Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

man tar det man har.. 400g karbonadedeig, 380g salat og grytebønner, 2 porsjoner uncle bens fullkornsris, 2 store tomater, en halv søtarika, og et halvt glass old elpaso taco saus.. 1374kcal, 27g fett,119g protein og 148g krabohydrat..

hvem trenger vel ferdige gryterett poser??? :D

Annonse

Skrevet

Det er freddan:D

ska vi sjå.. 500g indrefilet, 3 poteter, 1 rødløk, 3 sopper, 4 gulrøtter, 1/3 liter matfløte, en kopp mel, en kopp melk, litt salt, ett egg, litt timian, rosmarin, litt buljong pulver blanda i vann(sånne terninger er noe herk!) oooog en skevtt braastad:D

Blir slik på 45 minutter.. skulle vel egentlig ta 30 minutter, men det klarer ikke jeg på første forsøk:p

post-4912-14440840276395_thumb.jpg

30P/42F/28K circa..

Skrevet
  "Lars85 skrev:
Det er freddan:D

ska vi sjå.. 500g indrefilet, 3 poteter, 1 rødløk, 3 sopper, 4 gulrøtter, 1/3 liter matfløte, en kopp mel, en kopp melk, litt salt, ett egg, litt timian, rosmarin, litt buljong pulver blanda i vann(sånne terninger er noe herk!) oooog en skevtt braastad:D

Blir slik på 45 minutter.. skulle vel egentlig ta 30 minutter, men det klarer ikke jeg på første forsøk:p

[ATTACH=full]17009[/ATTACH]

30P/42F/28K circa..

Hva er det øverst til høyre? :p

Skrevet
  "Therese skrev:
Hva er det øverst til høyre? :p

i litt flatere form kalles det pannekake, men engelskmennene liker og kalle det yorkshire pudding:p 1kopp mel, 1 kopp melk, 1 egg og litt salt i en blender på "full whack" i noen sekunder..)

Skrevet
  "Lars85 skrev:
i litt flatere form kalles det pannekake, men engelskmennene liker og kalle det yorkshire pudding:p 1kopp mel, 1 kopp melk, 1 egg og litt salt i en blender på "full whack" i noen sekunder..)

Hvor lenge det skal stå i ovnen? :p

Annonse

Skrevet

Spiste en veldig stor og god middag med 250 g kyllingkjøttdeig, kikerter, løk, spinat, paprika, squash og hakkede tomater som putra sammen til en god gryte, med kokt blomkål og brokkoli ved siden av. Masse sunne næringsstoffer både for å bygge muskler og å forebygge kreft :p

Skrevet

Det siste jeg spiste var en skål med havregrøt fra Quaker, apple cinamon tror jeg den heter. Måtte selvfølgelig øse på med kanel da. siden den ellers ikke smakte noen ting :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...