Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på proteinlefser med kun eggehviter og det funka hest! :)

4 eggehviter

2 ss bakepro

2 ts kokosmel

0,5 ts xantham gum

Edit: 1-3 ss vann alt ettersom hvor tykk og seig røra blir

5-10 dråper stevia vanilla creme

post-193-14440823330685_thumb.jpg

De ble kjempegode. Luftige og fine :)

Fortsetter under...

Prøvde meg på proteinlefser med kun eggehviter og det funka hest! :)

4 eggehviter

2 ss bakepro

2 ts kokosmel

0,5 ts xantham gum

5-10 dråper stevia vanilla creme

[ATTACH=full]645[/ATTACH]

De ble kjempegode. Luftige og fine :)

Er kokosmelet veldig fremtredende? Jeg har som regel brukt mandelmel i min oppskrift, men det hadde vært moro å prøvd noe annet :thumbsup:

De så veldig gode ut :wub:

Er kokosmelet veldig fremtredende? Jeg har som regel brukt mandelmel i min oppskrift, men det hadde vært moro å prøvd noe annet :thumbsup:

De så veldig gode ut :wub:

Kokosmelet er ikke veldig fremtredende nei. Merker selvfølgelig et hint av kokos (dog veldig lite), men syns det gir en bedre smak enn om man bruker mandelmel :)

Annonse

Gjest Brukernavn007
Kjipt med forkjølelsen.. Syns nesten forkjølelse er værre enn type influensa.. Superfælt når det klør/tett/renner fra nesa. Bedre å være svimeslått av drugs når man har feber og muskelverk, haha. God bedring :)

Enig med du i det! Forkjølelse er noe herk! Og jeg skal bli frisk fort som f. kan jo ikke være syk på bursdagen min på tirsdag:)

Takk skal du ha :)

Annonse

Ytrefilet av elg, potetbåter, fløtegratinerte poteter, brokkoli, rosenkål, tyttebærsyltetøy og hjemmelaga brunsaus. (I går, har ikke spist enda, og blir vel noen timer til, må komme meg på butikken og kjøpe mat først ;P)

Kyllingkjøttdeig, couscous og SØLVLØK!

nomnomnom

Greit å slå til med det man har en søndags-dagen derpå

Redigering en halvtime senere: jeg spiste HELE kjøttdeigpakken til frokost :whistling:

Sånn går det når man glemmer å spise til hverdags.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...