Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt løft å vet når man kan begynne forvente at det røde rundt vortene kanskje forsvinner så smått?

Jeg har ikke hatt løft, men jeg har hatt en bukplastikk, og arret mitt ble ikke HELT hvitt før for ca et år siden.. Det vil si at det tok nesten to år for det å blekne helt. Det vil imidlertid være store individuelle forskjeller, og det kommer an på flere ting, feks grohud og hvor mye sol arrene får og så videre. Smør deg med tålmodighet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedtrekk skal strengt tatt ikke belaste brystmusklene noe særlig, altså ;)

Jeg er temmelig sikker på at jeg fikk beskjed om seks uker (fra Colosseum), men skal finlese papirene mine og spørre dem senere også.

Det var det som stod i mine papirer også - så jeg begynte på etter 6 uker jeg.

-----

Trente de brystøvelsene som ikke førte til noe særlig ubehag - snart 3 mnd siden operasjonen og jeg er ikke langt unna styrken jeg hadde i brystet før operasjon (tok under muskelen). Har etterkontroll neste uke, så da finner jeg vel fort ut om det var et dumt valg å trene så tidlig igjen eller ei. Men, det skal sies at jeg aldri har hatt noe særlig til smerter. Trengte ikke morfintablettene jeg fikk til bruk den første uka engang. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker nedtrekk:cry: roing da? sittende i kabel? :p

Roing går fint. Nedtrekk også etter et par mnd, eneste er at du kjenner det strekker i brystet - noe som kan være litt ubehagelig. Men det er over for min del, så har trent masse nedtrekk siste ukene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt løft, men jeg har hatt en bukplastikk, og arret mitt ble ikke HELT hvitt før for ca et år siden.. Det vil si at det tok nesten to år for det å blekne helt. Det vil imidlertid være store individuelle forskjeller, og det kommer an på flere ting, feks grohud og hvor mye sol arrene får og så videre. Smør deg med tålmodighet... :)

Takk for svar ;) tenkte om det var teipen som irriterte litt...bare lurer på hvor lenge man bør teipe egentlig..ser jo huden blir irritert..men plager ikke..uvant å ikke ha de der,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne teipe 3mnd, med mindre huden blir så sår at DET skaper nye irritasjoner og potensielle arr.. Det finnes teip som er mer hudvennlig enn andre, men nå husker jeg ikke hva den heter. Jeg tror jeg teipet magen i 8-10 uker, og arret er blitt veldig fint. Litt bredt midt frempå, men det er fordi jeg sover på magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg teipet mine arr i ca 4 mnd og mine arr ble helt borte etter ett år. Nå etter nyoperasjonen er de faktisk ikke så ille. Litt røde og tykke enda, men tror de kommer til å bli borte slik som de forrige. :D

Virker forresten som monopuppen kommer tilbake nå når de blir mykere, noe som jeg synes er utrolig kjipt, men ripplingen er hvertfall ikke synlig. Nå forandrer de seg fra uke til uke da, så får nå se hvordan de blir. Puppene mine er 11 uker i dag! Woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ;) tenkte om det var teipen som irriterte litt...bare lurer på hvor lenge man bør teipe egentlig..ser jo huden blir irritert..men plager ikke..uvant å ikke ha de der,hehe

Ikke bytt teip før den andre nesten faller av;) Jeg teipet vel i 6 måneder og bytta ikke teip oftere enn en gang hver 14 dag mener jeg å huske.

Hvilket merke bruker du? Micropore er det de brukte på klinikken jeg var på. God teip, må ikke forveksles med Scanpore..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bytt teip før den andre nesten faller av;) Jeg teipet vel i 6 måneder og bytta ikke teip oftere enn en gang hver 14 dag mener jeg å huske.

Hvilket merke bruker du? Micropore er det de brukte på klinikken jeg var på. God teip, må ikke forveksles med Scanpore..

micropore bruker jeg :) Men skal bli litt flinkere å vente te det holder på å falle av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gjør dere det ang dusjing etter trening? det er jo ikke alltid at jeg må rett hjem etter trening..men til nå har jeg gjort det fordi jeg ikke syns det er så behagelig at alle skal se teipene eh... også må jeg jo evt tørke teipene med føner også?? hehe..

skal jeg ta av teipen og skifte den..så blir det jo oftere en den ene dagen i uka? syns dette er litt vanskelig.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan gjør dere det ang dusjing etter trening? det er jo ikke alltid at jeg må rett hjem etter trening..men til nå har jeg gjort det fordi jeg ikke syns det er så behagelig at alle skal se teipene eh... også må jeg jo evt tørke teipene med føner også?? hehe..

skal jeg ta av teipen og skifte den..så blir det jo oftere en den ene dagen i uka? syns dette er litt vanskelig.. :blush:

Trener å dusjer når jeg kommer hjem...gått helt greit det...=) å føner bare som vanlig da...eller lar det luft tørke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at det var lurt å ikke føne teipen, fordi limet kan bli ødelagt om varmen blir for høy. Så jeg sprader bare rundt toppløs til den har lufttørket :p Det går jo ganske fort (men jeg bor alene altså). Teipen min sitter veldig godt på, lørver seg ikke, og jeg har ikke noe dårlig reaksjon på den. Bruker micropore, og nå har jeg mepiform under. Pleier å dusje hjemme, men nå når jeg så smått har begynt å trene igjen skifter jeg uten blygsel. Teipen er faktisk ganske diskré, og jeg tenker, pleier JEG å se så nøye på puppene til de andre jentene i garderoben..? Nope. Tror samtlige jenter jeg har skiftet med i mitt liv kunne hatt teip på puppene sine uten at jeg ville lagt merke til det en eneste gang. Gjør meg forsåvidt ingenting om noen ser det heller. Hehe. Jeg klarer aldri å bare svare uten å skrive stil med begrunnelser og tanker rundt :whistle:

Kortsvar: Skifter ikke teipen hver gang jeg dusjer, bare annenhver uke ca. Lufttørker alltid. Når jeg bytter teip, tar jeg den av før dusj og setter på ny etter dusj. Det ser ut til å funke meget bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskerne understreker at det ikke foreligger noen direkte forbindelse mellom silikonimplantater og selvmordsfare.

Resultatene tolkes snarere som et tegn på at psykiske problemer på forhånd er mer utbredt blant kvinner som får silikonbehandling enn blant kvinner som ikke har noe ønske om å få brystene forstørret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer jeg meg 10 uker siden å er strålende fornøyd,ser ikke ut som det er innlegg utenom at arrene er litt røde enda da.Overrasket over resultatet(y) Sku gjort dette for lenge siden:)Håper det bare blir bedre å bedre!!Er dere andre fornøyde?Begynte sove uten bh for 2 uker siden...herlig altså...hehe..små ting man setter pris på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer jeg meg 10 uker siden å er strålende fornøyd,ser ikke ut som det er innlegg utenom at arrene er litt røde enda da.Overrasket over resultatet(y) Sku gjort dette for lenge siden:)Håper det bare blir bedre å bedre!!Er dere andre fornøyde?Begynte sove uten bh for 2 uker siden...herlig altså...hehe..små ting man setter pris på :p

Så bra du er fornøyd :D Er dine myke? Mine blir mykere og mykere hver dag, nå kan de dyttes sammen til en kløft, yuhu! Det har jeg ikke hatt før, verken med eller uten silikon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...