june ms Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Ja da er vekten på 99 kg så sykt deilig og være under 100 kg.. og på dagen 2 uker etter PSMF start. det er søren meg 7,4 kg av det og da har jeg ikke trent helt som jeg skal (litt lite) ,, men har kommet inn i treningen nå så da blir det 3 dgr pr uke=).. happy happy!! Cemma, +++, Tutogkjør og 17 andre 20 Siter
L.C Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Gratulere med det! Ingenting er bedre enn å nå målene sine Ps, lag deg en loggbok, slik at vi kan følge med på din vei videre! Siter
june ms Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Skrevet 23. januar 2013 Gratulere med det! Ingenting er bedre enn å nå målene sine Ps, lag deg en loggbok, slik at vi kan følge med på din vei videre! Hei jeg. Har loggbok =) Siter
OhMickey Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Hei jeg. Har loggbok =) Om du går inn på "personlige detaljer" så kan du legge inn linken til din loggbok der hvor det står "loggbok" så kommer det en direktelink opp under nicket ditt når du skriver i andre tråder Siter
LeanMachine Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Så flott Du er flink, gratulerer så mye Siter
june ms Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Skrevet 24. januar 2013 Så flott Du er flink, gratulerer så mye tusen takk =) veldig deilig at det går nedover,, trener nå 3 dager i uken og følger fast program.. støl så og si hele uken,,,men da kjenner man at man lever! Siter
LeanMachine Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 tusen takk =) veldig deilig at det går nedover,, trener nå 3 dager i uken og følger fast program.. støl så og si hele uken,,,men da kjenner man at man lever! Aaaaaaah... deilig å kjenne at kroppen har fått kjørt seg Jeg er fortsatt støl i rumpa etter forrige beindag, og nå er den her igjen gitt.. DIGG Siter
Vegard L Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor tar du ikke disse tingene i loggboken din i stedet for å lage nye tråder? FatUnicorn og Gamla 2 Siter
june ms Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor tar du ikke disse tingene i loggboken din i stedet for å lage nye tråder? Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =) Siter
Gamla Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =) Han er moderator. Edit: du har tre lignende tråder, en av dem logg. Siter
Vegard L Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =) Det var bare et tips, både for din del og fordi forumet blir ryddigere om slike ting tas i respektive loggbøker -mod Siter
Gamla Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Det var bare et tips, både for din del og fordi forumet blir ryddigere om slike ting tas i respektive loggbøker -mod ..og det er lettere for andre å følg med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.