Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Men en ting må sies..føle kroppen er så sprengt,magen klarer jeg ikke holde inn engang..ser ut som en murstein...kan det komme av at man er for mye i ro å medisiner fra operasjon å dagene etter?drikker masse vann,kun små å sunne måltid men føler jeg ikke får ut like mye jeg som jeg drikker.

Sitter å bare lengter etter å få trene å røre masse på meg for nå får jeg ikke igjen buksa engang..kun joggebukse:eek:

Noen som har det slik etter operasjon?

Jeg var forstoppa i over én uke, klarte nesten ikke tisse heller. :p Tror det var medisinene. Ble også 20 cm tykkere rundt midjen og under puppene pga hevelse og sånt :p Så er nok helt normalt. Nå er alt borte og jeg er tilbake i normal størrelse heldigvis! Er vel bare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men en ting må sies..føle kroppen er så sprengt,magen klarer jeg ikke holde inn engang..ser ut som en murstein...kan det komme av at man er for mye i ro å medisiner fra operasjon å dagene etter?drikker masse vann,kun små å sunne måltid men føler jeg ikke får ut like mye jeg som jeg drikker.

Sitter å bare lengter etter å få trene å røre masse på meg for nå får jeg ikke igjen buksa engang..kun joggebukse:eek:

Noen som har det slik etter operasjon?

Jeg er på besøk hos sviger, her er også min gravide svigerinne ca 6 mnd på vei.. Vel, magen min er nesten like stor som hennes, og hun er ikke SÅ liten ;) Så du er ikke alene, jeg er så oppblåst at det er helt grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting må sies..føle kroppen er så sprengt,magen klarer jeg ikke holde inn engang..ser ut som en murstein...kan det komme av at man er for mye i ro å medisiner fra operasjon å dagene etter?drikker masse vann,kun små å sunne måltid men føler jeg ikke får ut like mye jeg som jeg drikker.

Sitter å bare lengter etter å få trene å røre masse på meg for nå får jeg ikke igjen buksa engang..kun joggebukse:eek:

Noen som har det slik etter operasjon?

Jeg hadde det også slik, hadde ikke mulighet til å få på meg normale bukser! Er visstnok medisinene som gjør dette, hos meg gikk det over etter nesten to uker, når jeg var ferdig med alle medisinene. Er bare å tenke på at det bare er vannvekt, du går jo ikke opp i fett om du ikke spiser mer enn forbruket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på besøk hos sviger, her er også min gravide svigerinne ca 6 mnd på vei.. Vel, magen min er nesten like stor som hennes, og hun er ikke SÅ liten ;) Så du er ikke alene, jeg er så oppblåst at det er helt grusomt!

Da er det en fornuftig forklaring som de andre her nevnte å godt er det,så da får jeg å du ha litt tolmodighet,hehe:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

just me again:D

Har den trumph bhn jeg fikk på fornebu...uke 2 nå...når kan man bytte til en annen for den er ikke så go...evt annet merke som kan sitte bedre?Noen som har erfaring:whistling:?

Kirurgen min sa at jeg kunne gå med en vanlig bh sålenge den var myk, gav støtte og ikke spiler og push-up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just me again:D

Har den trumph bhn jeg fikk på fornebu...uke 2 nå...når kan man bytte til en annen for den er ikke så go...evt annet merke som kan sitte bedre?Noen som har erfaring:whistling:?

Det skal være avdelte skåler til puppene og sitte stramt. Så bhen deler av litt og støtter godt. Jeg bytta jeg også, for fikk "press" av bhen på samme sted hele tiden.. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være avdelte skåler til puppene og sitte stramt. Så bhen deler av litt og støtter godt. Jeg bytta jeg også, for fikk "press" av bhen på samme sted hele tiden.. Slitsomt.

Ok,for kjenner at man blir litt sliten av det samme presset ja,må bare se etter en annen sportsbh da kanskje.Synes nesten bh virker litt liten..men kanskje etpar uker til så det for grodd litt mere før jeg kjøper no nytt.er på dag 14 nå så:) fjerna plaster å bytta til nytt for første gang igår...kjenner endel stikking å ubehag i arrene etter det..men kanskje vanlig siden man river opp litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok,for kjenner at man blir litt sliten av det samme presset ja,må bare se etter en annen sportsbh da kanskje.Synes nesten bh virker litt liten..men kanskje etpar uker til så det for grodd litt mere før jeg kjøper no nytt.er på dag 14 nå så:) fjerna plaster å bytta til nytt for første gang igår...kjenner endel stikking å ubehag i arrene etter det..men kanskje vanlig siden man river opp litt....

Stikkinga er mest sannsynlig nerver som gror sammen igjen:)

Bhen skal vare STRAM altså, men du skal jo puste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinga er mest sannsynlig nerver som gror sammen igjen:)

Bhen skal vare STRAM altså, men du skal jo puste;)

okey,har min litt løst på skuldrene for trudde puppene skulle synke litt..:p hehe...stikkinga kom fra selve arrene etter jeg rev opp plasteret..men satser på at det bare er heeelt normalt:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,har min litt løst på skuldrene for trudde puppene skulle synke litt..:p hehe...stikkinga kom fra selve arrene etter jeg rev opp plasteret..men satser på at det bare er heeelt normalt:D

Ja det er der nervene er kutta over, i arret vettu... Hehe... At det stikker er normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er der nervene er kutta over, i arret vettu... Hehe... At det stikker er normalt..

Merka idag det kom litt gult ut i arret med vorta et stykke ned...men sikkert normalt siden man bytta plaster igår...har litt sånne små flerrer etter den andre teipen,litt åpne sår..så derfor jeg var litt nysgjerrig siden detbegynte gjøre så vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt løft og innlegg. Er veldig fornøyd og har ikke hatt noen problemer enda. Er bare drøye tre mnd siden jeg gjorde det. Hadde trodd jeg skulle ha mer vondt enn jeg hadde, og arrene ser ut til å bli fine. Blir jo litt mer arr når man tar løft og innlegg enn bare innlegg..

Hvilken teip brukte du? å byttet du sportsbh etterhvert?Føler den jeg fikk på klinikken er liten nå å gneger litt..men ikke lett å finne sporsbh gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leste at noen klinikker anbefaler sportsbh i 8 uker...bare gå over til vanlig bh i ettertid da å kun sove med sportsbh? Min kirurg har ferie så får ikke no svar pr nå,derfor spør jeg litt her inne:)

Trudde man måtte gå å sove med sportsbh i 4-6 mnd?

Har tatt løft også så vet ikke hvor lenge man evt må gå da....:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leste at noen klinikker anbefaler sportsbh i 8 uker...bare gå over til vanlig bh i ettertid da å kun sove med sportsbh? Min kirurg har ferie så får ikke no svar pr nå,derfor spør jeg litt her inne:)

Trudde man måtte gå å sove med sportsbh i 4-6 mnd?

Har tatt løft også så vet ikke hvor lenge man evt må gå da....:unsure:

Jeg måtte gå med sportsbh i tre mnd, og sov med den kun den første måneden. Vet ikke om det er noe annerledes når du har løft i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...