Gå til innhold

De etterlengtede magerutene


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Utrolig bra progresjon du har hatt! Veldig morro at du har fulgt opp med bilder hele veien... Det har ikke jeg vært like flink med! :( Stå på videre! :)

Tips - nederste del abdomen! Sier det hver gang! Finnes lite som slår hengende og liggende leg raise! :)

Takk for det, og takk for tips ;)

Vet du din fettprosent på de forskjellig tidspunktene bildene er tatt? Sånn utenom vekt - bare nysgjerrig :)

Både ja og nei, måler kun fett% på diett for å holde tritt med fremgang og vektnedgang(evt muskelsvinn)

(målt med klype)

85kg - aner ikke

80kg - 13% 10kgfett

75kg - 9.9% 7.8kg fett

72kg - 7.4% 5.5kgfett

Som du ser er det mindre nedgang jo lavere en også går ned i vekt da ratioen fettfri vs fettmasse viker mindre og mindre

Målte også med inbody scanner en mnd etter konkurranse og da sa den 3%......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man har hatt vom, ølvom, kall det hva man vil.....så blir det liksom drømmen om å få sixpack! Har begynt å tro at det er umulig, men ikke gitt opp hehe

Therese.....jeg er dyyyyypt misunnelig på at du kan vise fram noe sånt....og btw det bildet på 80 kg :love: (hvor er plystre-smileysen)

Hehe, tusen takk for det!

Visste IKKE at jeg skulle hacke hele tråden med et eksempel, det tok jo helt av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå at 8 pack er genetisk bestemt.(Klart noen får det lettere enn andre) For at det skal være det må de to muskelene som gjør 6pack til 8pack ikke eksistere på individet det gjelder. Eventuelt så eksisterer de men, de er konstante muskler som ikke kan forbedres.

Høres litt snodig ut for min del om noen har det sånn.

Ville tro at ved å trene mage og gå ned nok i fettprosent vil rutene komme fram enten du vill det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå at 8 pack er genetisk bestemt.(Klart noen får det lettere enn andre) For at det skal være det må de to muskelene som gjør 6pack til 8pack ikke eksistere på individet det gjelder. Eventuelt så eksisterer de men, de er konstante muskler som ikke kan forbedres.

Høres litt snodig ut for min del om noen har det sånn.

Ville tro at ved å trene mage og gå ned nok i fettprosent vil rutene komme fram enten du vill det eller ei.

Det er genetisk bestemt. Samme som om det er genetisk bestemt hvor fettet legger seg og forsvinner først, om man har "lange" eller "korte" muskler - altså hvor muskelens feste ligger osv. Jeg kan fikke eksempler på de som er skrapa og alikavel ikke har med enn 4 synlige ruter.. Så det stemmer nok at det er genetisk bestemt ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei, måler kun fett% på diett for å holde tritt med fremgang og vektnedgang(evt muskelsvinn)

(målt med klype)

85kg - aner ikke

80kg - 13% 10kgfett

75kg - 9.9% 7.8kg fett

72kg - 7.4% 5.5kgfett

Som du ser er det mindre nedgang jo lavere en også går ned i vekt da ratioen fettfri vs fettmasse viker mindre og mindre

Målte også med inbody scanner en mnd etter konkurranse og da sa den 3%......

Er ikke 10-12% fett det som er såkalt "essential fat", og minimum body fat for en kvinne? Mulig jeg surrer..

Var litt nysgjerrig da vi er like høye, men skal selvsagt unngå å sammenligne. Du ser uansett helt fantastisk ut på alle bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forstå at 8 pack er genetisk bestemt.(Klart noen får det lettere enn andre) For at det skal være det må de to muskelene som gjør 6pack til 8pack ikke eksistere på individet det gjelder. Eventuelt så eksisterer de men, de er konstante muskler som ikke kan forbedres.

Høres litt snodig ut for min del om noen har det sånn.

Ville tro at ved å trene mage og gå ned nok i fettprosent vil rutene komme fram enten du vill det eller ei.

Hvis det stemmer skal jeg begynne å trene masse mage og få ned fett% min , PRONTO :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 10-12% fett det som er såkalt "essential fat", og minimum body fat for en kvinne? Mulig jeg surrer..

Var litt nysgjerrig da vi er like høye, men skal selvsagt unngå å sammenligne. Du ser uansett helt fantastisk ut på alle bildene :)

Det kan godt stemme det - uten at jeg "bryr" meg (misforstå meg rett) om hva som er rett og galt så lenge hode og kropp samarbeider. Jeg både trener bra og er i godt humør selv med ruter på magen og cuts i låra (y)

Er du like høy som meg? 184cm? kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det blir hva man gjør det til. For min del går jeg mye i bare joggebukse og BH når jeg er hjemme alene så da er det jo greit å ha noe fint å se på :D Ikke en gang engang? :p Jeg hadde spradet hele sommeren , bare for å :D Weee.

Magemuskler er sexy :D Sånn ere bare :D Den dagen jeg kan gå ut av dusjen og si damn whos that sexy beast, DA :D Det hadde vært digg :D

For all del, når man ser så bra ut at man omtrent sikler over seg selv, så hvorfor ikke. Selv går jeg rundt halvnaken i huset om jeg er alene :D Uhm, tja, det er vel litt sånn ironisk egentlig. Jeg veit ikke om jeg takler sånn type oppmerksomhet :blush: Iallefall ikke sånn plutselig ut av det blå. Det er skummelt nok på treningssenteret om jeg ser åpenbart at det er folk som stirrer de gangene jeg trener i singlet. De mener forhåpentligvis bare positivt, men før jeg virkelig begynte å få resultater, var jeg stort sett "han fyrn som ingen legger merke til" :roflmao: Mulig jeg har blitt for komfortabel med akkurat det ja :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, når man ser så bra ut at man omtrent sikler over seg selv, så hvorfor ikke. Selv går jeg rundt halvnaken i huset om jeg er alene :D Uhm, tja, det er vel litt sånn ironisk egentlig. Jeg veit ikke om jeg takler sånn type oppmerksomhet :blush: Iallefall ikke sånn plutselig ut av det blå. Det er skummelt nok på treningssenteret om jeg ser åpenbart at det er folk som stirrer de gangene jeg trener i singlet. De mener forhåpentligvis bare positivt, men før jeg virkelig begynte å få resultater, var jeg stort sett "han fyrn som ingen legger merke til" :roflmao: Mulig jeg har blitt for komfortabel med akkurat det ja :facepalm:

Hehe, jeg tviler på at du hadde hatt noe imot det ;) Som regel når folk stirrer på senteret er det som regel positivt.. Haha, hadde noen sånne opplevelser i dag.. Noen bare klarer ikke dra til seg blikket :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer skal jeg begynne å trene masse mage og få ned fett% min , PRONTO :D

Vell hvis de to første alternativene ikke stemmer så må det siste gjøre det?

Husk at å gå ned nok fettprosent kan bety at du må ned til 2-3%, eller bygge skikkelig store magemuskler eller en kombinasjon av de begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell hvis de to første alternativene ikke stemmer så må det siste gjøre det?

Husk at å gå ned nok fettprosent kan bety at du må ned til 2-3%, eller bygge skikkelig store magemuskler eller en kombinasjon av de begge.

Mhm, har tenkt på det selv :p Vi får se, kanskje det skjer underverker om en måneds tid, hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tviler på at du hadde hatt noe imot det ;) Som regel når folk stirrer på senteret er det som regel positivt.. Haha, hadde noen sånne opplevelser i dag.. Noen bare klarer ikke dra til seg blikket :roflmao:

Hehe, ja jeg lurer på det selv nå. Ikke lenge igjen til sommer, så får vel se om jeg bare kan kaste meg selv i det :) Ikkesant, men jeg tror du håndterer det en smule bedre enn meg da, mildt sagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, believe it or not, så har jeg vært så sjenert at jeg ikke ville at mamma skulle gå fra meg engang. Og da var jeg ikke såååååå liten ;)

Åh, høres egentlig bare søtt ut :D Believe you me, med meg var det såpass ille da jeg gikk i barnehagen at jeg måtte hviske ho tanta i øret, om det var noe jeg ville si. Om synlige magemuskler kurerer slikt gjenstår å se. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, høres egentlig bare søtt ut :D Believe you me, med meg var det såpass ille da jeg gikk i barnehagen at jeg måtte hviske ho tanta i øret, om det var noe jeg ville si. Om synlige magemuskler kurerer slikt gjenstår å se. Haha

Nei, det er ikke søtt :p hihi. ÅÅÅÅ du er som Rajesh i Big Bang Theory :love: Det er søtt da :D hihihihihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...