Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lykke til, til alle som skal få "nye" pupper eller som nettopp har fått. Håper dere blir fornøyd:) Jeg gjorde det stikk motsatte av dere i 2009, brystreduksjon ( av mine naturlige )

hvordan var det?:) kjenner noen som kanskje vil gjøre det, men er litt redd for arrene osv..

Annonse

ooh har begynnt å telle timene nå:confused: begynner å kjenne at jeg er nervøs:O

dette har jeg gjort i dag:

• støvsuget begge etasjene
  • skiftet på sengen
  • tatt to klesvasker + hengt opp klær
  • tørket støv hele huset
  • vasket begge badene
  • vasket kjøkkenet
  • funnet fram til hvilken klær jeg skal bruke imorgen
  • farget håret + øyenbrynene mine
  • og vært på jobb ofc
  • googlet på enda flere puppe bilder..

Jeg ser at jeg gjerne skulle hatt deg på besøk idag :p Helt normalt å være nervøs dagen før, men det går garantert bra :D Masse lykke til i morgen, håper du blir strålende fornøyd med resultatet :D

ooh har begynnt å telle timene nå:confused: begynner å kjenne at jeg er nervøs:O

Skal du operere i morgen? Lykke til! Og jeg som syntes jeg var tøff som bestilte permanent hårfjerning for ryggen liksom :p

Håper det ikke er like plagsomt som da jeg opererte i brystet for noen år siden. Ble liksom litt lammet, kan man si. Det gjorde ikke noe særlig vondt i det inngrepet jeg hadde (fjernet kjertelen), men ble veldig stivt en god stund på grunn av blødning internt.

Skal du operere i morgen? Lykke til! Og jeg som syntes jeg var tøff som bestilte permanent hårfjerning for ryggen liksom :p

Håper det ikke er like plagsomt som da jeg opererte i brystet for noen år siden. Ble liksom litt lammet, kan man si. Det gjorde ikke noe særlig vondt i det inngrepet jeg hadde (fjernet kjertelen), men ble veldig stivt en god stund på grunn av blødning internt.

jeg regner med det værste, og blir veldig glad om jeg ikke får så vondt + at resultatet blir bra:)

men skal gjøre det imorgen ja:D allerede betalt dem, så| da må det nesten bli:p og er ikke kjøpt på tilbud!

Jeg ser at jeg gjerne skulle hatt deg på besøk idag :p Helt normalt å være nervøs dagen før, men det går garantert bra :D Masse lykke til i morgen, håper du blir strålende fornøyd med resultatet :D

hehe ja, ganske deilig å få stell på ting, spesielt når jeg ikke kan rydde på en stund:p

Det er bra! Det er de som tar for hardt i med størrelsen som ikke får dem naturlige og fine..

ja i know:p ER jo faktisk dem som ønsker et fake resultat, som bare vil ha størst mulig:confused: eks Tine fra Paredis Hotel hadde jo først 400g i hver, men tok deretter å fulte på med 600g i hver:mellow: den lille jenta der liksom. Meen alle har sin smak:P og er jo man selv som skal like det:p

Annonse

ja i know:p ER jo faktisk dem som ønsker et fake resultat, som bare vil ha størst mulig:confused: eks Tine fra Paredis Hotel hadde jo først 400g i hver, men tok deretter å fulte på med 600g i hver:mellow: den lille jenta der liksom. Meen alle har sin smak:p og er jo man selv som skal like det:p
Det er bare ikke fint:P
du må ha masse lykke til i morra ! krysser fingrene for deg ! :) går sikkert strålende,,.

Nå er det en uke siden jeg gjorde det i morra allerede. Jeg føler meg helt som før igjen nå :D bare litt mer femenin :p hehe

Lykke til !

åh så bra!!:wub: gleder meg til jeg er der du er nå:D

Noen som har lagt inn implantater og har en aktiv jobb?

Jeg jobber som kiropraktor og det er jo en veldig fysisk jobb.. Er redd for hvor lang tid jeg må ha borte fra jobb da jeg jo er selvstendig næringsdrivende og har en pasientbase å opprettholde :(

Klarer å jobbe uten å ha armene høyt, men er jo en del pec aktivasjon når man justerer og mye massasjebevegelser.. men jeg vil jo ha pupper!

Da var min første konsultasjon gjennomført:cool:

og fikk lære noen helt nye ting om brystene mine som jeg ikke visste før (om hvorfor de ser ut som de gjør osv).

Startet med at jeg forklarte litt hva jeg ville før jeg måtte ta av meg på overkroppen (som var skikkelig awkward:blush:), fikk noen en innleggs greie jeg kunne ha over bryste for å se hvordan det ville bli, så fikk jeg en sportsbh hvor jeg kunne prøve 2 forskjellige størreleser som han syntes ville passe meg (260g+280g). Er litt usikker på hvilken størrelse jeg vil gå for, men regner med det blir den største ettersom det er det de fleste angrer på :)

Han sa også at jeg ikke trengte å legge protesen under muskelen, ettersom jeg hadde nok brystvev på toppen av brystet:thumbsup: (tror ikke jeg hadde noe valt etter han sa det, han var veldig klar på hva han mente var best for meg osv:thumbsup:) Utenom størrelsen, den ville han jeg skulle velge selv.

Så til selve diskusjonen om hvordan vi måtte gjøre det, jeg har tydeligvis en "feil" utvikling av brystene mine, som gjør at de er "mindre" pene å se på:unsure: Husker ikke hva det het, men går i at bystet har utndersiden er utviklet seg mye seinere enn på toppen, som gjør at formen på brystet blir mer trekant enn rundt:thumbsdown: så var en spesiell måte å legge protesen på for å få en mer "normal" form på brystet:)

Likte det veldig godt når jeg spurte om hvor lang ventetid de hadde, så nøler han litt og sier de nå hadde ganske lang ventetid, måtte vente helt til 8.mars for å få time:eek: jeg bare: :rofl: DET ER JO IKKE VENTETID :p

Det høres egentlig ut som jeg har veldig like pupper som deg. Og mine irriterer meg så sinnsykt. Jeg vil ha rundere pupper. Jeg kan overleve med små pupper, men jeg synes ikke mine er noe fin i det hele tatt. Når jeg ligger på ryggen har jeg faen meg ikke pupper en gang:huh:

Har hatt lyst å gjøre noe med de siden jeg var 15 år. Men det er skummelt..og dyrt.

Det høres egentlig ut som jeg har veldig like pupper som deg. Og mine irriterer meg så sinnsykt. Jeg vil ha rundere pupper. Jeg kan overleve med små pupper, men jeg synes ikke mine er noe fin i det hele tatt. Når jeg ligger på ryggen har jeg faen meg ikke pupper en gang:huh:

Har hatt lyst å gjøre noe med de siden jeg var 15 år. Men det er skummelt..og dyrt.

hehe me too, helt siden jeg fikk pupper har jeg ikke likt mine:sick: så i dag er endelig dagen hvor jeg gjør noe med dem:cool: folk kan få tro hva de vil om meg, det det bare for meg selv! :)

Jeg kan si at det er det beste jeg har gjort EVER!!! Og har de pupper som er for store, som gir dem enten psykiske eller fysiske plager, så er arrene verdt det. Dessuten er det vel ikke Gud og hver mann som ser puppene dems heller:) Jeg gjorde det på colosseums klinikken og fikk det støttet. Og er driiiiiit fornøyd med resultatet. Fortsatt ganske store, runde, perky bryster:) Slipper (så) dyre bh utgifter, kan gå uten bh, tubekjoler, uten bh i kjoler osv:)

Før jeg gjorde det var det andre jeg jobbet med da som sa det gjorde såååå vondt etterpå osv osv...,dyttet på med paragin forte (eller hvordan det skrives). Jeg fikk vel PF for 5 dager hvor jeg skulle ta minst to hver dag, tok en noen timer etter operasjonen, og det var det. Man skal vel helst ikke løfte armene så mye heller, men jeg hadde ikke så mye vondt, så jeg løftet de littt vel mye, noe som førte til at arret fra bryst vorten og ned til under brystet er litt bredere. Men husk, det tar også tid før arr blekner...., og det arret som er fra brystvorte og ned til under brystet som syntes best. Det rundt brystvorten syntes ikke i det hele tatt, og det under brystet syntes bare når man ligger på ryggen, naturligvis. Jeg gjorde det i 2009......, er kjempe fornøyd og arrene har blitt skikkelig fine. Her er en tegning over hvor arrene går: men som sagt, bare den streken ned som syntes best.

Jeg vil absolutt anbefale dem å gjøre det.

da skal jeg viderformidle budskapet ditt:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...