Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja da er vekten på 99 kg så sykt deilig og være under 100 kg.. og på dagen 2 uker etter PSMF start. det er søren meg 7,4 kg av det og da har jeg ikke trent helt som jeg skal (litt lite) ,, men har kommet inn i treningen nå så da blir det 3 dgr pr uke=)..

happy happy!!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16769-delm%C3%A5l-1-er-n%C3%A5dd-woop-woop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

tusen takk =) veldig deilig at det går nedover,, trener nå 3 dager i uken og følger fast program.. støl så og si hele uken,,,men da kjenner man at man lever!

Aaaaaaah... deilig å kjenne at kroppen har fått kjørt seg :D Jeg er fortsatt støl i rumpa etter forrige beindag, og nå er den her igjen gitt.. DIGG :D

Er det ikke lov? Eller bare plager det deg at jeg skryter av meg selv? Ikke les trådene mine så enkelt er det =)

Det var bare et tips, både for din del og fordi forumet blir ryddigere om slike ting tas i respektive loggbøker :)

-mod

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...