Gå til innhold

Anbefaling av fitnessko?


livsglede

Anbefalte innlegg

Converse blir laget i Thailand og i butikker der koster de fra 200 kroner og oppover (også i seriøse merkebutikker). Så trenger ikke være kopier selv om de blir solgt for 172 kr på ebay.

Har faktisk hørt at de blir laget på samme fabrikken.. Men da er det vel ikke kopier da? Likevel latterlig at man får de så billige på eBay, mens i butikkene her koster de 700kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere som kjenner dere igjen eller er kjent med problemene som nevnt over, under f.eks knebøy ved bruk av disse skoene? (overpronering osv)

Er du overpronert/underpronert?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du overpronert/underpronert?:)

Heller underpronert isåfall. Tidligere da jeg spilte fotball, med hallsko, hadde jeg lett for å føle ubehag under foten lik "strekksmerter", føltes altså som om jeg fikk strekk under foten. Siden kan jeg ikke huske å hatt noen problemer med det.

Så kanskje jeg bare må prøve og se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller underpronert isåfall. Tidligere da jeg spilte fotball, med hallsko, hadde jeg lett for å føle ubehag under foten lik "strekksmerter", føltes altså som om jeg fikk strekk under foten. Siden kan jeg ikke huske å hatt noen problemer med det.

Så kanskje jeg bare må prøve og se hvordan det går :)

mx sport her hvor jeg bor, har de maskin som tar 10sek og du finner det ut;) Hør med lokale sportsbutikker;) Så tar du en test(de er gratis)

Har du ikke over/underpronert. Kan du velge sko akkurat som du vil:) Da går det bare på demping/lave/høye sko osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mx sport her hvor jeg bor, har de maskin som tar 10sek og du finner det ut;) Hør med lokale sportsbutikker;) Så tar du en test(de er gratis)

Har du ikke over/underpronert. Kan du velge sko akkurat som du vil:) Da går det bare på demping/lave/høye sko osv..

Joda, sist jeg kjøpte treningssko tok de i bruk en sånn for å finne ut hvordan sko jeg trengte.. men alt de gjorde var å løpe for å finne skoen, ikke fortelle meg hva de fant ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...