Gå til innhold

Vil du teste/lære Olympisk Vektløfting? "Rolls Royce av styrketrening" ;)


Fredrik Gyllensten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som ibaneez poengterte, gratis! Om det ønskes videre veiledning etter seminaret vil jeg også tilby det, og jeg vil komme med et godt tilbud der til de som er interesserte.. :) Jeg jobber fulltid som trener..

Jeg ble litt ivrig når jeg leste, så hoppa rett og slett over ordet gratis og rett til olympisk vektløfting.. Så jeg så ikke at det sto gratis der oppe før nå.. Mongo!!

:)

Anyways, bra greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, en liten oppdatering: Løfteseminar kommer sannsynligvis ikke før utpå nyåret, da mine kollegaer heller ønsket at vi tenker litt større, og kjører et større seminar med flere trenere og løftere. Dette vil ikke være gratis, men det vil bli meget, meget bra!

Om noen er interessert i å lære løftene eller annet før den tid, er private PT-timer er mulighet. Jeg tilbyr alle som ønsker det en gratis introøkt på Magnat Performance Center (Drammensveien 130), men ber om at folk respekterer at dette er min fulltids jobb, så om videre PT-timer er uaktuelt, si ifra om dette når du tar kontakt. Send meg en PM eller en mail til [email protected] om du er interessert!

Mer info om meg og hva jeg tilbyr finner dere her: Fredrik Gyllensten – PT i Oslo » Om meg / Tjenester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Prisen er noe i overkant stiv. På hjemmesidene har jeg ikke et veldig klart inntrykk av om man kan trene der uten personlig trener heller?

Send meg en PM eller mail til [email protected], så setter vi opp en gratis prøvetime! :)

Ved innmeldelse snarlig er det mulig å få kampanjepris til 600/mnd.

Senteret er som Jan Helge poengeter åpent for alle - også uten PT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...