Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Var kjekt i vanilla, ette da so blei da aldrig so spennandes for meg igjenn. Spelte druid i vanilla, Frostwhisper Horde. Hold med Nocturnals i både vanilla og tbc. Mange norske som spillte på Frost den gang, THULE var ganske stor skandi guild om eg ikkje husker feil (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emerald Dream full blizzlike server. En privat vanilla server der ting kommer gradvis (BWL ble lansert 17 mai). Spiller der sammen med noen kompiser som spilte aktivt sammen i gamle dager, og kan ikke si annet enn at vi storkoser oss. Gode gamle dager der epics ikke kom i PUGs, og folk måtte jobbe for det dem ville ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 5-6 aktive 40manns guilds både på horde og alliance. Oversikt over kontoer kan sees her. Kan også nevne fungerende rankingsystem i pvp, og håper og trur at AB og AV ikke er så langt unda :)

Opprettelse av konto og informasjon rundt serveren finnes på emeralddream.com. Samme folka kjører også flere servere med 14x exp osv, men vi ville ha den fulle vanilla følelsen opp mot lvl 60 :) Vi spiller alliance, og har en plan om å få til en Norsk guild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilt på Turalyon (EU) siden mars 2005, da var jeg 11 år gammel.

Likevel, så ung som jeg var, klarte jeg å få en hunter til 60 etter 9 (!) mnd og en mage like etterpå, som jeg levlet samtidig. Var en casual raider, klarte en del i AQ40, bare trash i Naxx. Klarte å komme meg til PvP Rank 8 på hunteren, og et par rank 2/3 på alts.

I TBC startet jeg å sette meg litt mer inn i spillet og levlet opp alle mulige alter, så jeg endte opp med alt unntatt warlock/priest i level 70. Raidet ikke så mye i TBC heller, ble bare Karazhan hver uke pga. jeg var så opptatt av å levle alts og farme gull. Mot slutten av TBC var det eneste jeg gjorde når jeg kom hjem fra skolen å gjøre Shattered Sun daily quests på fem forskjellige characters, så sove og skole igjen neste dag. Endte opp med 15k gold (som jeg syns var mye, uten å bruke AH).

WotLK fortsatte jeg å spille mye av dagen... Fikk alle classes i max level og ble en skikkelig achievement-hunter. Raidet en del Naxx/Ulduar/ToC, men fortsatt hadde jeg hovedfokus på alts/gold/achievements....

I Cata klarte jeg endelig å finne en ganske bra 10-man guild som fikk greie server-rankings, men disbanda etter noen mnd pga. folk quitta. Fokuserte på achievements, klarte å få til 12-13k points før MoP kom ut.

Når MoP kom ut prøvde jeg meg på realm first 90 mage, men ble dessverre litt for selvsikker og endte opp som nr 2 mage, 50 min bak. Var dog foran en del andre classes, litt kjipt å se at de fikk deres achievement etter meg... Noe som var morsomt derimot var at jeg stod i Stormwind rundt kl 15:00 som level 90 på release day, var noen folk som akkurat kom hjem fra jobb som ikke skjønte så mye...

Har ikke spilt MoP aktivt siden november, men klarte å starte igjen forrige uke, siden jeg har sommerferie og må ha noe å gjøre. Sitter på 5 level 90s og nesten 17k achievement points, satser på 18k+ før neste expansion. Og til dere som mener at det har vært bortkastet tid: tenk på alle minnene dere har fått - hvis dere ikke kjenner et lite snev nostalgi av å se igjennom screenshots, høre på soundtracks eller se gamle filmer, da er det noe galt... Tror nok dette spillet her har tatt VELDIG mye tid fra folk, men likevel var opplevelsene fra vanilla/TBC (personlig) helt episke. Selvfølgelig er det ikke helt den samme opplevelsen nå pga. det ikke er "nytt" lenger, men achievements holder meg fortsatt gående en stund..

Armory Teerahir @ Turalyon - Community - World of Warcraft (ligger en god del etter gear-wise pga jeg ikke gidder å raide). Hadde vært morsomt hvis det var noen andre fra Turalyon her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei... denne tråden gir meg altfor mye lyst til å spille igjen og det har jeg ikke tid til. Har en night elf hunter som jeg har spilt on and off med siden 2005 (herregud, 8 år 0_o), men ikke vært online på over ett år nå. Ikke fått prøvd ut MoP en gang, kanskje det blir litt spilling i sommer om været er rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å game wow for 6år siden, pga kjæreste som drev med det.. Har bare kjøpt 1-2mnd i året, om sommern, og tør ikke spille det mens jeg har skole.

Starta selvfølgelig med en Night elf hunter-,- "æ vil ha pet:D:D" og hadde ikke peil på talentpoints eller hvordan gear som funka for meg og ja, var skikkelig noob... Fikk ny kjæreste, som også game'a wow og da fikk jeg opplæring pluss at han dro meg med på AH og kjøpte "nye klær" til meg.. Men er fremdeles noob^^

Skaffa meg deathknight straks det var mulig og etter det har jeg ikke rørt huntern. Synes DK er jævlig morsomt, det er så allsidig(og det passer meg siden jeg ikke er spesiel flink i noe)men er et år siden jeg har spilt nå og husker ikke hvilken lvl jeg er eller noe, men tror jeg er på 85ish-,-

Men elsker wow da, og hadde egentlig tenkt på å kjøpe spilletid etter eksamen, men jeg blir så hekta at jeg kommer til å sitte inne 24/7, droppe trening og venner og søvn og alt som er, så tror kanskje ikke jeg kommer til å spille i år;)

Kjenner jeg blir litt flau når jeg skriver nå, siden jeg er så noob. Jeg er hu jenta som en med i dungeons og ikke klarer å gjøre jobben min fordi jeg er så stressa at jeg ikke får med meg hva folk skriver i chatten. Jeg begynner å skjelve når jeg skal i BG og får høy puls!:) og hvis en horde kommer, så dreper han meg gjerne 5ganger på rad før jeg får samla hode men da dreper jeg han:) Får skikkelig sosial angst i wow, hvis folk utfordrer meg til duel så avslår jeg og løper min vei:D men elsker det fordi, og etter en ukes tilvenning blir jeg flinkere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på fra closed beta til slutten av firelands - da klarte jeg endelig å gi meg. Spilte de fleste årene i The Axemen på Ravencrest for så å hoppe over til Example på Ravencrest i firelands. Jobber nå med å få av meg "wowkiloene" :D men var artig mens det varte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på fra closed beta til slutten av firelands - da klarte jeg endelig å gi meg. Spilte de fleste årene i The Axemen på Ravencrest for så å hoppe over til Example på Ravencrest i firelands. Jobber nå med å få av meg "wowkiloene" :D men var artig mens det varte!

Var du med på å sette rekord i MC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet

Huff, sommerferie= ingen pc for min del-_- litt kjipt ettersom 5.3 osv kom ut nå(drittlett å få bra gear jo, haha)! men men! sommer,sol,is,trening og jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...