Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen ringer jeg for time til konsultasjon :D Hvis jeg tør da, skulle i dag, men det er helt typisk at motet svikter (telefonskrekk :oops:) helt til kontortiden er over. DA blir jeg plutselig både modig og utålmodig på at kontoret skal åpne igjen. Men i morgen SKAL jeg ringe :thumbsup:

Jeg har også telefonskrekk ;) Så jeg bare bestilte på nettet jeg via hjemmesiden deres :) Hvor skal du ha konsultasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også telefonskrekk ;) Så jeg bare bestilte på nettet jeg via hjemmesiden deres :) Hvor skal du ha konsultasjon?

Tenkte Klinikk Stokkan i Trondheim :) Har hørt mye bra om dem, veldig mye bra om Fornebuklinikken også, men det er jo absolutt det greieste å dra et sted i nærheten :)

Er veldig surrealistisk å skulle faktisk ringe og sette ting i gang nå! Har jo hatt dette i bakhodet i seks år eller deromkring :eek: Men hadde samme følelsen da jeg skulle tatovere meg, plutselig bare ringte jeg og fikk time og gjorde det, og det gikk jo fint det :D Dette er litt dyrere og mer omfattende da men :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Klinikk Stokkan i Trondheim :) Har hørt mye bra om dem, veldig mye bra om Fornebuklinikken også, men det er jo absolutt det greieste å dra et sted i nærheten :)

Er veldig surrealistisk å skulle faktisk ringe og sette ting i gang nå! Har jo hatt dette i bakhodet i seks år eller deromkring :eek: Men hadde samme følelsen da jeg skulle tatovere meg, plutselig bare ringte jeg og fikk time og gjorde det, og det gikk jo fint det :D Dette er litt dyrere og mer omfattende da men :p

Har også hørt mye bra om dem, så det blir nok kjempe bra :)

Jeg bare hoppet i det jeg også, har hatt lyst å gjøre dette etter første graviditet for 14 år siden, og nå har jeg fått de barna jeg vil ha, så da var det ingenting å vente på lenger :)

Det er virkelig ingenting å grue seg for :) Jeg har det helt strålende og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) Det eneste som har stoppet meg er egentlig pengene (og fram til det siste året, aldersgrense), men nå har jeg sånn nesten råd. Fant ut at jeg må bare TA meg råd og så bli tvunget til å være fattig en stund, er så dårlig på å spare penger! Er ikke så lett når man er student, selv med deltidsjobb :meh:

Sikkert veldig lurt å vente til man er ferdig med å få barn! Men jeg vil sikkert ikke ha barn før om ti år. Og hva om jeg forblir evig singel og aldri får barn? Eller viser meg å være ufruktbar? Eller aldri får lyst på barn? Eller bare blir overkjørt av en buss? DA kan jeg angre på at jeg kastet bort tjueårene på å være en miserabel flatbrystet jente med livet på vent.

Ok, så sannsynligvis blir det vel barn på meg etterhvert, men da får jeg ta det problemet når jeg kommer til det. Akkurat nå har jeg lyst til å være fornøyd med utseendet og kunne bruke kjoler og skinnjakker og faktisk kunne nyte fint vær og sol i bikini uten å skjemmes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) Det eneste som har stoppet meg er egentlig pengene (og fram til det siste året, aldersgrense), men nå har jeg sånn nesten råd. Fant ut at jeg må bare TA meg råd og så bli tvunget til å være fattig en stund, er så dårlig på å spare penger! Er ikke så lett når man er student, selv med deltidsjobb :meh:

Sikkert veldig lurt å vente til man er ferdig med å få barn! Men jeg vil sikkert ikke ha barn før om ti år. Og hva om jeg forblir evig singel og aldri får barn? Eller viser meg å være ufruktbar? Eller aldri får lyst på barn? Eller bare blir overkjørt av en buss? DA kan jeg angre på at jeg kastet bort tjueårene på å være en miserabel flatbrystet jente med livet på vent.

Ok, så sannsynligvis blir det vel barn på meg etterhvert, men da får jeg ta det problemet når jeg kommer til det. Akkurat nå har jeg lyst til å være fornøyd med utseendet og kunne bruke kjoler og skinnjakker og faktisk kunne nyte fint vær og sol i bikini uten å skjemmes! :)

Vet du, jeg er helt enig med deg! :) Dette er noe man bare må ta seg råd til ;)

Og om det er 10 år til du får barn er det ingen grunn til å vente:) Jeg sa det samme til tantebarnet mitt også, hun har også lyst på (er 20år) og det er mange år til hun også vil ha barn. Det er jo nå dere er unge, så hvorfor ikke bare gjøre det om det er det dere ønsker. :)

Dessuten så finnes det faktisk de som får finere silikonpupper etter et svangerskap også, så du kan jo være heldig, sånt vet man jo ikke :) Og er du ikke det, så får man ta det da so du sier :)

Ring dem du, og avtal tid ;) Det er absolutt ingenting å grue seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert mepiform? Det er en teip spesielt mtp å redusere arr. Den er grise dyr, men skal være helt fantastisk visst nok :)

Har brukt micropore fordi det var den jeg fikk beskjed av klinikken om å bruke, så tror jeg bare må fortsette å bruke den :) Men takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆææ konsultasjon I DAG. :eek:

Frk. Klein, etter det jeg har lest sier de lett trening etter 6 uker, tung noen uker etter det. Gåturer og sånt nesten med en gang. Hvis du leser litt å tråden finner du sikkert noen som har skrevet om erfaringene sine :)

Så spennende! Lykke til :D

Takk :D. Det var jo ikke så lenge da :). Trodde jeg måtte være treningsfri 2-3 mnd jeg. Phuu ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆææ kan få operasjon om drøyt to uker :eek: Og legen sa at hun vil legge protesen over muskelen på meg, jeg har visst nok vev rundtomkring til at det blir best, da ble jeg glaaad :D Betyr jo mindre smerter for det første, men viktigst at jeg kan trene igjen raskere OG slipper å ødelegge brystmuskelen. Bra siden jeg digger benkpress :D Ble litt overrasket over det men! Er jo en A nå, så jeg var helt sikker på at jeg måtte ha under, men jeg stoler på Klinikk Stokkan så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆææ kan få operasjon om drøyt to uker :eek: Og legen sa at hun vil legge protesen over muskelen på meg, jeg har visst nok vev rundtomkring til at det blir best, da ble jeg glaaad :D Betyr jo mindre smerter for det første, men viktigst at jeg kan trene igjen raskere OG slipper å ødelegge brystmuskelen. Bra siden jeg digger benkpress :D Ble litt overrasket over det men! Er jo en A nå, så jeg var helt sikker på at jeg måtte ha under, men jeg stoler på Klinikk Stokkan så :)

Heldiggris!! :D Go for it!!

Jeg målte vann og ris i ml jeg :) Putta i pose og forma de runde og strutta rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!! :D Go for it!!

Jeg målte vann og ris i ml jeg :) Putta i pose og forma de runde og strutta rundt :)

Haha jeg fikk med meg NÅ at du også skal ha over muskelen. Da er det ikke sikkert vi trenger å vente så mye som seks uker engang - skal oppdatere når jeg har vært og snakket med legen min igjen, hun sa vi går nøyere gjennom ting neste gang vi ses.

Uæ. Er nervøs! Er jo vant til mine små og blir nesten litt glad i dem nå. Men sånn er jeg bestandig, f eks rett før jeg farger håret blir jeg kjempeglad i den fargen jeg har. Og før jeg tatoverte meg ble jeg plutselig veldig glad i den rene, uplettede huden min. Men så gjør jeg det også blir jeg kjempefornøyd etterpå, og jeg VET jo at jeg egentlig synes jeg ser fæl ut nå :p Føles bare helt sprøtt å plutselig skulle forandre så voldsomt på kroppen :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel alltid 6 uker de anbefaler :) Men det blir jo naturlig kortere tid når man slipper å løsne muskelen og strekke den for å putte noe under, og så sy den på plass igjen, så jeg er såå glad for at jeg slipper det :)

Tror faktisk at jeg går for å gjøre det nå! Passer så bra siden jeg har ferie da, så slipper jeg å ta meg mer fri, har jo ikke råd til det heller hvis jeg skal få betalt for dette. Og når skolen begynner på igjen er det fullt kjør med lab og forelesning og jobb og alt mulig hele året, så det er egentlig enten nå eller NESTE sommer. Så åååh ja. Det blir nok nå. :eek::D:eek::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel alltid 6 uker de anbefaler :) Men det blir jo naturlig kortere tid når man slipper å løsne muskelen og strekke den for å putte noe under, og så sy den på plass igjen, så jeg er såå glad for at jeg slipper det :)

Tror faktisk at jeg går for å gjøre det nå! Passer så bra siden jeg har ferie da, så slipper jeg å ta meg mer fri, har jo ikke råd til det heller hvis jeg skal få betalt for dette. Og når skolen begynner på igjen er det fullt kjør med lab og forelesning og jobb og alt mulig hele året, så det er egentlig enten nå eller NESTE sommer. Så åååh ja. Det blir nok nå. :eek::D:eek::D

Med under muskel må man vel vente ennå lenger enn 6 uker så vidt jeg husker.. Mener jeg leste en som skrev på bloggen sin at hun hadde gått veldig lang tid før hun klarte å trene bryst skikkelig igjen, faktisk opp til et år før hun klarte å trene push ups.. :)

Så utrolig bra at det passet så fint for deg nå :) Håper du er like heldig som meg mtp smerte osv, for det har virkelig gått som en lek! Kun tatt paracet og det er mer enn nok :)

Snakket dere noe om størrelse i dag eller ser dere det an når operasjonen skal være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, blir mer og mer glad for at jeg kan få over!

Ja det virket som at de definitivt hadde tid til meg før ferien. Men jeg skulle bli oppringt i morgen med nøyaktig hvilken dato det blir. Om to uker og noen dager i hvert fall! Utrolig flaks at det klaffer så bra på så kort varsel :) Håper jeg er like heldig som deg ja :D Men er forberedt på å lide litt for skjønnheten også. Håper bare det ikke blir fooor mye lidelse :p

Kirurgen sa at vi snakker mer om størrelse på operasjonsdagen, men jeg "måtte nok i hvert fall opp på en C" (omkrets er 70). Som at det var det minste jeg kunne få :p Jeg som tenkte at C var absolutt maks, men jeg hadde tydeligvis undervurdert utgangspunktet også. Det er visst faktisk litt vev fra før, bare at det ligger veldig flatt :rolleyes: Også hadde hun en protese på kontoret, og henviste til den som "ganske liten, bare 280 cc". OOoog sports-bh skulle jeg kjøpe i 75C/D :eek: som høres ut som en fiktiv størrelse for meg nå! Så alt i alt tror jeg at jeg får bra størrelse, så lenge det er plass da :) Vil jo ha det litt skikkelig når jeg først skal skjæres opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert mepiform? Det er en teip spesielt mtp å redusere arr. Den er grise dyr, men skal være helt fantastisk visst nok :)

Jeg har operert i dag på fornebuklinikken, og er kjempe fornøyd med hele opplevelsen :) Puppene har jeg ikke sett ennå, annet enn uten på bhen, men det lille jeg har sett så langt ser bra ut ;)

Jeg har ingen smerter eller ubehag, og er overrasket over hvor bra jeg føler meg :)

Jeg valgte å gjøre dette fordi etter 3 svangerskap og 2 år med amming så puppene mine ut som to vrengte bukselommer med brystvorter på ;) Ikke særlig lekkert med andre ord :p Jeg har lagt over muskel pga amming og et lite heng, og litt pga at jeg ville komme meg fortere mtp trening :)

Nå sitter jeg på hotellet og bare nyter tilværelsen :) Har kun tatt paracett og håper jeg klarer meg med det resten også :) Har ikke veldig lyst å dytte i meg morfin.. :)

heisann,tok du løft også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,tok du løft også?

Hei:)

Nei, det var det heldigvis ikke behov for :) Jeg hadde et lite heng pga ammingen og tomheten, det hadde et fancy ord som jeg ikke husker. Men siden brystvortene satt der de skulle og ikke hand under puppen på en måte, så var det ikke behov for det :)

Hehe, jeg fikk sett litt på dem i går da, vanvittig hoven og lite pent ennå ;) Men det går seg til, så jeg er ikke bekymret for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på bordet 5. juli gitt. Så fort ballen rullet når den først kom i gang :eek: da går det mindre enn tre uker fra jeg satte opp excel-regnskapet mitt, til de er på plass. To uker og fire dager etter at jeg tenkte "Hmm, jeg kan jo faktisk gjøre det i år". NÅ GLEDER JEG MEG SYKT :D Kan ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...