Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Hei jeg. Har loggbok =)

Om du går inn på "personlige detaljer" så kan du legge inn linken til din loggbok der hvor det står "loggbok" så kommer det en direktelink opp under nicket ditt når du skriver i andre tråder :)

Annonse

Skrevet
Så flott :D Du er flink, gratulerer så mye :D

tusen takk =) veldig deilig at det går nedover,, trener nå 3 dager i uken og følger fast program.. støl så og si hele uken,,,men da kjenner man at man lever!

Skrevet
tusen takk =) veldig deilig at det går nedover,, trener nå 3 dager i uken og følger fast program.. støl så og si hele uken,,,men da kjenner man at man lever!

Aaaaaaah... deilig å kjenne at kroppen har fått kjørt seg :D Jeg er fortsatt støl i rumpa etter forrige beindag, og nå er den her igjen gitt.. DIGG :D

Skrevet
Hvorfor tar du ikke disse tingene i loggboken din i stedet for å lage nye tråder?

Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =)

Skrevet
Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =)

Han er moderator.

Edit: du har tre lignende tråder, en av dem logg.

Skrevet

Det var bare et tips, både for din del og fordi forumet blir ryddigere om slike ting tas i respektive loggbøker :)

-mod

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...