Gå til innhold

839kilo @ 90kg kroppsvekt - 19år!


erixenM

Anbefalte innlegg

Så den videon i går og tenkte å dele den, vet ikke om det er riktig forum, men det er helt sinnsyk løfting

"At only 19 years old, Jesse Norris totals an unbelievable 1850@ 198 lbs (839@90 kgs) raw, no knee wraps in the USAPL. This surpasses Ryan Celli's all-time raw total WR of 1840@198, as well as Jesse Kellum's all-time raw WR squat of 690@198. Because this was not a high level meet, it will not count as an IPF raw WR, however"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Treningsvideo i baris her :D Fy faen for en form!

Hvis dette er treningsprogrammet han følger så virker det ganske lav volum og frekvens? Knebøy en gang i uka liksom?

Day 1

  • Barbell Deadlift

    10 reps @ 135 lbs, 8 reps @ 225 lbs, 6 reps @ 315 lbs, 5 reps @ 405 lbs, 4 sets of 10-12 reps @ 495 lbs
  • Barbell Bench Press - Medium Grip

    10 reps @ 135 lbs, 2 sets of 8 reps @ 225 lbs, 4 sets of 8 reps @ 315 lbs
  • Pullups

    4 sets, 10 reps
  • Barbell Shrug

    30 reps @ 225 lbs
  • Standing Dumbbell Triceps Extension

    4 sets, 15 reps

Day 2

  • Front Barbell Squat

    10 reps @ 135 lbs, 2 sets of 8 reps @ 225 lbs, 3 sets of 6 reps @ 315 lbs
  • Log Press

    10 reps @ 110 lbs, 2 sets of 8 reps @ 180 lbs, 3 sets of 8 reps @ 200 lbs

Day 3

Conditioning Exercise:

  • Prowler Sprint

    10 runs, 50 meters each

Day 4

  • Deficit Deadlift

    10 reps @ 135 lbs, 8 reps @ 225 lbs, 6 reps @ 315 lbs, 5 reps @ 405 lbs, 4 sets of 8 reps @ 495 lbs
  • Barbell Bench Press - Medium Grip

    10 reps @ 135 lbs, 4 sets of 8 reps @ 225 lbs with pause

Day 5

Conditioning Exercise:

  • Prowler Sprint

    10 runs, 50 meters each

Day 6

  • Barbell Squat

    10 reps @ 135 lbs, 8 reps @ 225 lbs, 6 reps @ 315 lbs, 5 reps @ 405 lbs, 4 sets of 10 reps @ 495 lbs
  • Barbell Bench Press - Medium Grip

    10 reps @ 135 lbs, 2 sets of 8 reps @ 225 lbs, 4 sets of 8 reps @ 315 lbs

Day 7: Rest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er treningsprogrammet han følger så virker det ganske lav volum og frekvens? Knebøy en gang i uka liksom?

Det står jo frontbøy en dag og. Og det er veldig mye mengde de dagene han faktisk har knebøy hvis du ser på setxreps og vektene.

Uansett så har han sikkert ikke dette programmet dag ut dag inn og har neppe hatt det likt alle årene han har trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat på kanten til 30...jeg har sluttet å bli inspirert av slike klipp og historier av den enkle grunn at uansett hva jeg gjør så kommer jeg aldri til å komme i nærheten av han gutten. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at han har lagt ned mange timer med trening, men når han er der han er som 19 åring...talent og gener har alt å si på det nivået der. Ja ja, jeg skal nå bli så sterk jeg kan..det er forsåvidt det jeg får motivasjon av, forbedre meg fra år til år. Det suger å bli eldre enn 20 azz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat på kanten til 30...jeg har sluttet å bli inspirert av slike klipp og historier av den enkle grunn at uansett hva jeg gjør så kommer jeg aldri til å komme i nærheten av han gutten. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at han har lagt ned mange timer med trening, men når han er der han er som 19 åring...talent og gener har alt å si på det nivået der. Ja ja, jeg skal nå bli så sterk jeg kan..det er forsåvidt det jeg får motivasjon av, forbedre meg fra år til år. Det suger å bli eldre enn 20 azz

Greit nok det, men har ikke noe problem i å beundre de som klarer det. Er et fåtall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...