Gå til innhold

Semi-Privat Personlig Trening for folk som trener 'seriøst'


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Jeg vet at mange her (alle?) trener seriøst og har god kontroll på sin egen trening, men likevel kunne hatt store fordeler av teknisk veiledning underveis i øktene, samt faglig oppfølging og hjelp til langsiktig og kortsiktig treningsplanlegging for å sikre optimale resultater. Derfor kommer jeg til å satse på Semi-Privat Personlig Trening på Magnat Center på Skøyen framover, hvor relativt erfarne folk vil trene i grupper på rundt 4 personer. Alle kjører sin egen trening, og får personlig oppfølging og coaching, men jeg vil coache rundt 4 personer under samme økt. Prisen er 1/2 av vanlige PT-timer.

Om du er interessert, eller kjenner til noen som kunne hatt nytte av dette - send meg en PM. Alle som melder interesse får en uforpliktende personlig evalueringstime/prøvetime med meg på Magnat, helt gratis - slik at dere kan ta et informert valg :)

Dette blir en selvpromo post, men jeg håper og tror noen vil ha glede av det. Og jeg tilbyr jo strengt tatt en uforpliktende gratistime, og det er vel bra? :woot:

FannyLor, Mette M, Martin Augustus, Isabella, Pernille Nicoline, Plyo, Espen Espelund mfl..: Noen anbefalinger å få? :)

Keegil trenger definitivt min hjelp, makan til olympisk vektløftingsteknikk altså... ;) ;)

Noen bilder fra senteret:

post-4422-14440916834238_thumb.png

post-4422-14440916823507_thumb.jpg

post-4422-14440916825608_thumb.jpg

post-4422-14440916829831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er keen! Setter du sammen gruppene, eller må man stille med egne venner? Både og?

Jeg setter sammen, men du må gjerne ta med noen flere om de er interesserte - bare avtal med meg først :) Dere kan også kjøre gratis evalueringstimer i sammen, men beregn da noe lenger tid: rundt 2 t om dere er 3 eller flere.. Vi bruker denne timen til å gå gjennom noen enkle bevegelser for å teste hvor dere ligger an mtp. teknikk og mobilitet, samt snakke litt om målsettinger, skadehistorikk osv.. Så trener vi litt, og til slutt gir jeg dere et tilbud på medlemskap og videre timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, skjer med at jeg ikke har sett det gymmet der før?! Så latterlig bra ut! Er det generelt gratis prøvetime der, eller må man ha PT/være medlem?

Du må være lost altså.. ;)

Jeg fikser gratis prøvetime om du er interessert i et mulig samarbeid, ellers må du melde interesse i prøvetime gjennom Magnat. Det er åpent for medlemskap selv uten PT, men jeg anbefaler naturligvis PT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et flott tilbud og uten tvil et flott senter! Beliggenheten er dessverre ikke optimal for min del, så jeg er nok nødt til å stå over. Hverken 30 minutter med buss eller 15 minutter med bil og bomring + betale for parkering er noe særlig til alternativer. Men hadde jeg bodd i nærheten så hadde valget vært svært enkelt, spesielt etter det Mette kunne fortelle om senteret etter sin prøvetime i dag! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tilbud! Dette burde det finnes mer av. Nå har det seg sånn at jeg trener der jeg trener fordi det passer så optimalt med jobben, så jeg tror dessverre ikke akkurat dette tilbudet blir så aktuelt for meg, men jeg liker initiativet veldig godt. Forhåpentlig blir det en suksess for deg, sånn at dette kan spre seg i miljøet. Semi-private timer tror jeg er helt ideelt for de av oss som vil ha teknikk-innspill og spisskompetanse der det trengs, uten nitid oppfølgning fra en trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...