Gå til innhold

Anbefaling av fitnessko?


livsglede

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å investere i fitnessko, men har ingen forutsetninger sett bort fra at jeg mener å huske at skoen ikke skal ha demping.

Noen som kan anbefale en god fitnessko?

Den skal helst ikke være for dyr, men er villig til å betale litt ekstra hvis jeg er overbevist om at det er verdt å betale ekstra for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en stund siden jeg kjøpte mine Converse-sko, og da betalte jeg 400 kr i en butikk i Drammen, men jeg ser at Heppo.no selger noen varianter for 499, så vi får justere prisen opp ett hakk i innlegget mitt. Om selve merket ikke er viktig, så finnes det Converse-lignende sko fra Økonomisko o.l. som er langt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes disse er kule, men litt dyre. Er mange som synes de er gode for mark og bøy og

[ATTACH=full]78866[/ATTACH]

Disse funker kun om du ikke har noen form for pronering.

Jeg kjøpte de men fikk vondt i knærne under knebøy pga overpronering. Bruker de utenom beindagene da :) Veldig lette og behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse funker kun om du ikke har noen form for pronering.

Jeg kjøpte de men fikk vondt i knærne under knebøy pga overpronering. Bruker de utenom beindagene da :) Veldig lette og behagelige.

Har du funnet styrketreningssko for overpronering eller har du kjøpt egne såler? Jeg sliter med samme, men (uten at jeg har lett veldig mye) jeg har kun funnet joggesko med korrigering for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet styrketreningssko for overpronering eller har du kjøpt egne såler? Jeg sliter med samme, men (uten at jeg har lett veldig mye) jeg har kun funnet joggesko med korrigering for dette...

Jeg har kjøpt egne joggesko med støtte som jeg bruker under beinøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet om "kopiene".. :) Jeg har kjøpt noen på eBay til 172kr før også.. :p De er nok kopier, men jeg kan ikke se forskjell. Synes 700kr er stivt for helt standard tøysko, derfor jeg lurte på den prisen bare. :)

Converse blir laget i Thailand og i butikker der koster de fra 200 kroner og oppover (også i seriøse merkebutikker). Så trenger ikke være kopier selv om de blir solgt for 172 kr på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse er kule, men litt dyre. Er mange som synes de er gode for mark og bøy og

[ATTACH=full]78866[/ATTACH]

+1

Kjjøpte disse for noen uker siden og er superfornøyd.

Noen av dere som kjenner dere igjen eller er kjent med problemene som nevnt over, under f.eks knebøy ved bruk av disse skoene? (overpronering osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...