Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg egentlig noe innmari til å slippe å bruke spilebh'er jeg, så jeg innbiller meg at jeg ikke kommer til å stresse med det.. Men det trenger jeg ikke tenke på før til jul, hehe.

Viktig å følge det DIN kirurg har sagt til deg ja, ikke hør på oss eller tro på alt du leser på nettet.

Når du har gått i seks uker med sportsbh, kommer det å bruke normal bh etterpå være et herk. Jeg har kunnet bruke vanlig bh i over en mnd nå, men har maks brukt det 5 dager totalt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja ok. jeg får forsøke å leite etter noen fine spile løse her i byen hehe :) men det var ingen som svarte ang å bruke sånn hel treningsbh? hater disse to delte.. kanskje noen kan komme med noen gode anbefalinger? den jeg har nå syntes jeg gneger litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok. jeg får forsøke å leite etter noen fine spile løse her i byen hehe :) men det var ingen som svarte ang å bruke sånn hel treningsbh? hater disse to delte.. kanskje noen kan komme med noen gode anbefalinger? den jeg har nå syntes jeg gneger litt...

Jeg hadde aldri todelt sportsbh jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok:) trodde det var nødvendig hehe.. skal lete etter en jeg kan føle meg ok med:) er nike sine greie å bruke? sånn ang støtte å sånt.

Greia er vel at den skal gi støtte uten å presse opp eller sammen tror jeg. Jeg brukte vanlige bh/topper som støttet. Men er nok lurt å ringe kirurgen å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mnd etterpå??:confused: Kan man ikke trene dette ( så lenge man ikke kjenner smerter) etter 6 uker??

Ville nok forhørt meg med kirurgen. Men å begynne pent så lenge man ikke kjenner noe er nok ikke farlig. KOmmer mye an på om man legger under eller over muskel også. Jeg har ikke oversikten på hvem som har lagt under og over.

Kroppene våre er også forskjellige så noen kan nok trene mye tidligere enn andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått 5 mnd siden min operasjon, og når jeg i dag var på siste kontroll sa kirurgen at jeg fint kunne trene bryst igjen :D Jippiii!
oi...2 mnd siden her å har begynt med benk press å armhevinger...å merker ikke no ubehag...o_O tro om jeg har begynt for tidlig...:blush:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 mnd etterpå??:confused: Kan man ikke trene dette ( så lenge man ikke kjenner smerter) etter 6 uker??

Jeg har under musklen, så blir nok litt annerledes da. Har hatt vondt i muskelen når jeg har prøvd å trene bryst en god stund etter operasjonen, så man må nok se det litt an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...