Gå til innhold

Christopher

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ritalin står på norsk doping liste. Grunnene er jeg ikke helt sikker på, men tror det har noe med økt prestasjon grunnet økt konsentrasjon og at du kan bli litt gira/fokuser av de. Jeg selv merket positiv effekt på treningen min med tablettene. Måtte dog kutte de ut grunnet store bivirkninger. Har btw ADHD(ADD) så har fått det foreskrevet av lege
  2. Hva med å dra på bilopphøgern og ta med seg noen bilbelter. Kan du få den lengden du trenger. I tillegg vil du få noen reimer som tåler mye
  3. Bare å bruke. Heldig som har et gym som har en, men lær deg også god teknig i vanlig mark. Bytt litt på.
  4. Kan absolute anbefale Invo 8 skoene. Du ser at de selger dem på X-life nå: Inov-8 Sko - X-life. Jeg kjøpte mine fra Rogue Fitness: Minimal Shoes - Shoes. Anbefaler modelen bare. NÅr den har helt flat såle uten noe form for demping. Disse er like lette som Vibrams, men ser ut som vanlige sko
  5. Synes du hadde en veldig fin mage. Det er en måte å få dekt den til, denne løsningen kommer du ikke til å like. Det er å øke i fetprosent ;P
  6. Reps må ses ut i fra intensiteten. Det hjelper ikke å bare kjøre få reps hvis intensiteten er liten (Liten belasting) og tro at en da bygger "styrke". Da må en øke intensiteten for at styrke skal bygges. Kjører en flere reps, senker en gjerne intensiteten og derfor beygger en "mer" volum, utholdenhet. Det som er forskjell på pushups i forhold til øvelser hvor du kan øke belastingen er and ved pushups er intensiteten altid den samme. For da å bli sterkere når en holder intensiteten den samme er det kun en ting en kan gjøre. Det er å øke rep og kutte ned pausene mellom settene. Derfor vil en som
  7. Løfter med nr 1. Grepstyrken kommer raskt og det er gratis grepstrening Bruker ikke reimer.
  8. Hei. Du spenner ikke opp ryggen godt nok før løftet. De gjør du med å presse brystet opp før du løfter stanga. I tilegg napper du stange når du starter løftet som Asle sier. Egentlig så er alt det Asle sier korekt i posten over Hør på han du.
  9. Christopher

    fg

    Vil også si at du sikkert ikke har vondt av å veie mer. Rundt 1kg/cm etter den første metern. Dette er bare ca tall, men en god pekepin for gutter. Det avhenger også av fett prosenten. Er ikke lurt å legge på seg 20 kg reint fett.
  10. Det Oddis sier er veldig riktig. Mange som gjør det feil. Jeg gjorde det en stund og fikk træler av lav vekter på mark, heng ups og roing. Skriftet grepet og har nå nesten ingen træler selv om vekten på mark har gått drastisk opp. Legger med en video som forklarer det
×
×
  • Opprett ny...