Gå til innhold

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat racket?

Anbefalte innlegg

Liker at spørsmålet blei stilt av gutten men den minste ryggtavla på FB :p

Jeg gjør det kun hvis det er lite folk på senteret skal jeg være ærlig. Om det er stor pågang til knebøy racket er det kun akseptert å gjøre det om du kan curle slik.

Fortsetter under...

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat rakken?

Fordi det normalt er få racks og meir enn nok av manualer, curlstenger og greier til curling. Det er dumt å ta opp eit heilt rack for å trene biceps. Kanskje ikkje eit problem for dei som faktisk ber deg gå og curle ein anna stad om dei har bruk for racket, men det er ikkje alle på eit senter som tør dette.

Er det lite folk på senteret og heile tida eit ledig rack eller tilsvarande så ville ikkje eg arrestert deg, men med eit fullt senter og alle rack opptatt er det berre tåpeleg å curle i eit rack. Det er strengt tatt tåpeleg uansett, men alle kan ikkje vere like fornuftige her i verda.

Annonse

Confession:

Jeg curla i half racken i dag. Til mitt forsvar så var det to stk som stod ledig og ingen løse rette stenger i den etasjen jeg var i.

Regner med din handling var et resultat av nøye vurderinger, Oddis! :grumpy:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...