Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Hm. Da var problemet/saken offisielt diskutert med kjæresten, og han hadde faktisk langt færre motforestillinger enn jeg hadde trodd.. Jeg fikk faktisk hans blessing, OG han kunne tenke seg å være med på konsultasjonen! Jeg tror jeg er litt sjokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke gå opp en str i omkrets å ned en str i cup :)?

Ja, jeg vil ha akkuratt slike som dine, hvis det er mulig. Jeg synes de er perfekte :D. Gratulerer så mye!!

Ja, kan nesten ikke vente nå :D! Håper det går kjempe fort. Skal kaste meg på PSMF nå, slik at jeg klarer å nå vekta for opperasjonen :)

Nei, egentlig er 70 også ofte i største laget, og det er noe med at i større omkretser, f eks 75D (som også er litt vanskelig å finne) passer kanskje spilen i bredden, men stoffet i cupen blir for lite/flatt. Jeg er jo ganske smal og har høy profil, så jeg trenger mye "dybde" i forhold til bredde i cupen. Skal ikke være lett, men jeg klager absolutt ikke på det altså. Tusen takk :D

Husk forresten å slutte på p-piller i god tid hvis du går på det :) Gleder meg på dine vegne :D

Dine pupper er helt like mine lottaRosie! Haha :p Typen bare: "HÆH! HAR DU LAGT UT BILDE AV PUPPENE DINE PÅ EN BLOGG?" Haha!

Jeg kjøper bher på change, de sitter kjempebra. Bruker 65F og 65G. Varierer på typen bh. Når man er der kan man bli målt, og så får man den perfekte bh :D Har man sånn changekort så sparer man jo opp poeng så man kan få ting "gratis". Det er også ganske stas. Change <3

Skal ut og kjøpe meg nye bher snart tenker jeg, må jo ha nye bher til nye pupper :D

Hahaha, SÅ like? Vet at vi har hatt samme kirurg altså, men :p Huff burde kanskje ikke gjort det jeg heller. Men jeg er jo sånn deeelvis anonym, det skal i hvert fall ikke gå an å google meg og enkelt finne bloggen, og jeg vil jo at den skal ligge der til andre som også skal operere.

Tror jeg må på Change jeg også, som du sier, trenger nye bher til nye pupper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig er 70 også ofte i største laget, og det er noe med at i større omkretser, f eks 75D (som også er litt vanskelig å finne) passer kanskje spilen i bredden, men stoffet i cupen blir for lite/flatt. Jeg er jo ganske smal og har høy profil, så jeg trenger mye "dybde" i forhold til bredde i cupen. Skal ikke være lett, men jeg klager absolutt ikke på det altså. Tusen takk :D

Husk forresten å slutte på p-piller i god tid hvis du går på det :) Gleder meg på dine vegne :D

Oii, såpass ja! Haha, da skal det mok bli morro å gå på shopping i September tenker jeg. Men jeg finner aldri riktig Bh nå heller jeg, fordi boobsa mine er uberteite.

Mhm, slutta på i forje uke :) Så en Mnd og en uke før opperasjonen. Men merker at hormona mine er bananas av og til, og det liker jeg ikke. Så begynner nok på de så fort som mulig etter opperasjonen :)

Takk LottaRosie :D Du er en stor inspirasjon! Flotte pupper og flott kropp. Håper jeg kan se ut som deg en dag ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P-piller øker sjansen for blodpropp. Operasjon øker sjansen for blodpropp. Dobbelt opp er aldri bra. Synes alle bare kan slutte på p-piller in general. Livsfarlig! Men det er en annen diskusjon.

Jeg har gått ned 4 kg (eller 3 på vekta da, medregnet puppene) uten å engang prøve på det, på den måneden som har gått siden jeg sluttet, og føler meg våknere og mer vel og opplagt, og har endelig mulighet til å ta kontroll over apetitt og søtsug. Trodde jeg manglet viljestyrke før, men nå merker jeg hvordan det skal være, før var apetitten og søtsuget mitt virkelig helt umulig å stå imot. Nå skal jeg i hvert fall ALDRI begynne på DET herket igjen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man slutte på pillen? Hvorfor? Jeg måtte ikke det når jeg tok bukplastikken...?

Jeg måtte ikke det. Går selv på yasmin og fikk beskjed om at det var helt greit ettersom jeg har gått på det i x antall år uten problemer og ingen i familien med historie om blodpropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, såpass ja! Haha, da skal det mok bli morro å gå på shopping i September tenker jeg. Men jeg finner aldri riktig Bh nå heller jeg, fordi boobsa mine er uberteite.

Mhm, slutta på i forje uke :) Så en Mnd og en uke før opperasjonen. Men merker at hormona mine er bananas av og til, og det liker jeg ikke. Så begynner nok på de så fort som mulig etter opperasjonen :)

Takk LottaRosie :D Du er en stor inspirasjon! Flotte pupper og flott kropp. Håper jeg kan se ut som deg en dag ^^

Åja så lenge før, jeg skulle slutte senest én uke før, jeg. Og så gikk jeg også litt bananas, men så roet det seg, og nå vil jeg ikke begynne igjen :happy: Tusentakk og tusentakk og herregud, jeg kan ikke tro hva jeg leser, inntil nylig ville ikke engang jeg se ut som meg, så tusen takk igjen :D Har ikke ord for hvor glad jeg blir for alle de fine komplimentene :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du trenger ikke større pupper, bare les bedre bøker"

Studerer juss og leser mellom 80 til 100 sider fagstoff om dagen. Må jeg virkelig lese enda mer?

Jeg fikk forresten beskjed av en venn som er plastisk kirurg om å slutte med d-vitaminer og røyke (jeg røyker ikke) så lenge som mulig før operasjonen. Han sa det var viktig for å unngå indre blødninger, og at spesielt det å røyke hadde sykt mye å si. Man skulle helst slutte leeenge før den 1.ukersgreia som står på papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte slutte minst 4 (eller var det 6?) uker før min bukplastikk, og legen var megastreng på det. Han sa han ville avvise meg på op-dagen om jeg ikke hadde slutta.. Jeg slutta, gitt! Tok ikke så mye som et fest-trekk igjen heller før det var gått mer enn seks uker etter op.. Veldig glad for det i dag. Nikotin er FARLIG når man prøver å lege større sår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan:) jeg prøver å høre her inne,tipper noen har erfaring her:) jeg har lest meg gjennom denne silikon tråden..men likevel gir det meg ikke heeelt svar.. :p

jeg er vant til å trene 6-7dager i uken med spinning og hard styrketrening..jeg hadde virkelig kommet bra i gang og endelig begynt å se musklene vokse seg mot fitt:) meeeen nå innser jeg at jeg vil vel miste en god del når jeg vil tro jeg ikke kan trene styrke på enda minst 4uker?? tok innlegg under muskel for 10 dager siden... jeg er redd jeg mister alt jeg har oppnådd:( vil jeg jeg komme fort opp igjen??

kan man ikke trene bein heller før etter 6uker?? forsto det sånn at jeg kan trene spinning etter ca 4uker om alt er i orden. jeg føler selv at jeg er riktig så bra form om dagen. men må jo høre på rådene fra kirurg så klart..

men jeg har sniket meg litt på ellipse maskin da..uten å bruke armene så klart:)

vil jeg kunne trene flies igjen?? enn fronthev? skulderpress? litt bekymret her..

jeg går en del turer mens jeg venter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst så gjør det. Men husk å tenk over vedlikeholdsarbeid. Fikk beskjed at ideelt sett skulle protesene skiftes ut hvert 10 år. Vil du det?

Det er vel en stund siden det var sånn? Mente at jeg leste at man ikke trenger å gjøre noe med dem nå, om man ikke har noen problemer.. Men alt det der får jeg nok svar på om en uke. Konsultasjonen blir jeg jo å gå på uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en stund siden det var sånn? Mente at jeg leste at man ikke trenger å gjøre noe med dem nå, om man ikke har noen problemer.. Men alt det der får jeg nok svar på om en uke. Konsultasjonen blir jeg jo å gå på uansett..

What? :eek: da skal jeg vurdere silikon :cool: må bare vente til jeg er ferdig utdannet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...