Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Bare jeg som ble overasska over major slut i den teksten og da? Altså, duden er jo obviously retarded, men jenta er jo faen meg en bussrute.

Annonse

Skrevet
  "Gamlebyen skrev:
tenkt litt mer på denne her, og faen heller, jeg synes faktisk synd på fyren. Det er jo tydelig at han er hoidestups forelska, mens hun er er jævla megge mot ham.

Enig der!

Skrevet

Da må jeg være ei kald megge, for jeg syntes synd på n lenge, men så gikk det over i rein frustrasjon, så irritasjon.. Han må beskyttes mot seg selv, på en selvhevdelse/terapi/smack in the face kind of way...

Skrevet

Er enig i at han burde gitt faen i dama! Men han får vel skikkelig tunnel-syn da man er så forelska.. Han vil ha henne og ingen andre og da er det ikke lett å gi slipp på dama. Hadde han enda visst hvor mange andre fantastiske jenter det er der ute! :)

Annonse

Gjest johnmf94
Skrevet

tviler på at de to siste historiene er legit, åpenbart skrevet av masochister

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...