Gå til innhold

De etterlengtede magerutene


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe takk!

Det jeg mente var å vise eksempel på mageruter(muskelmasse) vs fettprosent - men det endte jo med å bli en skrytepost..:rolleyes:

Det er ikke noe i veien for at muskelgrupper kan trenes opp, men muskelmasse vs fett% er og blir alfa omega mtp "definisjoner"

Ja, poenget ditt :) Åååååååh. Kjenner jeg blir irritert :p Jeg vil å -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, poenget ditt :) Åååååååh. Kjenner jeg blir irritert :p Jeg vil å -_-

Var ikke meningen å skape frustrasjon! Lille venn, tenk på her og nå og hvor langt du har kommet og hvor bra det blir om du fortsetter i samme tempo over lengre tid! Jeg trodde heller aldri jeg ville få en "fitnessform" eller bli fornøyd med å se meg i speilet, men så vips :)

Var det ikke utrolig rart å se deg selv i speilet når du var i konkurranseform?

Det er jo noen syke forskjeller på de bildene!

Hvordan syns du selv at du er finest?

(dette facinerer meg veldig) :p

Bra spørsmål!

Selvfølgelig er det moro å være i form, det innrømmer jeg glatt. Men man blir også blind på seg selv når en først er i form da en ser først i ettertid hvor bra man faktisk var!

Må også legge til at det er utrolig individuelt hvordan en selv takler å legge på seg igjen etter konkurranse - jeg har heldigvis gått igjennom det tidligere of hadde en plan på vektoppgangen slik at verken hode eller kropp skulle få sjokk.

Jeg trives veldig godt her jeg er akkurat nå :)! Kunne sikkert hatt bedre kondis da men :p

"målet" mitt nå som jeg er i Forsvaret er å trene og spise for å prestere, men selvfølgelig skal jeg også føle meg konfertabel i eget skinn - og det lar seg overraskende bra kombinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Kanskje litt cheesy, men jeg kan ta meg selv som eksempel

[ATTACH]82548[/ATTACH]

85kg

[ATTACH]82551[/ATTACH]

80kg

[ATTACH]82552[/ATTACH]

75kg

[ATTACH]82553[/ATTACH]

72kg(flat og tørr som rakkern

[ATTACH]82557[/ATTACH]

og nå - 77kg

Jeg er genetisk plassert med tykke ruter men sliter med å få frem de nederste - selv i konkurranseform. I tillegg har både vannretensjon og "trykk" å si, som ved de fleste andre muskelgrupper

Jeg har heller ikke trent noe særlig med mage enn sånn av og til.. heller trent core for å få mer utbytte av knebøy og markløft

Jeg håper MANGE jenter tar en titt på denne bildeserien og noterer seg kiloene som står under! Det øverste bilder har synlige ruter og ser ut som en knallbra form og er på 85kg.

Tenk på det neste gang du tenker "bare slanke meg ned til 50kg så skal jeg være fornøyd!"

Awesome måles ikke i kg på badevekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper MANGE jenter tar en titt på denne bildeserien og noterer seg kiloene som står under! Det øverste bilder har synlige ruter og ser ut som en knallbra form og er på 85kg.

Tenk på det neste gang du tenker "bare slanke meg ned til 50kg så skal jeg være fornøyd!"

Awesome måles ikke i kg på badevekta!

Jeg tenkte også på det..

Uten å se på bildene når du går ned i vekt så har du jo en form som de fleste drømmer om på 85 kg!

Veldig bra du la ut bildene :D

Du har jo ruter hele veien, men hvor tydelig de er varierer jo sammen med fettprosenten.

(y)

85 kg har aldri sett bedre ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott ut på alle bildene! Slenger meg på resten og er enig i at det er en viktig illustrasjon ift vekt og det faktiske utsenede du deler her! Knallbra form, og nydelig mage! Stå på videre, er kjempegøy å se andre lykkes så bra i det de driver med!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ja, det viser at det er mulig. Spm er bare hvordan :p hehe. Where's the magic pixie dust?? :p

Jeg har heller ikke trent noe særlig med mage enn sånn av og til.. heller trent core for å få mer utbytte av knebøy og markløft

Dette + Mat + Skikkelige treninger + Planlagt progresjon over tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
En god pose med tålmodighet altså, med andre ord? :p

Skal ikke legge ord i munnen på Therese men det er det jeg antar som jeg skrev over. Kanskje hun vil fylle ut?

Men en ting skal du vite LeanMachine og resten som måtte lure, slikt kommer IKKE av å sulte seg, springe på mølla og ligge timesvis i planken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke legge ord i munnen på Therese men det er det jeg antar som jeg skrev over. Kanskje hun vil fylle ut?

Men en ting skal du vite LeanMachine og resten som måtte lure, slikt kommer IKKE av å sulte seg, springe på mølla og ligge timesvis i planken.

Nei det vet jeg ;) Sulting er slitsomt, mølla er kjedelig etter 30 sek og planken er jeg god i allerede, så det skal nok gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...