Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

I helgen sa kjærsten at han skulle kjøpe meg silikonpupper og at det ville koste meg big time.

Vet fortsatt ikke om jeg skal ta det som ett kompliment eller en fornærmelse :p

Haha, jeg ville iallefall vært skeptisk.. Men ikke redd, hehe.

Etter ti dager på diett vurderer jeg også det her mer og mer as.. Det er for ille når man ser konturen av pectoralis nesten helt inn mot sternum, fordi det lille man har igjen av masse henger nedenfor.. :whistling::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hverken for eller imot -folk får gjøre som de vil. Personlig har jeg alltid ønsket meg små pupper, de er konstatant i veien for alt. Så jeg skal faktisk gjøre mine mindre. Små søte pupper, fremfor de beista her blir fantastisk! Men jeg hadde kanskje tenkt annerledes om jeg hadde hatt et flatt bryst med to vorter på bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! her en min puppeblogg! litt flaut men det er 100%anonymt av meg med bilder og alt. :p en blogg om brystløft og etter vært skal jeg legge inn silikonproteser.

ballongpupp.blogg.no

Kan være de er hovne nå, men jeg ser ingen grunn til silikon- de var jo kjempeflotte :D Forstår godt du er fornøyd! Mine kunne godt vært mindre, spesielt "nippelen" som du sier :p Når jeg ser sånne fine resultater som du viser så vurderer jeg sterkt å gjøre noe når jeg er ferdig med slankinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være de er hovne nå, men jeg ser ingen grunn til silikon- de var jo kjempeflotte :D Forstår godt du er fornøyd! Mine kunne godt vært mindre, spesielt "nippelen" som du sier :p Når jeg ser sånne fine resultater som du viser så vurderer jeg sterkt å gjøre noe når jeg er ferdig med slankinga.

tusen takk! Jeg trur de er litt hoven nå. Pluss at når jeg starter opp trening igjen blir jeg A cup så det blir nok innlegg:b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare legge til at det er 4 dager etter mitt brystløft og jeg går ikke på smertestillende, har ingen smerter nesten. Kan løfte tungt uten at det gjør vondt(jeg lytter til kroppen) så i morgen er jeg tilbake på jobb. Klarer ikke sitte hjemme lenger:b jeg er så glad dette gikk så bra! :) men gruer meg til å legge inn silikon for det trur jeg gjør myyyye mer vondt! :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå nesten 7 uker etter operasjonen og skal trene for første gang igjen :D Woho! Jeg har ikke turt før nå pga komplikasjoner. Men iallefall, nå er det nok venting! :D

Jeg kan se ripplingen litt, og kjenner den ganske godt rundt hele puppen, men det har faktisk blitt bedre enn det var for noen uker siden. Så det er stas :D Håper på at jeg ikke kan se det noe særlig når puppene blir mykere om et par mnd. Får no sjåå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! jeg orker ikke gå rundt å ikke være fornøyd lenger :) De 30 000 er det verdt :)

Det er det :happy: MEN det blir ikke nødvendigvis noe enklere å finne BH. Heller vanskeligere for min del. Problem: Jeg er for tynn OG har for store pupper til vanlige butikker. Heheheh. Griner øya mine ut. :roflmao:

Ikke lenge igjen for deg nå, frk. Klein? :) Kan tenke meg du begynner å glede deg ordentlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det :happy: MEN det blir ikke nødvendigvis noe enklere å finne BH. Heller vanskeligere for min del. Problem: Jeg er for tynn OG har for store pupper til vanlige butikker. Heheheh. Griner øya mine ut. :roflmao:

Ikke lenge igjen for deg nå, frk. Klein? :) Kan tenke meg du begynner å glede deg ordentlig? :)

Hva bruker du nå da? :) jeg har sett på bloggen din, og jeg skal si til legen min at det er slike jeg vil ha :D De var helt nydelige! Men kunne du tatt ett bilde av deg forfra? Sånn at man ser begge?

Er bare 26 dager igjen :o Gleder meg enormt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå dere, jeg (eller er det nå egentlig meg? :nin:) blir kjempeglad :D

Hva bruker du nå da? :) jeg har sett på bloggen din, og jeg skal si til legen min at det er slike jeg vil ha :D De var helt nydelige! Men kunne du tatt ett bilde av deg forfra? Sånn at man ser begge?

Er bare 26 dager igjen :o Gleder meg enormt! :D

Jeg skal ha 65-70 i omkrets og vet egentlig ikke helt med cupen, Change-kalkulatoren sier 60/65G :eek: men den er jo helt insane. Fant én i 70D som var stram nok og stor nok, men alle andre var for vide og dekket bare halve puppen... Hello nippleslip. Så, 70E eller 65E/F, kanskje? Skal på ordentlig butikk etter neste lønning :D

Jeg synes det er så utrolig stas når noen vil ta med bilder av MEG til legen sin :D Det er jo den ultimate kompliment! :love: Kan ta bilder forfra i dag og legge ut på bloggen (som jeg fortsatt ikke bekrefter at er min, kjære framtidige arbeidsgiver). ;)

26 dager, det nærmer seg :D Plutselig er dagen her! :)

Hihi, fulgt den bloggen lenge jeg :D Og ja, skjønte fort at det var deg etter at jeg så at alt du skrev her inne passet med innleggene på bloggen. Lurte på om du ville være såpass anonym at du ikke ville ha bloggen knyttet til deg her inne, så jeg har latet som ingenting og ikke kommentert. Men nå kan jeg vel begynne med det, og jeg kan si at du har fått et fantastisk resultat! Selv om du har tatt de mest "drøyeste" valgene som du selv har skrevet, så ser det kjempe bra ut. Drømmer om å være like heldig som deg å få like fine pupper! :)

Jeg følger mange silikonblogger, og jeg må bare legge til at dette er den beste jeg vet om! Den mest oppdaterte og med best beskrivelser og bilder. Kjempe bra, så for dere andre puppeinteresserte er denne bloggen absolutt verdt å følge med på! ;)

Hihihi. Jeg bekrefter eller avkrefter ingenting :whistle: Neida joda. Tusen takk skal du ha! Oppdateringen har jo dabbet litt av nå, for den personen som skriver bloggen har jo mer eller mindre grodd og "dramatikken" har roet seg. Men fortsatt spår jeg at bloggen vil oppdateres med ujevne mellomrom, og det er selvfølgelig bare å stille spørsmål :) Tusen takk for både kompliment om resultatet og om bloggen, setter stor pris på det! Herlig at den blir verdsatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha 65-70 i omkrets og vet egentlig ikke helt med cupen, Change-kalkulatoren sier 60/65G :eek: men den er jo helt insane. Fant én i 70D som var stram nok og stor nok, men alle andre var for vide og dekket bare halve puppen... Hello nippleslip. Så, 70E eller 65E/F, kanskje? Skal på ordentlig butikk etter neste lønning :D

Jeg synes det er så utrolig stas når noen vil ta med bilder av MEG til legen sin :D Det er jo den ultimate kompliment! :love: Kan ta bilder forfra i dag og legge ut på bloggen (som jeg fortsatt ikke bekrefter at er min, kjære framtidige arbeidsgiver). ;)

26 dager, det nærmer seg :D Plutselig er dagen her! :)

Kan du ikke gå opp en str i omkrets å ned en str i cup :)?

Ja, jeg vil ha akkuratt slike som dine, hvis det er mulig. Jeg synes de er perfekte :D. Gratulerer så mye!!

Ja, kan nesten ikke vente nå :D! Håper det går kjempe fort. Skal kaste meg på PSMF nå, slik at jeg klarer å nå vekta for opperasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine pupper er helt like mine lottaRosie! Haha :p Typen bare: "HÆH! HAR DU LAGT UT BILDE AV PUPPENE DINE PÅ EN BLOGG?" Haha!

Jeg kjøper bher på change, de sitter kjempebra. Bruker 65F og 65G. Varierer på typen bh. Når man er der kan man bli målt, og så får man den perfekte bh :D Har man sånn changekort så sparer man jo opp poeng så man kan få ting "gratis". Det er også ganske stas. Change <3

Skal ut og kjøpe meg nye bher snart tenker jeg, må jo ha nye bher til nye pupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...