/søtning og litt knust kjeks er namnam!

Litt alkohol skader heller ikke :whistle:Sprit og sukkerfri blandemixer med farris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt lite is i den når jeg tok det bildet, her er et med litt mer normal ismengde.

8CA22BEA-4B8A-490C-A283-39ABBFDFD716-2219-0000022055C1D07B.jpg

fap fap :D Hver gang jeg ser det bildet tenker jeg at du bare har rotet i en random fryser i en butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dippen lager net selvsagt selv! ;) sjekk innholdet I den du kjøper,du vil få deg en aha opplevelse. Pga de fleste er de nesten bare erter o.l som er innholdet i den !?! Utrolig at de kan kalle produktet guecamole! :eek:

Vettu, jeg blir kvalm bare jeg ser på de boksene..

Jeg gjør det enkelt, så enkelt som det var ment å være; En avokado(om du ikke trenger så mye), chili(ekte eller pulver), hvitløk(ekte eller pulver), salt og pepper etter smak, lime og eventuellt rømme/creme fraiche/yoghurt/syrnet melk etter smak, men ikke for magert produkt, da blir det beskt pga lime'en. Gå bananas med gaffelen, så erru ferdig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de som er i konkurranseforberedelser eller skal mye ned i vekt holder igjen på kostholdet, men dere gjennomsnittlige trimmere, som er de fleste her hadde sikkert økt livskvaliteten sin ved å unne seg noe godt en gang i blant :)

Fredag i går og kvelden besto av:

600 gram biff med en god saus, sopp og stekt søtpotet.

en diger bolle med is og sjokoladesaus

Potetgull og litt dipp foran tv'en.

Skal trene i dag og er sikkert i minst like god form som på forrige trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...