Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Så heldig mange av dere er, som har så lite med smerter. I dag er det dag 6 siden operasjonen, jeg har fremdeles vondt, men nå overlever jeg smertene mye bedre!:p

I går var første gangen jeg dusjet etter operasjonen:oops:... har ikke tørt før siden jeg har hatt så vondt. Så de nye puppene mine ordentlig i går, å jeg må si jeg er veldig fornøyd! Jeg har et barn på 22 mnd, så det er derfor jeg opererte meg. Hadde to vrengte bukselommer av pupper, men ikke nå lenger!:thumbsup: Hehe, er veldig fornøyd med resultatet heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Starter på uke 4 imårn å begynner å fungere veldig greit å det føles hærlig.Ser bare frem til trening nå om 3 uker :Dbegynne så smått,sett ut som jeg er gravid siden operasjon,sååå oppblåst å stor i magen...hehe...men blir vel sånn når man har vært igjennom dette å enda vært mye i ro.Veldig fornøyd med puppene så langt,fikk jo bh 75 B på klinikken men den klemte å lagde nesten gnagsår så jeg va å handla en ny..måtte oppi E uansett hva jeg prøvde:confused: men de ser ikke kjempe ut da siden jeg har litt kraftig beinbyggning å høyda..men kirurgen har tenkt riktig,så veldig gla jeg la det i hans hender:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 3 post op, kunne ta av kompress og dusje i kveld. Det var liitt skummelt å ta sports-bh helt av, men wow, fikk helt bakoversveis :D Så jo plutselig at de er stooore! Og runde og fine, men ikke unaturlig runde på toppen, og jeg ble så utrolig glad over å se den nye kroppen min. Er helt uvirkelig at den supersexy baben i speilet er MEG :cry:

Kompressen var det også litt skummelt å ta av, men fikk meg nok en flott overraskelse, under var det tre teipremser og veldig rent og pent. Trodde brystvortene skulle være totalt mishandlet og så for meg koagulert blod, blåmerker, sting og krigsområde, men det så helt vanlig ut, bare med litt teip på :D Puppene mine er SÅ FINE :wub: brystvortene peker rett fram (finere enn før faktisk!), formen og plasseringen er super allerede, jeg har ikke fått synlige blodårer... De er i mine øyne perfekte, og jeg er så innmari glad og fornøyd! Og dette bare tre dager post op, kan ikke vente til å se om en, to, tre måneder :wub:

Har litt vondt/ubehag i venstresiden i dag da. Nesten litt leamus i venstre brystmuskel, den vibrerer innimellom, særlig hvis jeg prøver å strekke meg etter noe eller gjøre noe med venstrearmen :p Også er den litt støl/vond. Men det tror jeg er normalt, høyre er til gjengjeld helt frisk, og jeg har vært litt mer aktiv enn jeg burde i dag. Har pakket bag og vasket kasserolle og løftet litt for mye... håper på at venstresiden friskner fort. Har trappet ned på smertestillende, hadde egentlig lyst til å slutte, men har tatt litt for venstresiden da. Skal prøve å holde meg til bare pinex i morgen, og minst mulig av det også. Dette går hvertfall supert! Er så lykkelig over mine nye, store, sexy bryster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 3 post op, kunne ta av kompress og dusje i kveld. Det var liitt skummelt å ta sports-bh helt av, men wow, fikk helt bakoversveis :D Så jo plutselig at de er stooore! Og runde og fine, men ikke unaturlig runde på toppen, og jeg ble så utrolig glad over å se den nye kroppen min. Er helt uvirkelig at den supersexy baben i speilet er MEG :cry:

Kompressen var det også litt skummelt å ta av, men fikk meg nok en flott overraskelse, under var det tre teipremser og veldig rent og pent. Trodde brystvortene skulle være totalt mishandlet og så for meg koagulert blod, blåmerker, sting og krigsområde, men det så helt vanlig ut, bare med litt teip på :D Puppene mine er SÅ FINE :wub: brystvortene peker rett fram (finere enn før faktisk!), formen og plasseringen er super allerede, jeg har ikke fått synlige blodårer... De er i mine øyne perfekte, og jeg er så innmari glad og fornøyd! Og dette bare tre dager post op, kan ikke vente til å se om en, to, tre måneder :wub:

Har litt vondt/ubehag i venstresiden i dag da. Nesten litt leamus i venstre brystmuskel, den vibrerer innimellom, særlig hvis jeg prøver å strekke meg etter noe eller gjøre noe med venstrearmen :p Også er den litt støl/vond. Men det tror jeg er normalt, høyre er til gjengjeld helt frisk, og jeg har vært litt mer aktiv enn jeg burde i dag. Har pakket bag og vasket kasserolle og løftet litt for mye... håper på at venstresiden friskner fort. Har trappet ned på smertestillende, hadde egentlig lyst til å slutte, men har tatt litt for venstresiden da. Skal prøve å holde meg til bare pinex i morgen, og minst mulig av det også. Dette går hvertfall supert! Er så lykkelig over mine nye, store, sexy bryster :D

Så bra du er fornøyd! Håper jeg blir like fornøyd da det blir min tur..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har barn og har tatt silikon? Når klarte dere å løfte barnet deres igjen? Datteren min er nesten 2 år, å jeg savner å løfte henne. Opererte inn silikon for nesten 2 uker siden under muskel.

Jeg har barn og løftet dem forsiktig fra ca 2 uker etter operasjonen. Han minste som da var 7 mnd løftet jeg etter en uke, men det var litt ubehagelig. Jeg har over muskel da, så jeg har nok en del mindre vondt enn deg..

Legen min sa at dersom jeg skulle løfte opp barna var det best om jeg satt meg ned til dem, tok dem inntil meg og reiste meg opp sånn at jeg løftet minst med armene :) Jeg savnet også å ta opp eldste jenta på 3 år, vi løste det med å heller sitte på fanget, i armkroken og ligge inntil på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har barn og løftet dem forsiktig fra ca 2 uker etter operasjonen. Han minste som da var 7 mnd løftet jeg etter en uke, men det var litt ubehagelig. Jeg har over muskel da, så jeg har nok en del mindre vondt enn deg..

Legen min sa at dersom jeg skulle løfte opp barna var det best om jeg satt meg ned til dem, tok dem inntil meg og reiste meg opp sånn at jeg løftet minst med armene :) Jeg savnet også å ta opp eldste jenta på 3 år, vi løste det med å heller sitte på fanget, i armkroken og ligge inntil på sofaen :)

Okei, takk for svar :) Jeg ringte ned å spurte, fikk da beskjed om at jeg ikke kunne løfte henne før 4-5 uker etter operasjoen. Ble litt sjokkert da, siden jeg hadde fått det for meg at jeg kunne det nå 2 uker etter. Men men. Hun har sittet litt på fanget mitt, så håper jeg de neste ukene går like fort som de 2 ukene nå etter operasjonen har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i mine at jeg skal ta av banasjen etter 3-6 dager, og da kan jeg dusje :o

Kanskje forskjellig fra sted til sted?

Hos meg stod det 3-5, og venninnen min skulle på kontroll for å ta den av OG skifte teip etter én uke. Jeg tok av kompressen og dusjet etter tre dager, men jeg har ferie og gjør ingenting, så jeg dusjer ikke oftere enn annenhver dag. Sårene er jo uansett under teip, og jeg har ikke fått beskjed om å dusje så ofte.

Jeg spurte dessuten PK om jeg fikk bytte teip den niende dagen, for da var den ekkel (skulle egentlig ventet to uker), og det fikk jeg og det gikk helt fint.

Tror ikke det er én fasit, men det er jo greit å følge rådene til sin egen kirurg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 6 dager til jeg skal legge meg under kniven:O gruer meg mest til smertene etter på. Ser at en del av dere har hatt vondt. Skal jo bare ta løft i første omgang. Og så etter 3 mnd legge In silikon. Har bare sendt bilder av brystene

Mine til klinikken og de mente at det var best for meg å gjøre det i to omganger. Men jeg vil ha store fine pupper med en gang. Men men. lurer også på hvor lenge det tok før dere var i jobb igjen? Må nemlig jobbe 4 dager etter operasjon pga mangel på jobb.:/ har ikke så alt for vanskelig jobb men det kan bli litt hektis. Skal jo bare ta løft og legen sa at det var ikke så vondt som å legge In protester.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 6 dager til jeg skal legge meg under kniven:O gruer meg mest til smertene etter på. Ser at en del av dere har hatt vondt. Skal jo bare ta løft i første omgang. Og så etter 3 mnd legge In silikon. Har bare sendt bilder av brystene

Mine til klinikken og de mente at det var best for meg å gjøre det i to omganger. Men jeg vil ha store fine pupper med en gang. Men men. lurer også på hvor lenge det tok før dere var i jobb igjen? Må nemlig jobbe 4 dager etter operasjon pga mangel på jobb.:/ har ikke så alt for vanskelig jobb men det kan bli litt hektis. Skal jo bare ta løft og legen sa at det var ikke så vondt som å legge In protester.:)

Gjorde litt vondt første dagene men så ga smertene seg...problemet var at man ikke kunne bruke armene no særlig å var litt bundet så første 1,5 uka va kjedelig å gikk langsomt,men etter 3 uke løsnet det godt å u er jeg på 4 uke å lever normalt,hehe...løfter ikke så altfor mye da,men ellers all good.

Du skulle vel helst ha vært i ro første uka,med løft er det jo endel sting så jeg hadde ikke tatt sjansen.Men spørs jo hvordan jobb du har da...men trur å holde seg i ro hadde vært lurt,skal jo gro fint.Men det er min mening da jeg å har løft å ser hvor skjørt det har vært.

Men du får ha masse lykke til å ingenting å grue seg for,jeg er overasket hvor bra det har gått å er knall fornøyd med resultat,sukk ..hadde gjort det igjen:D

Hvilken klinikk var det du skulle på ? Masse lykke til,blir så bra ska du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde litt vondt første dagene men så ga smertene seg...problemet var at man ikke kunne bruke armene no særlig å var litt bundet så første 1,5 uka va kjedelig å gikk langsomt,men etter 3 uke løsnet det godt å u er jeg på 4 uke å lever normalt,hehe...løfter ikke så altfor mye da,men ellers all good.

Du skulle vel helst ha vært i ro første uka,med løft er det jo endel sting så jeg hadde ikke tatt sjansen.Men spørs jo hvordan jobb du har da...men trur å holde seg i ro hadde vært lurt,skal jo gro fint.Men det er min mening da jeg å har løft å ser hvor skjørt det har vært.

Men du får ha masse lykke til å ingenting å grue seg for,jeg er overasket hvor bra det har gått å er knall fornøyd med resultat,sukk ..hadde gjort det igjen:D

Hvilken klinikk var det du skulle på ? Masse lykke til,blir så bra ska du se;)

Takk for svar :D

Jeg skal på Fornebuklinikken. :) Grugleder meg nå! :p Men det går nok superfint! Bra du hadde gjort det igjen siden jeg må legge meg under kniven to ganger.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...