Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Jeg vil bare si wow. Jeg elsker 5.2 så langt. Ikke bare har Monk blitt buffa, men raidet som nå er ut er fantastisk(selvom Trashet er litt langtekkelig). Bossene er morsomme og det er deilig med mye nye mechanics :D

Nja.. Har ikke raidet noe i 5.2 enda... Guildet er for dårlig-_- skal skifte server! Men hørte det der ang thrash-_- vel vel! Må jo til det og hehe!

Eneste som jeg misliker: dailys nok en gang..

Men er fint å farme rare mobse(warbringer) for rep+mount! Har enda ikke fått mount etter 15-20kills da.. men 2 i den ene gruppen jeg var med fikk-_- skulle bare ninjaet hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Har ikke raidet noe i 5.2 enda... Guildet er for dårlig-_- skal skifte server! Men hørte det der ang thrash-_- vel vel! Må jo til det og hehe!

Eneste som jeg misliker: dailys nok en gang..

Men er fint å farme rare mobse(warbringer) for rep+mount! Har enda ikke fått mount etter 15-20kills da.. men 2 i den ene gruppen jeg var med fikk-_- skulle bare ninjaet hehe!

Vi har tatt ned 6 bosser nå over 2 dager. Bare jeg som har noe erfaring fra PTR. Så dette går strålende. Har testet litt og lest meg opp på resten og det ser ut som den vansklige delen kommer nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Vi har tatt ned 6 bosser nå over 2 dager. Bare jeg som har noe erfaring fra PTR. Så dette går strålende. Har testet litt og lest meg opp på resten og det ser ut som den vansklige delen kommer nå :D

Ahh gratulerer da! Ja hører de første bossene er lette. Nesten litt teit! Burde jo vært litt vanskeligere-_-

Synes det burde vært sånn at når det nærmer seg slutten. Så har de fleste klart norm. Men det er bare 1-2 guilds som klarer alt på HC.. Synes det er altfor mange guilds som tar ting på HC -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker tilbake på tiden i endgame vanilla og starten på TBC. Vi så opp til de som hadde awesome gear, og ble helt "woooow" når vi så stats.

etter at de begynte med kraftig nerfing av alt sammen, så har jo alle det nyeste, eneste forskjellen på hardcore og casual er at hardcore spilleren har det litt raskere...

Dessuten har det blitt sånn at man får sykt bra gear fra heroic dungeons og dermed kan skippe flere raid tiers.. DAFUQ?

(WoTL som eksempel, om man kom inn i slutten, så gikk man heroic dungeons (gjærne i PUG) og fikk gear som er bra nok for å hoppe over Naxx, Uld, championshieten og rett inn å mose Arthas...)

Gi tilbake vanilla progresjonen! Først igjennom 5 man dungeons, så inn i de enklere raidene og jobbe seg opp i vanskeligere raids! (type Scholo/BRS -> ZG/MC -> BWL/AQ20 -> AQ40 -> so forth! )

Det var jo faktisk en temmelig awesome følelse å endelig komme seg inn i MC eller være heldig i ZG å få en Epic.

Legendaries krevde mye jobb for å få til som regel.

Nå er det ingen som ser opp til noen lenger, og folk bare forventer å få allt.

Med det sagt, jeg så bare litt av BWL og såvidt AQ40(kun første trash :p) i vanilla, ble ikke hardcore før halvveis i TBC (kjempa om første KJ kill der) og inn i Northrend på samme viset før ting ble for "easymode"

Jeg er ikke kritisk til at ting er for lett nødvendigvis, men er litt imot at allt skal være å forbanna oppnåelig.

Eneste som gjelder nå er first kills virker det som, og det å faktisk spille seg igjennom content har blitt pri2.

Sånn.. Nokk nerd-rage fra en long gone retired wow spiller som heeeelt egentlig kunne ha tenkt seg tilbake noen ganger :p

Edit: Mulig noe har blitt rettet opp etter jeg sluttet (3-4mnd inn i cata), men regner med ståa er noenlunde lik som da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh gratulerer da! Ja hører de første bossene er lette. Nesten litt teit! Burde jo vært litt vanskeligere-_-

Synes det burde vært sånn at når det nærmer seg slutten. Så har de fleste klart norm. Men det er bare 1-2 guilds som klarer alt på HC.. Synes det er altfor mange guilds som tar ting på HC -_-

Ser jo at dette ville gjøre gamingen mer utfordrende for de fleste, men når den populasjonen som raider HC utgjør en så liten andel av totale WoW massen blir det litt feil i forhold til ressurs utnyttelsen til Blizzard. Tror det var snakk om under 5% som clearet hele forrige tier.

Men jeg vil gjerne se Vanilla style progression igjen, men problemet er da at WoW vil fort bli ett lite spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Folkens! Skal transfere monken!

Undead?female/male?

Orc?Female?

Belf?male/female?

Tauren?Male?

Ser egentlig mest ut til at det blir undead female eller orc female.. Mest sannsynlig Orc Female grunnet jeg faktisk kan se gearet(skuldre) f.eks da!+ de har jo fin racial!

Men samtidig så har jo undead gode pvp racials!

Belf pga det er belf/liten(female)

Tauren male pga det er lols...

Blir mistweaver og windwalker! Både pve/pvp!

Noen andre ideer?

Kommer også å rerolle profs fra mining/inscription--> skinning/LW eller gjør jeg en tabbe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid vært en hardcore gamer men æ slutte å spille på live ettersom æ ble dårlig te å prioritere andre ting, det løsa sæ fint når arena-tournament servern kom. E deilig å bare kunne logge på å spille arena i en time eller 2 før å så ikke trenge å grinde nåkka ;p

Kan også legge te at æ har en inaktiv live konto med en 90shaman, 85shaman,85dk,85war,85priest,85druid,80hunter,85mage,85 rogue,85warlock,85pala. Alt e også spekke fult med achivements og 310% mounts ettersom æ va temmelig aktiv på highend pve ;p Kontoen e up for grabs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Skal transfere monken!

Undead?female/male?

Orc?Female?

Belf?male/female?

Tauren?Male?

Ser egentlig mest ut til at det blir undead female eller orc female.. Mest sannsynlig Orc Female grunnet jeg faktisk kan se gearet(skuldre) f.eks da!+ de har jo fin racial!

Men samtidig så har jo undead gode pvp racials!

Belf pga det er belf/liten(female)

Tauren male pga det er lols...

Blir mistweaver og windwalker! Både pve/pvp!

Noen andre ideer?

Kommer også å rerolle profs fra mining/inscription--> skinning/LW eller gjør jeg en tabbe da?

Tauren female :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Tauren female :D

Ja det er litt "for the lols" dette med tauren! Vi får se! Har begynt på eldste mainen! Shaman elemental <3 male tauren ofc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er litt "for the lols" dette med tauren! Vi får se! Har begynt på eldste mainen! Shaman elemental <3 male tauren ofc!

Jeg startet med tauren female fra starten i Vanilla, så jeg vil alltid ha et nært forhold til dem x) Men ja, de er litt kleine, trege og outsidere. Nesten ingen har dem. Vet ikke, jeg liker det med dem jeg x)

Og

HAPPY TAURENS COME FROM MULGORE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Jeg startet med tauren female fra starten i Vanilla, så jeg vil alltid ha et nært forhold til dem x) Men ja, de er litt kleine, trege og outsidere. Nesten ingen har dem. Vet ikke, jeg liker det med dem jeg x)

Og

HAPPY TAURENS COME FROM MULGORE

Synes Taurens er awesome egentlig.. Men ikke for pvp! Tauren er en PVE race... Vurderer å få monk+shaman samlet på en server.. 2x heal+2x dps(melee+ranged)! + shaman har enchanting+skinning.. Og da skaffer jeg LW+ noe annet til monken!

Må si jeg likte å dinge 87 med shamanen i går! Men mangler fortsatt en del på "skills" da det er uvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Taurens er awesome egentlig.. Men ikke for pvp! Tauren er en PVE race... Vurderer å få monk+shaman samlet på en server.. 2x heal+2x dps(melee+ranged)! + shaman har enchanting+skinning.. Og da skaffer jeg LW+ noe annet til monken!

Må si jeg likte å dinge 87 med shamanen i går! Men mangler fortsatt en del på "skills" da det er uvant!

tauren warrior is the shit i pvp:P finnes ikke noe mere macho;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tauren warrior is the shit i pvp:p finnes ikke noe mere macho;)

Var vel en periode de var ganske shit i pvp, ikke the shit, men shit. Tingen var at når du var gnome og løp rundt de, så var det vanskelig å targete de:P Legg til at de var rogues med alskens mulig triks, så kan du tenke deg hvor annoying det var. Veit ikke om det var før folk begynte med nearest enemy targeting eller ikke, men det var i vanilla tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel en periode de var ganske shit i pvp, ikke the shit, men shit. Tingen var at når du var gnome og løp rundt de, så var det vanskelig å targete de:p Legg til at de var rogues med alskens mulig triks, så kan du tenke deg hvor annoying det var. Veit ikke om det var før folk begynte med nearest enemy targeting eller ikke, men det var i vanilla tida.

hehe d kan hende:P kjørte ikke warrior før tbc kom ut, vanilla var æ rogue og lock :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ååh. Fikk sånn smått spillabstinenser når jeg fant den tråden her. Har spilt ekstremt casual siden tbc, noe som vil si kanskje 2-3 måneder i året. Har en char på lvl 90, men har ikke spilt siden i november en gang nå. Lurer sterkt på å begynne på igjen når jeg er ferdig med eksamen om noen få uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...