Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle jeg kjenner i nevnte kategori står. Både lillegutt på 3 år, familiemedlemmer og de 90år+ gamle mennene på jobb. For meg er dette det 'normale', men ifølge et annet forum der denne diskusjonen pågår er det visst faktisk ikke så normalt. Der sier flertallet at mennene/gutta sitter pga redusert risiko for prostata plager, resturin og mindre søl.

Hva gjør dere og hvorfor?

På FB nå sto det 'trykk liker om du kjenner menn som sitter og tisser' så nå tar det helt av. :p

Fortsetter under...

Jeg står. Å sitte for å bli kvitt resturin er ikke nødvendig før man kommer seg godt over pensjonsalderen. Jeg føler jeg har bedre blærekontroll fra start når jeg står og kan kjøre på med fullt trykk med en gang. Hvis jeg sitter tar det mer tid å komme igang. I tillegg er det flaut å sitte. Skal helst lage mest mulig lyd når man tisser.

Annonse

Jeg varierer litt på det, men er det et sted det er rent så sitter jeg uten tvil. Jeg vet ikke helt hvor du har dette med at du ikke trenger å sitte for å bli kvitt resturin du er over pensjonsalder Vrimmel? Det er alltid lurt å bli kvitt resturin, men det er sant det du sier om at det er mer nødvendig når man blir type 65+ grunnet UVI.

Hvis du ikke klarer å lage høy lyd når du sitter så har du svak PC muskel. Just sayin'.

Jeg varierer litt på det, men er det et sted det er rent så sitter jeg uten tvil. Jeg vet ikke helt hvor du har dette med at du ikke trenger å sitte for å bli kvitt resturin du er over pensjonsalder Vrimmel? Det er alltid lurt å bli kvitt resturin, men det er sant det du sier om at det er mer nødvendig når man blir type 65+ grunnet UVI.

Hvis du ikke klarer å lage høy lyd når du sitter så har du svak PC muskel. Just sayin'.

Klarer det, men da spruter det opp i skrittet, og lyden sordineres av kroppen som blokkerer doåpningen slik at den ikke når like langt.

Resturinmengden når man står hos en normal person i sin beste alder er tilnærmet den samme som når man sitter.

DOAJ -- Directory of Open Access Journals

Klarer det, men da spruter det opp i skrittet, og lyden sordineres av kroppen som blokkerer doåpningen slik at den ikke når like langt.

Resturinmengden når man står hos en normal person i sin beste alder er tilnærmet den samme som når man sitter.

DOAJ -- Directory of Open Access Journals

Lol :p Godt å vite, men det var i grunn bare 10 stk med i studien da.

Annonse

Lol :p Godt å vite, men det var i grunn bare 10 stk med i studien da.

20 personer, men 10 friske, ja. Uansett tror jeg det holder for dette temaet. Jeg kan komme på bedre områder å bruke forskningspenger på enn en gigantisk tissesitteposisjonstudie :p

Jeg har nå aldri hørt om folk under pensjonsalder som uttrykker sin kjærleik ovenfor å sitte når de tisser, fordi de vil unnslippe problemer med prostata senere i livet. Så kall meg skeptisk. Hvilket forum var dette,sa du?

Jeg tisser nå stående,med mindre jeg skal multitaske/er gåen i beina etter 14timers arbeidsdag/etter leg day.

Da er det godt å sette seg ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...