Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

post-173-14440824060155_thumb.jpg

1 stor rødløk, 1 kinesisk hvitløk, 650g mørbrad i grove biter, 1/4 gresskar, salt, pepper, timian, smør og Kinn Bryggeri - Svart Hav (Mørkt øl).

Freser løk og hvitløk i smøret, hiver oppi kjøttet som er krydret og steiker det litt også, tømmer på øl og har oppi grove biter av gresskar.

Kokes i MINST 1 time, gjerne 2, gjevnes med litt maisstivelse rørt ut i kaldt vann. Serveres med potetmos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke vekt, men jeg har litt øyemål ;):

200 gram kylling og 400 gram thai wokkegrønsaker!

Kyllingen ble spist sammen med blåbærsyltetøy og sukrin (det er faktisk godt altså, hehe)

Wokkegrønsakene ble spist sammen med ketchup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke vekt, men jeg har litt øyemål ;):

200 gram kylling og 400 gram thai wokkegrønsaker!

Kyllingen ble spist sammen med blåbærsyltetøy og sukrin (det er faktisk godt altså, hehe)

Wokkegrønsakene ble spist sammen med ketchup!

Spiste du kylling MED blåbærsyltetøy og sukrin?? Kylling og blåbærsyltetøy på samme gaffel? :eek: Hvordan i huleste fikk du den ideen??:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem dag i dag,

1.1kg kyllingfilet med 600gram potet og 300 g pasta al forno.

Etterpå 700g mager kesam med 200 gram cottage cheese blandet med vanilje og sjokolade proteinpulver. 2 timer etterpå 400gram karbonadedeig i 2 grove tortilla. Og 1 liter is som avslutning :rolleyes:

1. :eek: Steike

2. Hvordan i alle dager har du greid å få 400g karbonadedeig ned i to lefser?:confused::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...