Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
Skrevet
  "Krie skrev:
Jeg eksperimenterer med denne både titt og ofte. Tror min favoritt for øyeblikket er å blande CC med vaniljeskyr, og med saus av frosne skogsbær med sukrin (tiner på no time i micro'en :)). Blander ellers inn hvis jeg finner noe godt i skap og hyller, f.eks. mandler/nøtter, ekstra frukt :)

Synes også lasagne smaker fantastisk med CC i stedet for "hvit saus" mellom lagene. Dessuten er det jo mye enklere og sparer masse tid også :D

Oppdatering! :happy: Favoritten har nå LENGE vært CC med walden farm sjokolade- og karamellsaus, toppet med banan + en eller flere av følgende: peanøttmel, peanøttprotein, PB2, salte peanøtter, peanøttsjokolade/bar. Hele greia får en "Snickers" assosiasjon ved seg er min oppfatning. Ja jeg er i overkant glad i peanøtter/sjokolade/karamell :p

Annonse

Skrevet

Cottage cheese in my <3

Ingen over, ingen ved siden av! Kunne levd uavbrutt på kun det :p

Passer til alt av søtt, salt, bittert, surt (ja, til og med umami) ;)

Cottage cheese med frukt/bær/syltetøy

Blandet med yoghurt/kesam/skyr

Ha i fun/saft i ulike smaker

Med nøtter/nøttesmør (to die for)

I salater, på pizza, taco, vafler, pannekaker, you name it!

Og min favoritt: fersk rett ifra boksen <3

• 2 uker senere...
Skrevet

digger det! kan ha det på ALT! og spiser det vær dag...selv om dette tar en betydelig del av mitt matbudsjett så er det vært det =)

cc med gresk yoghurt, eller naturell yogurt med masse kanel <3

cc med melk og kanel, blir som melkesuppe, bare at en er kald da ;)

cc med kanel, sukrin og litt smeltet smør blir uten problemer risgrøt =)

Annonse

• 1 måned senere...
Skrevet

Ny åpenbaring: blandet med litt marshmallow dip blir den mer søt og "risgrøt-aktig" :) Toppet med hva enn man måtte like....f.eks. saus av bær + mandler/valnøtter....ny favoritt!! :hungry:(y)

Skrevet

Styrter gjerne nedpå en stor boks cottage cheese til frokost jeg:shy: For meg er CC hellig, hehe. Det smaker ekstra godt med foreksempel bær eller syltetøy oppi, så om du aldri har smakt ville jeg begynt med det! Men for all del, PRØV :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...