Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Har opp i mot 400 dager played. Mest på min hunter med 340d played. Har spillt siden 12. februar 2005, men har hatt hyppige pauser, spesielt siden vi cleara Naxxrammas sommer/høst 2006(?). Har vel ikke spillt seriøst siden 2007/2008 en gang.

Savner de tidligere arena sesongene. Husker jeg hadde 2200 rating i en 5v5 med 9 blå items :D

Kaller meg Vaalanthe og spiller på Neptulon.

Fortsetter under...

hmm ok! God tips! Har vært vekke fra WoW siden Mai.... så er en del som går meg "Hus forbi" :) Da blir det nok locken ettersom jeg liker gameplayet til classen!

Shaman: dps+heal mest for fun class i pvp(pve heals)

Monk: brew+wind= mostly pve

Warlock: pure dps class pve

Warlock er helt fantastisk i PvP som destro (y)

Guest Slettet
Warlock er helt fantastisk i PvP som destro (y)

Stemmer nok det! Var morsomt i starten ihvertfall! Aldri satt meg helt inn i warlock pvp! Kanskje jeg skal gjøre det nå fremover! Artig artig!

Lurer på hvordan shaman og warlocks kommer til å være i 5.4! Spennende!

Stemmer nok det! Var morsomt i starten ihvertfall! Aldri satt meg helt inn i warlock pvp! Kanskje jeg skal gjøre det nå fremover! Artig artig!

Se her ja! Å lese det du skrev var litt som å lese pondus! Utropstegn overalt! Fiffig! :joyful:

Spilte aktivt WoW fra 2007-2009, og hadde en liten relapse for noen måneder tilbake. Måtte starte opp en ny Warlock og levlet den til max, spilte vel fra desember til februar eller noe slikt, men måtte gi meg fordi det begynte å ta overhånd. Jeg blir så lett revet med, og det er jo så jævla gøy! Spesielt når man har guild og begynner å raide, da er det lett å miste kontroll. Så jeg er rett og slett nødt til å holde meg unna :p

haha ok!!!!!!! (!)! :D

Vet at mange har samme problemet. Personlig klarer jeg fint å "avstå" når det trengs. Såfremt det ikke går utover familie/venner/kjæreste så kan man jo forsåvidt spille som man vil :)

Personlig spør jeg "alltid" damen om jeg kan få spille f.eks onsdag kveld hvis det er raid og jeg har mulighet å stille :)

Ja, så klart! WoW er et kjempespill for de som klarer det, men jeg blir så hekta at jeg bare holder meg unna. Har viljestyrken til en rekebaguette når det kommer til å legge meg når jeg gamer, så meg og WoW er et lukket kapittel :p Men det frister noe fryktelig i blant, når jeg tenker tilbake på locken min. Eller magen jeg hadde i TBC med 2200 fire-damage! Når jeg er pensjonist skal jeg spille til jeg dør :D

Annonse

Med riktig keybindings etc. Så er egentlig warlock utrolig lett å komme seg inn i :D! I felt in love with my undead lock.

Edit: Warlock har også badass transmorg og egentlig! Så det gjør det jo ekstra fun! Spesielt når man er Undead Male da :)

Verste med nye patch er at man kan drepe folk fra sin egen faction...horde on horde liksom ... som om ikke ganking var irriterende nok fra før av

Annonse

Hva er forskjellen? Hva er nytt? Er for lat til å lese gjennom changelogs og patchnotes. Har ikke spilt D3 siden 1-2 mnd etter release.

PS: nye "wowtråden" er her:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/tråden-for-paladins-og-andre-kommentarer-som-ødelegger-lol-tråden.28011/page-6

Loot 2.0 - sånn det burde vært fra starten av. Legendaries scaler med level, og dropper igjennom hele levlingen. Mye mer legendary drops, og mer spesifikke stats på items. Så man ikke er barbar og får int på det slemme våpnet somd ropper.

Alle stats er basert på karakteren du spiller på. Alle abilities og runes er redone, og enhver spec er habil. Er ikke 1 spec som er bedre enn alle andre. Mange fler stats, primary og secondaries - samt veldig artige novelty items.

Spilte endel i starten, men det ble MEH ganske fort. Nå er det faktisk utrolig bra. Så de som spilte det, men følte det ikke svarte til forventningene - bør prøve det nå.

Men kjør på med HC! Lett verdt det :)

Og er ikke normal, nightmare, hell, inferno lenger. Når du er i akt 2 er du ca level 40. Så trenger bare 1.5 gjennomkjøringer når du levler. Og kan når som helst sette opp vanskelighetsgraden om du ønsker dette, for å få mer XP.

Normal, Hard, Expert, Master og Tormen 1 til 6. I Torment dropper det fler legendaries.

WALL OF TEXT HITS EVERYONE FOR 1234123423

Ty! Høres jo lovende ut, klarer bare ikke å se hvor jeg skal hente tiden fra. KAN JO IKKE OFRE WOWTID ELLER TRENING FOR D3, SIER JO SEG SELV.

Ty! Høres jo lovende ut, klarer bare ikke å se hvor jeg skal hente tiden fra. KAN JO IKKE OFRE WOWTID ELLER TRENING FOR D3, SIER JO SEG SELV.

Starta smått med WOW igjen for å sjekke ut Pandaria. Cancla subscription igår. Blir jo bare addiction ut av det, dessuten var itemsa i D3 mye artigere nå :) Slutt å heng i byen. Spill D3 av den tiden istedet :D

Starta smått med WOW igjen for å sjekke ut Pandaria. Cancla subscription igår. Blir jo bare addiction ut av det, dessuten var itemsa i D3 mye artigere nå :) Slutt å heng i byen. Spill D3 av den tiden istedet :D

Den tida burde man bruke på goldfarming :)