Gå til innhold

Fredagskos


Anbefalte innlegg

Skjønner at de som er i konkurranseforberedelser eller skal mye ned i vekt holder igjen på kostholdet, men dere gjennomsnittlige trimmere, som er de fleste her hadde sikkert økt livskvaliteten sin ved å unne seg noe godt en gang i blant :)

Fredag i går og kvelden besto av:

600 gram biff med en god saus, sopp og stekt søtpotet.

en diger bolle med is og sjokoladesaus

Potetgull og litt dipp foran tv'en.

Skal trene i dag og er sikkert i minst like god form som på forrige trening.

Er det samme jeg sitter å tenke på.

Det er for mye fokus på å spise sunt at det går mot det negative.

Du legger IKKE på deg av å spise en hel masse tull en dag så lenge du spiser fornuftig de andre dagene i uka.

Samme som alle som ikke vil spise carbs :eek:

Folk må seriøst lære å kose seg så det blir lettere å holde ut i lengden :)

Vil du spise noe godt så gjør det heller en gang i bland enn å gå rundt å ha lyst på noe godt i mange uker helt til du sprekker å ender opp i gammle trakter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at de som er i konkurranseforberedelser eller skal mye ned i vekt holder igjen på kostholdet, men dere gjennomsnittlige trimmere, som er de fleste her hadde sikkert økt livskvaliteten sin ved å unne seg noe godt en gang i blant :)

Fredag i går og kvelden besto av:

600 gram biff med en god saus, sopp og stekt søtpotet.

en diger bolle med is og sjokoladesaus

Potetgull og litt dipp foran tv'en.

Skal trene i dag og er sikkert i minst like god form som på forrige trening.

Hmmm lørdag...

Hva skal man putte i munnen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagstaco og rester etter tacoen til dessert. Ingenting slår den kvalmende metthetsfølelsen etter taco!

Prøvde meg med taco på en torsdag. Ungan så rart på meg og sa: fredagstaco kan vi ikke ha på en torsdag pappa!

Fredagstaco er FREDAGStaco! Hvordan i alle dager våger du å ha fredagstaco på en annen dag enn FREDAG?! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskos har den senere tid også blitt assosiert med maki (må ikke forveksles med sushi eller sashimi), og da med enten fritert scampi eller kylling. Førstnevnte har blitt en favoritt sammen med avokado, chilimajones og sesam. Anbefales å prøve, kanskje spesielt for de som er skeptiske til sushi og sashimi.

18.jpg

(Illustrasjonsbilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskos har den senere tid også blitt assosiert med maki (må ikke forveksles med sushi eller sashimi), og da med enten fritert scampi eller kylling. Førstnevnte har blitt en favoritt sammen med avokado, chilimajones og sesam. Anbefales å prøve, kanskje spesielt for de som er skeptiske til sushi og sashimi.

18.jpg

(Illustrasjonsbilde)

Naaam! Spiste netopp hjemmelaget maki! Plutselig fikk jeg lyst på mer :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskos har den senere tid også blitt assosiert med maki (må ikke forveksles med sushi eller sashimi), og da med enten fritert scampi eller kylling. Førstnevnte har blitt en favoritt sammen med avokado, chilimajones og sesam. Anbefales å prøve, kanskje spesielt for de som er skeptiske til sushi og sashimi.

(Illustrasjonsbilde)

Maki er da vitterlig sushi det òg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar det jeg har lyst på, i moderasjon (jeg lurer meg selv - noen ganger er det ikke i moderasjon). Elsker jordbær med en dæsj sukker og litt helmelk. Andre dager har jeg ikke lyst på annet enn sjokolade og french fries chips. På lørdag stappet jeg i meg mengder med reker på loff (!) med lettmajones og sitronpepper, og naaaam, det e himmel!

En boks med ferske jordbær koster 29,90,- på Meny, den varer til to - tre serveringer for meg selv, det er ikke store forskjellen prismessig mellom jordbærene mine og en sjokoladeplate, selv om mange venner av meg alltid skal poengterte hvor mye jeg bruker på... jordbær. NAM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det jeg har lyst på, i moderasjon (jeg lurer meg selv - noen ganger er det ikke i moderasjon). Elsker jordbær med en dæsj sukker og litt helmelk. Andre dager har jeg ikke lyst på annet enn sjokolade og french fries chips. På lørdag stappet jeg i meg mengder med reker på loff (!) med lettmajones og sitronpepper, og naaaam, det e himmel!

En boks med ferske jordbær koster 29,90,- på Meny, den varer til to - tre serveringer for meg selv, det er ikke store forskjellen prismessig mellom jordbærene mine og en sjokoladeplate, selv om mange venner av meg alltid skal poengterte hvor mye jeg bruker på... jordbær. NAM.

Jordbær dyppet i smeltet sjokolade. Det er hellig! :wideyed::hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at det ihvertfall er noen som kan klare å la seg selv spise notmal mat, og til og med kose seg og nyte livet, med det som hører til, av fett, sukker, karbohydrater, kalorier og alskens styggedommer;)

:love: you all!

Hvem i verden greier å leve uten EKTE sjokolade eller snickerssjoko?! Finner du et menneske som greier det får du gullmedalje! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...