Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

har hoppet litt bort fra wow :p begynte med Star Wars The Old Republic

noen som spiller?

aaw, savner litt star wars...spilte en periode sammen med typen:) Spiller wow igjen nå, holder på å levle en hunter-orc =) Men blir fort litt ensformig å løpe frem og tilbake, gleder meg til jeg kan fly med den også. Og så skal jeg tame en pet som jeg har sett meg ut når jeg kommer meg opp til level 80-ish.

Fortsetter under...

Tør ikke lese tråden ordentlig, savner alle hunter's pet'ene mine, men egentlig savner jeg aller mest det superfantastiske guildet mitt - som uansett er oppløst nå :) Savner å alltid kunne logge på og chatte med gode venner fra rundt om i europa når jeg kunne,ville, ønske, og ikke minst - trengte det :)

Min "beginning of the end" var når jeg bestemte meg for å jakte ned Loque'nahak som pet.. Etter 80 SPILLtimer med sirkling rundt i Sholazar Bazin så var han endelig min, men de 4 månedene med evig sirkling, spamming av makroer, og skinning/mining og INGENTING annet gjorde at hver gang jeg nå tenker på en quest så får jeg litt "urk" følelse..

Dog - har fått mange gode turer ut av det spillet, og reiser stadig vekk rundt om i europa og besøker gaming-familien ;)

Merker jeg begynner å få abstinenser.....

Vært "Borte" fra WoW(hvis vi ser vekk fra et par minutters pålogging i mnd,+ warcraftmovies.com)! siden Mai!

Det er en skam, jeg har hatt det jævlig bra uten! Men begynner å glede meg til studietid og jeg kan ha noe å gjøre på fritiden!

Det skal bli "skam"deilig med en shaman, monk og warlock! Omg med stor O så jeg gleder meg! Små barn, små gleder!

Hva er målet da? Skal du inn i progress raiding igjen? Eller blir det PvP som blir hovedfokuset?

Så begynn igjen da.... ? :D

Blir vel mer casual, derfor også evt 2-3classer. Slik at jeg kan ha litt "forskjellig". Men hadde vært fint med 1 char som faktisk holder på med litt progress raiding(ikke hardcore) samtidig som jeg har en char eller to som kan "Lolle" og kose seg litt i PvP!

Derfor tenker jeg faktisk at

Warlock: Pve Raiding

Monk: brewmaster(farme hc/points/enchanting mats etc) windwalker: PvE/PvP

Shaman: Ren PvP, evt ha resto gear til raid if needed!

Høres solid ut. Warlock er en veldig ettersøkt klasse(absolutt beste Ranged dps og Ranged dps>melee dps) så skal ikke være mye problem å komme inn i en guild som passer ditt skjema.

Vil si ifra at Windwalker lacker endel burst i PvP i forhold til andre klasser og handler i hovedsak om og overleve initial burst i starten av arena for deretter 1-1.5 min senere burste dem ned. Dette er grunnen til at de er særdeles underrepresentert i 2200+ rating.

Annonse

Ahh høres ok ut! Nja, blir nok ikke mye arena etc.. Er vel mest "loking" rundt i BG'er etc... og vil nok muligens satse på shaman på pvp :)

Gleder meg til å komme tilbake nå! Bleh! får nøye meg med warcraftmovies.com!

Hvorfor ikke bare begynne med en gang? :D

PC -_- Trenger en pc som ikke har 90 grader på gpu,cpu samt hk ved å se film/internett :p haha!

aah... min PC (har bare laptop) er eegentlig for dårlig til å kjøre spill, men WoW går....med laveste grafikkinnstillingene. Men jeg gjør mer questing og samler pets og dreper rares, ikke så mye battlegrounds eller lignende da. Får låne typen min sin laptop (den er bedre til spill enn min er) om jeg skal gjøre BG og sånn.

Guest Slettet
aah... min PC (har bare laptop) er eegentlig for dårlig til å kjøre spill, men WoW går....med laveste grafikkinnstillingene. Men jeg gjør mer questing og samler pets og dreper rares, ikke så mye battlegrounds eller lignende da. Får låne typen min sin laptop (den er bedre til spill enn min er) om jeg skal gjøre BG og sånn.

Hehe, joda kunne sikkert lånt damen sin laptop(denne blir for varm grunnet vifte etc...)! Men er ikke vits, så desp er jeg ikke. Venter heller til min stasjonære på studiestedet <3

Har de fiksa burst dps til rogue? Jeg tror jeg levlet min til fra 70-80 men jeg fant jo ut at de hadde fucka den classen helt. Resilience + 150k hp på folk suger! Var mye gøyere når kampene varte 15-60sekunder. Sist jeg spilte kunne jo en kamp vare 10-15minutter og så kommer det til slutt en annen motspiller å dreper deg.

Guest Slettet
Har de fiksa burst dps til rogue? Jeg tror jeg levlet min til fra 70-80 men jeg fant jo ut at de hadde fucka den classen helt. Resilience + 150k hp på folk suger! Var mye gøyere når kampene varte 15-60sekunder. Sist jeg spilte kunne jo en kamp vare 10-15minutter og så kommer det til slutt en annen motspiller å dreper deg.

Resillience is gone...

Rogue blir buffet nå 5.4 etter hva jeg har forstått.. Rogue er ALDRI en dårlig klasse, det er INGEN classer som er dårlige. Men før/low lvl rogue kunne rogue stunlocke folk til døde. Dette går ikke like mye nå, og det er egentlig helt ok og rettferdig at man skal kunne prøve å ta roguen ihvertfall :)

rogue opp til 80 er stort sett oneshot i PvP desverre, deretter må du faktisk kunne classen. Derfor liker ikke jeg rogue haha!

Annonse

Resillience is gone...

Rogue blir buffet nå 5.4 etter hva jeg har forstått.. Rogue er ALDRI en dårlig klasse, det er INGEN classer som er dårlige. Men før/low lvl rogue kunne rogue stunlocke folk til døde. Dette går ikke like mye nå, og det er egentlig helt ok og rettferdig at man skal kunne prøve å ta roguen ihvertfall :)

rogue opp til 80 er stort sett oneshot i PvP desverre, deretter må du faktisk kunne classen. Derfor liker ikke jeg rogue haha!

Ahh.. Nå ble jeg fristet til å begynne igjen.. Damn you :D

Guest Slettet
Ahh.. Nå ble jeg fristet til å begynne igjen.. Damn you :D

Rogue er en awesome klasse hvis du kan klassen din! Har en kompis som har insane skills på mage og rogue.. slår lett de fleste nå i 5.3 med roguen sin, selvom han er dårlig gearet(snakker typ random bg'er og dueller)... Rett og slett fordi han kan classen jævlig bra!

Rogue er en awesome klasse hvis du kan klassen din! Har en kompis som har insane skills på mage og rogue.. slår lett de fleste nå i 5.3 med roguen sin, selvom han er dårlig gearet(snakker typ random bg'er og dueller)... Rett og slett fordi han kan classen jævlig bra!

Jeg anså meg som veldig god pvp rogue da levelcappen kun var 60 og 70. Hadde low end pvp gear og knuste egentlig alle i dueller. Jeg speccet for full dodge på den builden med relativt lav hp, skikkelig burst dmg og engineering. Jeg hadde så mye dodge at warriors bomma med overpower selvom den egentlig har 100% chance to hit. :p Det var morsomt! Og de reflect trinketsene var kjempegøye mot mages når de one shottet seg selv med fireballs. Good times!

Da jeg levlet til 75 eller var det 80 ved forrige exp, så var pvp helt forandret. Arenaer er dritvanskelig og hadde ingen burst damage uansett builds jeg prøvde pga. resilience og massiv hp på folk.

Guest Slettet
Jeg anså meg som veldig god pvp rogue da levelcappen kun var 60 og 70. Hadde low end pvp gear og knuste egentlig alle i dueller. Jeg speccet for full dodge på den builden med relativt lav hp, skikkelig burst dmg og engineering. Jeg hadde så mye dodge at warriors bomma med overpower selvom den egentlig har 100% chance to hit. :p Det var morsomt! Og de reflect trinketsene var kjempegøye mot mages når de one shottet seg selv med fireballs. Good times!

Da jeg levlet til 75 eller var det 80 ved forrige exp, så var pvp helt forandret. Arenaer er dritvanskelig og hadde ingen burst damage uansett builds jeg prøvde pga. resilience og massiv hp på folk.

Vel.. det kan hende det var sånn :)

Men de siste patchene har faktisk "burst" vært nesten et problem grunnet at mange kan nuke folk. Og da er det jo ikke noe "spill"... Så de prøver å fikse det(som jeg har forstått)! først hadde de f.eks resillience+ "pvp power" som gjorde at man gjorde mer dmg/heal i pvp zones.... aka du bør ha pvp gear.. Nå har alle fått "base" resillience på 65% tror jeg det er, og deretter må du ha pvp gear for "pvp power" :)

Rogue er uansett en awesome klasse, som på godt og vondt kan irritere og glede motspillere til døde....

WoW er litt som heroin, det er vrient å slutte når man først har begynt. Spiller fortsatt semiaktivt på The Maelstrom (Charlee - hunter, Bijouu - monk) PM meg om dere vil leke :)