Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde vært fint om du kunne tatt det etter nyttår :) Frem til da er jeg stuck i midt- Norge :p

Det kommer sikkert flere muligheter, ellers finnes det buss/tog/bil ;)

Gøy!

Priser og slikt da?

Som ibaneez poengterte, gratis! Om det ønskes videre veiledning etter seminaret vil jeg også tilby det, og jeg vil komme med et godt tilbud der til de som er interesserte.. :) Jeg jobber fulltid som trener..

Annonse

Er lett med om jeg er hjemme på østlandet på det aktuelle tidspunkt. Når var det du tenkte å ha det?

Synes du skulle annonsert det når du var i Tr.heim også! :p

Annonse

Som ibaneez poengterte, gratis! Om det ønskes videre veiledning etter seminaret vil jeg også tilby det, og jeg vil komme med et godt tilbud der til de som er interesserte.. :) Jeg jobber fulltid som trener..

Heihei, ikke ta fra oss i TAK alle interesserte nå da. ;)

Heihei, ikke ta fra oss i TAK alle interesserte nå da. ;)

Okey - dere som bor i Trondheim; det finnes en fin vektløfterklubb i Trondheim, så slipper dere å gå til Oslo ;)

Trondheim Atletklubb - Hjem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...