Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Da skal jeg på bordet 5. juli gitt. Så fort ballen rullet når den først kom i gang :eek: da går det mindre enn tre uker fra jeg satte opp excel-regnskapet mitt, til de er på plass. To uker og fire dager etter at jeg tenkte "Hmm, jeg kan jo faktisk gjøre det i år". NÅ GLEDER JEG MEG SYKT :D Kan ikke vente!

Så spennende! Håper du blir fornøyd med resultatet og lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg på bordet 5. juli gitt. Så fort ballen rullet når den først kom i gang :eek: da går det mindre enn tre uker fra jeg satte opp excel-regnskapet mitt, til de er på plass. To uker og fire dager etter at jeg tenkte "Hmm, jeg kan jo faktisk gjøre det i år". NÅ GLEDER JEG MEG SYKT :D Kan ikke vente!

Så spennende!! :) Skjønner godt at du gleder deg!

Jeg er bare på andre dagen etter operasjonen nå, men klarer meg allerede uten paracet! Så det er ikke mye smerter involvert for min del vertfall :)

Kan jeg spørre hva du må betale?

Her ble det 37400 kr og verdt hver eneste kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Nei, det var det heldigvis ikke behov for :) Jeg hadde et lite heng pga ammingen og tomheten, det hadde et fancy ord som jeg ikke husker. Men siden brystvortene satt der de skulle og ikke hand under puppen på en måte, så var det ikke behov for det :)

Hehe, jeg fikk sett litt på dem i går da, vanvittig hoven og lite pent ennå ;) Men det går seg til, så jeg er ikke bekymret for det :)

Så bra da:thumbsup:

utfordringa er jo å være så mye i ro,er jo vant til å ha noe å henge fingrene i.Hadde ikke satt mat å slikt i rett høyde før jeg dro inn,så sko skjeen er blitt min gode venn,hehe:Dfår fiska ned det meste i skapene da...:p

Du får ha god bedring å lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! :) Skjønner godt at du gleder deg!

Jeg er bare på andre dagen etter operasjonen nå, men klarer meg allerede uten paracet! Så det er ikke mye smerter involvert for min del vertfall :)

Kan jeg spørre hva du må betale?

Her ble det 37400 kr og verdt hver eneste kr :D

Ja jeg fikk nettopp med meg nå i en annen tråd at du ble jo operert så nylig som på mandag! Gratulerer med nye pupper :D Så bra at det går så fint med deg, håper virkelig jeg er noenlunde like heldig! Er ikke så mye plass her da men... jaja, tåler litt smerte en stund når det er for skjønnheten :)

Jeg har ikke fått vite noe annet enn det som står på prislisten, "fra" 30500. Håper og tror at den "fra"en bare er en forsikring for deres del og at det er det prisen blir, hvertfall ikke alt for mye over. Har ikke akkurat så veldig mye slingringsmonn i finansene, de blir ganske stramme selv bare av tretti tusen :p

Mannen liker da IKKE dette. Vi er i hver vår by nå, men hadde ham nettopp 1.5 time på telefon hvor han prøvde å snakke meg fra det. Trodde menn LIKTE pupper jeg? :huh: Men han blir nok overbevist når han ser resultatet, får vi håpe :) Uansett vil jeg bli mye mer fornøyd med meg selv og mer lykkelig, så jeg gjør det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk nettopp med meg nå i en annen tråd at du ble jo operert så nylig som på mandag! Gratulerer med nye pupper :D Så bra at det går så fint med deg, håper virkelig jeg er noenlunde like heldig! Er ikke så mye plass her da men... jaja, tåler litt smerte en stund når det er for skjønnheten :)

Jeg har ikke fått vite noe annet enn det som står på prislisten, "fra" 30500. Håper og tror at den "fra"en bare er en forsikring for deres del og at det er det prisen blir, hvertfall ikke alt for mye over. Har ikke akkurat så veldig mye slingringsmonn i finansene, de blir ganske stramme selv bare av tretti tusen :p

Mannen liker da IKKE dette. Vi er i hver vår by nå, men hadde ham nettopp 1.5 time på telefon hvor han prøvde å snakke meg fra det. Trodde menn LIKTE pupper jeg? :huh: Men han blir nok overbevist når han ser resultatet, får vi håpe :) Uansett vil jeg bli mye mer fornøyd med meg selv og mer lykkelig, så jeg gjør det uansett :)

Mannen min var akkurat lik, og jeg har faktisk brukt de siste 5 årene på å bearbeide han!!! Jupp, han var glad i meg som jeg var osv osv. Men etterhvert så skjønte han heldigvis hva dette betydde for meg og mitt velvære, og en gang midt inni siste svangerskap sa han at han var ok med det :D

Det går seg nok til med din også skal du se :)

Uff, "Fra 30500" er diffust.. Tror jeg ville bedt om en eksakt pris rimlig fort ja.. Men det vil du vel kanskje få når kontrakten din osv kommer :) På FBK sine sider står det heldigvis en fra xx til xx pris, så jeg visste at det kunne komme til å koste som det gjorde :)

Hehe, jeg misunner deg egentlig ikke perioden som kommer nå ;) Jeg ble vertfall lettere puppebesatt i perioden fra jeg bestilte til jeg skulle inn :D Såg på pupper over alt, såg på før og etter bilder til den store gullmedalje og lurte meg halvt i hel på hvilken størrelse jeg skulle gå for..

Men når alt kom til alt var dette egentlig ganske forgjeves ;) Det eneste jeg hadde noe igjen for var noe jeg leste på et amerikansk forum "When in doubt, choose bigger" så når jeg stod der med prøve innleggene i prøve bh'en, et i hver str var dette det eneste jeg tenkte på ;) Og valgte den største av de :) Angrer ikke på det nå, og kunne nok sikkert ennå ha en str eller to større uten at det hadde gjort noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg skal ta operasjon står det fra x . Det er hva selve operasjonen koster. Også kommer implantene i tillegg :). Min kommer til å koste 37000.

Så dere anbefaler å velge heller litt for stort enn litt for lite? :D

Helt klart litt for stor enn for lite. Det er det de fleste angrer på, at de ikke gikk større :)

Jeg var også på fornebuklinikken på mandag å opererte:) Ville nok ringt å hørt pris å prata med de.jeg fikk ikke prisen før jeg hadde vært inne;)

Hehe, artig :) Du våknet vel ikke i 5 tiden du også vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg skal ta operasjon står det fra x . Det er hva selve operasjonen koster. Også kommer implantene i tillegg :). Min kommer til å koste 37000.

Så dere anbefaler å velge heller litt for stort enn litt for lite? :D

Åhoi, det var i øverste sjiktet på pris, hvor skal du ta? :)

Og ja, ta heller for stort enn for lite! Jeg ble litt *wæææ* når jeg fikk se "meg selv" på 3d fremstillingen på konsultasjon med 400 gram, selv om jeg egentlig ville ha så store som det var plass til. Det så så stort ut plutselig :p Men legen på Fornebu sa til meg at han regnet med at jeg ville se en forskjell når jeg var ferdig, spesielt siden jeg hadde pupper fra før av, og bare ville ha større fordi jeg synes store pupper er pent :D Nå er det 3,5 mnd siden, og jeg fikk 405/375 (var det det var plass til). Jeg skulle gjerne hatt større jeg altså :D Så kjør på, og ikke vær redd for at de blir for store, det kommer ikke til å skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart litt for stor enn for lite. Det er det de fleste angrer på, at de ikke gikk større :)

Hehe, artig :) Du våknet vel ikke i 5 tiden du også vel? ;)

nei,dro vel derfra rundt 15.30 tiden ca.våkna 11.30 så hadde god tid der faktisk :pMen lå jo 3,5 time under kniven da:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de har jo åpenbart gjort en feil. Egentlig koster det vel 39.000 for å ta ut innlegg og få inn nye. Men ettersom det var de som gjorde en feilvurdering har puppene mine en mangel, og "reparerer" de ikke den så kan jeg kreve erstatning. Og det er dyrere enn å bare fikse dem :p Alle kirurger jeg har snakket med i ettertid har blitt helt sjokkert over at de la dem over muskel på meg, er såklart ikke garantert at det ikke skjer på nytt når jeg legger dem under, men er mye mindre sjanse.

Jeg opererte på klinikk stokkan i trondheim, og var egentlig storfornøyd frem til det begynte å gjøre vondt :p Synes størrelsen er helt perfekt, men må gå opp i størrelse for å unngå at puppene blir posete når jeg legger dem under. Så litt spent på hva hun mener jeg må ha. Får vite det operasjonsdagen.

Hvor mye har du? Hvis ikke det er feil å spørre om, er så glad i å snakke om pupper at det har blitt et helt normalt spørsmål for meg :p

Plukker fram en gammel post jeg :p

Virker som Stokkan er glad i å legge over muskel, jeg skal visst også få det. Men jeg er ikke SÅ tynn, så jeg tror faktisk at det går bra på meg. Er hvertfall glad for å slippe å klippe opp muskelen :) Fikk du snittet under brystvorten også eller? (Hvis det er noe man kan spørre om? :blush:)

Men det jeg mest håpte var du kunne svare på, er hva du betalte? Ble plutselig redd for at det skal bli på veldig mye mer enn "Fra"-prisen på 30500,- :unsure:

ups dobbelpost :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,dro vel derfra rundt 15.30 tiden ca.våkna 11.30 så hadde god tid der faktisk :pMen lå jo 3,5 time under kniven da:blush:

Litt redd jeg tok litt lite faktisk...men har utpå muskelen da å med løft...såe..men får en god c sa han så spent når jeg kan slippe de løs å se når de har fått sunket litt:)

Ok, da var det ikke deg jeg våknet opp sammen med da :p

Jeg gleder meg også til å se hvordan de blir til slutt :)

Støtte bhen min er en 80 B så det vil vel tilsvare en 75 c tror jeg.. Jeg kunne også kanskje gått større, men han var så forsinket, 2 timer, så konsultasjonen min ble kortet ned fra 1 time til ca 20 min, fikk bare prøvd 2 proteser og ingen 3D bilder. Men jeg håper og tror det blir bra likevel :) Han er kjent for å være flink, så jeg stoler på at han har valgt en bra str til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da var det ikke deg jeg våknet opp sammen med da :p

Jeg gleder meg også til å se hvordan de blir til slutt :)

Støtte bhen min er en 80 B så det vil vel tilsvare en 75 c tror jeg.. Jeg kunne også kanskje gått større, men han var så forsinket, 2 timer, så konsultasjonen min ble kortet ned fra 1 time til ca 20 min, fikk bare prøvd 2 proteser og ingen 3D bilder. Men jeg håper og tror det blir bra likevel :) Han er kjent for å være flink, så jeg stoler på at han har valgt en bra str til meg :)

Okey,min er 85B så da blir det vel noe av det samme etterhvert:)Trur det kommer til å bli good.Ja føler de er flinke der å hører ikke annet,ble så godt tatt imot på alle timene jeg hadde før å følte meg bare i goe hender.Hørt litt rundt andre plasser men fikk ikke samme følelse på de.Så håper dette går bra:thumbsup:Ser iallefall stor forskjell på før å nå..wooow...puppa sitter der de ska ,hahaha:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhoi, det var i øverste sjiktet på pris, hvor skal du ta? :)

Og ja, ta heller for stort enn for lite! Jeg ble litt *wæææ* når jeg fikk se "meg selv" på 3d fremstillingen på konsultasjon med 400 gram, selv om jeg egentlig ville ha så store som det var plass til. Det så så stort ut plutselig :p Men legen på Fornebu sa til meg at han regnet med at jeg ville se en forskjell når jeg var ferdig, spesielt siden jeg hadde pupper fra før av, og bare ville ha større fordi jeg synes store pupper er pent :D Nå er det 3,5 mnd siden, og jeg fikk 405/375 (var det det var plass til). Jeg skulle gjerne hatt større jeg altså :D Så kjør på, og ikke vær redd for at de blir for store, det kommer ikke til å skje ;)

Ja, det er ganske mye :o. Jeg skal ta på Volvat i oslo. En privatklinikk :). Har to nærme bekjente som har tatt der, og sier de er helt fantastiske.

Jeg skal ikke ha noe mindre enn 300 hvertfall :D Vil ha store. En meget meget fyldig C eller en liten D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...