Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silikon er en knallbra oppfinnelse, og kan hjelpe utrolig mange jenter med selvtillit og selvfølelse. Det bør gjøres på riktig grunnlag, hvorfor ønsker man innlegg, det er viktig å sette seg ned og tenke over det før man gjør det. Jeg er enig med kristianne fagertun, tenk over hvem gjøres dette for, det bør være deg selv. Det har nesten blitt en trend, og jeg tror mange gjør det uten å tenke seg godt nok om. Men for all del, mange har det, og ser smashing ut :)

Men tenk litt på symmetri også. Vil ikke tråkke noen på tærne nå, men jeg har sett noen som fra siden ser ut som de er sekunder fra å tippe i gulvet fordi de ser så framtunge ut. Kan være greit å gi rumpa et løft med hard trening om man ønsker litt størrelse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 290g (0.98g er 1 cc) og kunne nok tenkt meg litt større. Men de ser veldig fine ut og når de ikke er så gigantiske så er det ingen som gjetter at de er fake og det er jo bra. Har hatt de siden 2007 (eller var det 2006?) og har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Ble operert i Trondheim på Klinikk Stokkan. Har over muskelen og kommer nok ikke til å gå under men blir nok en oppgradering i størrelse om et par år:p Treneren min har halvt over/halvt under og løfter tungt på bryst uten at de blir forskjøvet ut til siden, så det er en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det husker jeg nesten ikke. Er så lenge siden. Synes å huske at jeg nesten ikke hadde noe hevelse i det hele tatt og at de stort sett forble den størrelsen de var med en gang. Gikk opp i størrelse da jeg ble feit (hehe) så nå som jeg er i form igjen virker de litt små... Er 180cm høy og rundt 68 kg. Tror jeg er en 34C nå. Var 32D før ryggen vokste seg bredere. Mer bredde på ryggen er vel også litt av grunnen til at jeg kunne tenkt meg å ha de litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spørsmål bare..Er det Volvat dere vil anbefale? Hva koster det.. 30 000? Nedbetaling eller har dere vært flinke å spare opp?? Jeg og vil, etter noe vektnedgang... De blir jo som to saccosekker etter ammingen og etter trening og vektnedgang, bare små...

Jeg har operert på Volvat!

Barbara Dahl er en av de flinkeste på markedet. Bare søk opp navnet hennes, så finner du masse som er skrevet om henne, og intervjuer. Hun er sinnsykt dyktig.

Jeg hadde noe som heter tubebryst, og hun sa på forhånd at dette var en vanskelig operasjon, og at de ikke kom til å bli helt "perfekte" fordi jeg hadde såpass dårlig utgangsåpunkt. Men den dama der gjør virkelig underverker. Jeg har helt sinnsykt fine bryster nå. Folk som har sett meg før, og ser meg nå skjønner ikke at det går ann.

Volvat er superseriøst. Kjendiser og andre folk som er seriøse bruker som regel volvat :)

I tillegg får du veldig god oppfølging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte det samme dagen jeg.....ble forfulgt av hun som passet på meg, men jeg var oppe og vandret om natten. Låste hendene ved låret og måtte tåle litt smerte når jeg skulle opp men det gikk fiiint ja:D Har hatt barneselskap med 14 unger og 8 voksen i dag...kjenner jeg er sliten ja...er 5 dager siden min operasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW!!! jeg tør ikke prøve en gang. Jeg har en del smerter, og knasker smertestillende så det holder. Har en del vondt i ryggen etter brystbåndet, og føler har skikkelig press på brystet. Håper det er litt bedre i morgen. Har ikke hatt noen plager med magen heldigvis.. det hadde toppet det fullstendig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theea:

Tok du under bryst muskelen? Såvidt jeg vet er det litt vondere og tar litt lenger tid å bli bra igjen fra. X-en min trengte også hjelp opp av sengen de første 2-3 dagene. Men etter 2 uker fartet hun frem og tilbake som om ingenting hadde skjedd. Men hun beskrev det som en "ekstrem stølhetsfølelse" i en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig blå,brun,lilla,grønn osv....og midt på brystbeinet er det en stooooor flekk som nå begynner å gi seg, men når jeg våknet opp kjentes det ut som at noen hadde hoppet på ribbena mine.....du må huske at vi får utrolig hard medfart når de holder på med det der:) Og da mener jeg UTROLIG hard medfart....viss du hadde fått mye juling så hadde det tatt sin tid før du var iorden igjen.....mine holder på å "våkne" til liv nå, så det prikker, iser,brenner og alt mulig rart.....er litt bekymret etter gårdagen da...for nå er den ene litt ømmere enn jeg liker egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt under muskel ja. Var på kontroll i dag, ser fint ut, er litt mer hoven på ene siden. Har to pforte igjen :/ føler jeg må spare dem. Sent i går begynte jeg å spy, fortsatte å spy utover natten. Men er bedre i dag. Har fremdeles to elefanter som vil ut av brystet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...