Gå til innhold

Cottage Cheese.


KariKanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...
Gjest SlettetBruker3
OMG! Spiste 2dl med CC nå nettop, det var ikke godt! Skjønner ikke de som skal ha CC med kanel og div.. er jo ost.. prøvde med funlight, og ble ikke bedre.. eneste som hjalp var at det dempet apetitten betraktelig.. hehe

Eple, kanel, mandler og rosiner :happy: Prøv det, det blir ikke bedre enn det! Ellers er det ikke sånn at du MÅ spise cottage cheese, men dette er kjempegodt syns nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at dette slett ikke stemmer. Jeg merker visselig forskjell i konsistensen fra en boks til en annen, men jeg har ikke klart å finne noen sammenheng mellom konsistensen og de kodene du listet opp. Noen ganger har hytteosten i boksene merket 'T5A' og 'T5B' vært kremete og fin, andre ganger har den vært ganske tørr. Det samme gjelder for boksene merket med de andre kodene.

Er jeg den eneste som har opplevd dette?

Enig med deg, er ganske tilfeldig. Men alt sklir ned, bare det er cottage cheese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG! Spiste 2dl med CC nå nettop, det var ikke godt! Skjønner ikke de som skal ha CC med kanel og div.. er jo ost.. prøvde med funlight, og ble ikke bedre.. eneste som hjalp var at det dempet apetitten betraktelig.. hehe

Hvis det ikke var godt, hvorfor spiste du 2dl av det?

Prøv å slenge et par hundre gram jordbær i en skål med CC neste gang. Det er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Spiste 2dl med CC nå nettop, det var ikke godt! Skjønner ikke de som skal ha CC med kanel og div.. er jo ost.. prøvde med funlight, og ble ikke bedre.. eneste som hjalp var at det dempet apetitten betraktelig.. hehe

hihi! Typen min sa det samme først gang han smakte det.. han var ikke særlig begeistret. men NÅ er han blitt veldig glad i det =) Prøv å f.eks bare tilsette bittelitt i noe annet som du liker godt... f-eks 1-2 ss cottage cheese + 1 beger yoghurt (smaker godt sammen med yoplait vaniljeyoughurt =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

overnight oats + 3-4 ss cottage cheese + 3-4 ss vaniljeyoghurt... DET er saker det!

Havregryn i ønsket mengde

Hell proteinshake/vann eller melk over

La det stå over natten (i kjøleskap!)

Bland inn cottage cheese og litt vaniljeyoghurt (kan droppes) - mos/rør godt til "jevn" masse.

Serveres med 1 ss peanøttsmør + kanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser selv mange bokser med Mager Cottage Cheese og Mager Naturell Kesam i uken, blander det med Fun Light saft, med bringebær smak! Ikke at jeg syntes cottage cheese eller kesam smaker vondt, men Fun Light saften setter en liten ekstra god smak på det hele! :D anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...