Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Jeg er så misunnelig på dere uten rippling!! Er ekkelt å kjenne bølgene mellom puppene (merker følelsen min omkring dette endres hver dag..). Livredd for å få monopupp igjen, kjennes litt som jeg får det nå når de blir mykere og mykere. Vilikke :( er rippling virkelig så uvanlig at ingen her har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7 uka her nå å er veldig fornøyd..men tru om man kan begynne med styrke treninga snart?Jogging funka ikke...:p

Hva skjedde under joggingen??;) Tror du kan begynne å trene styrke ja, OM du føler alt er bra.. Jeg selv kommer til å starte rolig etter 5 uker, men bare hvis jeg føler meg klar. ..:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7 uka her nå å er veldig fornøyd..men tru om man kan begynne med styrke treninga snart?Jogging funka ikke...:p

Jeg er på uke 9 nå, begynte med styrketrening i uke 7. Det gikk finfint. Trener tunge vekter på alt som jeg ikke bruker brystmusklene direkte på. :) Trener nada bryst foreløpig. Jogging går fint om jeg holder fast puppene, men det ser liksom litt teit ut, så dropper det en stund til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lottaRosie, hun som ikke er du, hun har fått SYKT fine pupper! Hilse henne og si det om du kjenner henne, altså.

:D :D "Skal hilse og si" tuuusen takk :D

er rippling virkelig så uvanlig at ingen her har det?

:unsure:

Jeg har det ikke i hvert fall, ingen antydning samme hvordan jeg "leter". Synd du skal være så uheldig med det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det ikke i hvert fall, ingen antydning samme hvordan jeg "leter". Synd du skal være så uheldig med det :(

Ååh.. Du er så heldig :( Mine ser helt like ut som dine, men jeg kjenner ripplingen kjempegodt. Selv om jeg har dem under muskel :/

Hvor lenge må kjæresten holde fingrene av fatet, og hvor lang tid tar det før de "synker" og føles "normale" igjen..?

Kjæresten min fikk lov til å ta på dem etter 2-3 uker :p Men han tørr nesten ikke gjøre det. Selv ikke nå etter 9 uker, for han er så redd for å ødelegge noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Min turte nesten ikke ta på magen min på lange tider etter bukplastikken, men jeg hadde jo body på i månedsvis.. Men man kan jo trygt si han er mer opptatt av pupper enn av mage, så det blir nok verre å holde fingrene av fatet denne gangen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde under joggingen??;) Tror du kan begynne å trene styrke ja, OM du føler alt er bra.. Jeg selv kommer til å starte rolig etter 5 uker, men bare hvis jeg føler meg klar. ..:dry:

Det var veldig ubehagelig å vondt...ble litt mye dissing...så de var nok ikke helt klar for det enda:( men nå hadde jeg litt stort inngrep da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på uke 9 nå, begynte med styrketrening i uke 7. Det gikk finfint. Trener tunge vekter på alt som jeg ikke bruker brystmusklene direkte på. :) Trener nada bryst foreløpig. Jogging går fint om jeg holder fast puppene, men det ser liksom litt teit ut, så dropper det en stund til :p

Ja tenkte prøve te uka så får se åssen det blir..må iallefall komme igang å ligge unna de gruppene som føles ubehagelig i første omgang:) Når det gjelder jogging må jeg og det..gikk greit inne i skogen...menne...vet aldri va som lusker i buskene,hahaha:LOL:Dropper det jeg å en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tok for 3uker siden. lurer på når man evt kan begynne å bruke sånn hel sportsbh?? sånn som ikke er todelt..hehe.. liker ikke de så godt,men tipper det er grunn til at man skal bruke ala den man fikk på klinikken? savner veldig å kunne bruke ala nike sine:)

så ser jeg at man heller ikke kan bruke bh med spiler på 6mnd.. men det finnes jo nesten ikke uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok for 3uker siden. lurer på når man evt kan begynne å bruke sånn hel sportsbh?? sånn som ikke er todelt..hehe.. liker ikke de så godt,men tipper det er grunn til at man skal bruke ala den man fikk på klinikken? savner veldig å kunne bruke ala nike sine:)

så ser jeg at man heller ikke kan bruke bh med spiler på 6mnd.. men det finnes jo nesten ikke uten?

Mener grunnen til at man skal bruke disse med avdelte skåler er for å få mest mulig større til de "nye" puppene.

Bher uten spiler får du i undertøysbutikker:) Hvis ikke er det en dårlig undertøysbutikk:p Veit det er mange som tar ut spilene på vanlige bher, men da blir mye av støtten borte. Jeg ville heller gått til en undertøysbutikk å kjøpt meg noen bher:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, bh med spiler kan jeg bruke etter seks UKER står det i mine papirer.. Får også trene som normalt etter seks uker, om det kjennes bra.

kan det være at det står feil i min da tro?? kan jo ikke være så stor forskjell fra klinikk til klinikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kremt.. du kan vel si at her i Tromsø er det tydeligvis dårlige butikker med bh er da.. jeg sliter med å finne.. :( men kan man bruke sånn hel treningsbh igjen? evt når? :)

Jeg kunne bruke annen bh (uten spiler) etter seks uker mener jeg det var. Det varierer mye fra klinikk til klinikk. Men hold deg til det kirugen DIN har sag sagt og hva som står i DINE papirer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg egentlig noe innmari til å slippe å bruke spilebh'er jeg, så jeg innbiller meg at jeg ikke kommer til å stresse med det.. Men det trenger jeg ikke tenke på før til jul, hehe.

Viktig å følge det DIN kirurg har sagt til deg ja, ikke hør på oss eller tro på alt du leser på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...