Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

middag i dag, kveldsmat i dag, og frokost og lunsj i morra:D

pizza er litt som ertesuppe, betasuppe osv, man har mat i flere dager:D I alle fall når en er alene:p

innhold..

3.5dl hvetemel

3.5dl sammalt rug

1//2pakke fersk gjær

3 dl vann

2ss olje

1/2 ts salt

290g biffstrimler

150g peppes kjøttboller

200g annanas

100 g paprika

1/2 rødløk

250ish gram med ost

150g sjampinjong

blir 3300kcal 27P/36F/37K 207g proteiner 128g fett og 280g karbohydrater

[ATTACH]21945[/ATTACH]

også postet her ;P

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/styrketrening-sykling-og-mat-d.6726/

post-4912-14440846006674_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan love at det var det også, hihi :) Har frosset ned resten av baksten, så de er klar til å fiskes opp igjen ved akutt skolebollebehov :thumbsup::p

Jeg må bare prøve å lage de en gang (snarest mulig!) fordi de har ligget i tankene mine helt siden Kristine W. publiserte de for første gang haha:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare prøve å lage de en gang (snarest mulig!) fordi de har ligget i tankene mine helt siden Kristine W. publiserte de for første gang haha:p

Gjør det du - snarest mulig ja!! :) :thumbsup:

Mine ble litt mørke på farge pga mandelmelet fra FunksjonellMat (de så nærmest ut som karbonader:whistling::rofl: ). Men smaken ble kjempegod. Det var litt kliss med å få de ned på bakepapiret. Derfor droppet jeg å ha på vaniljekremen under stekingen, men puttet heller på i etterkant. Funket fint!:)

Har kjøpt inn lyst mandelmel nå, så det skal testes i skolebollene i neste runde :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du - snarest mulig ja!! :) :thumbsup:

Mine ble litt mørke på farge pga mandelmelet fra FunksjonellMat (de så nærmest ut som karbonader:whistling::rofl: ). Men smaken ble kjempegod. Det var litt kliss med å få de ned på bakepapiret. Derfor droppet jeg å ha på vaniljekremen under stekingen, men puttet heller på i etterkant. Funket fint!:)

Har kjøpt inn lyst mandelmel nå, så det skal testes i skolebollene i neste runde :thumbsup:

Ahh, gleder meg! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort bilde av en stor sen middag/kveldsmat. Karbonadedeig med masse garam masala og div krydder + grønnsaker. Se bort i fra mangelfull dandering, kokken var veldig, veldig sulten ;) [ATTACH=full]22488[/ATTACH]

Ikke noe i veien med danderingen der du :) nam-nam, så veldig godt ut :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...