Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi som jobber med Fitnessbloggen ønsker selvsagt å bli best mulig. Hva mener dere at vi kan gjøre for at innholdet på bloggen skal bli best mulig?

Er det nok variasjon i innholdet? Hva med språk og vanskelighetsgrad? Er alle saker interessante, eller leser du kanskje bare 10 % av det vi skriver? Eventuelt hvorfor...

Setter stor pris på alle innspill :)

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Enig med Tessa:p Jeg burde hatt klær på meg å være ferdig stellt til å gå å treffe venner på kafé nå, men sitter enda her i undertøy, med hår til alle kanter og null sminke, fordi jeg måtte bare sjekke fitnessbloggen først, og det er snart 3 timer siden jeg bare skulle en liten tur innom her :p

Jeg har litt lyst til å lese intervjuer med folk, hvordan de legger opp treninga si, hvor ofte, om de trener styrke eller utholdenhet, hva slags tilskudd de tar, hva som inspirerer, hva slags tips de har, hva som funker og ikke funker for dem, osv osv osv..

Og veldig gjerne "normale" mennesker, altså ikke bare fitnessutøver eller toppidrettsutøvere, eller verdensmestere i hva-nå-det-enn-er.. :) Noen som også kan motivere oss som ikke føler det nødvendig å spise torsk og brokkoli for å leve ett fullverdig liv :wub:

Kanskje også en serie som følger Ola og Kari som skal slanke seg? Eller øke så og så mye i styrke? Noe ala den serien dere hadde med fitnessjentene, bare med et annet fokus :)

Annonse

JA! :thumbsdown:

Dessverre er dette lite aktuelt. Med nettbutikk kommer en enorm arbeidsmengde vi ikke har mulighet (eller spesielt lyst) til å håndtere, men vi skal se om vi kan få i stand noen rabatter hos sponsorene etterhvert :) Fitnessbloggen klær kommer så fort vi har funnet en god nok leverandør.

Gjest Brukernavn007
Dessverre er dette lite aktuelt. Med nettbutikk kommer en enorm arbeidsmengde vi ikke har mulighet (eller spesielt lyst) til å håndtere, men vi skal se om vi kan få i stand noen rabatter hos sponsorene etterhvert :) Fitnessbloggen klær kommer så fort vi har funnet en god nok leverandør.

Rabatter er nice det også! :D

En idé: Lag en serie av artikler med innføring i ernæring - dvs. konsise artikler om mikro, makro, prosesser i kroppen etc.. Det er mange artikler her om praktiske tilnærminger og spesifikke does and dont's, men jeg savner gjerne noen artikler som går i dybden på hvordan kroppen fungerer. I tillegg kunne dere også ha samlet opp alle de nåværende artiklene i et lite "ernæringsbibliotek", på samme måte som øvelsesguiden. Det selvfølgelig viktig at dette er mer teoretiske, men lettfattelige artikler som ikke er preget av lavkarbo sux eller protein ftw (selv om det selvfølgelig er kult om dere greier å kople disse sammen med andre artikler om nettopp praktiske tilnærminger til teorien).

Annonse

Gjest Nicolai Roness
Tror dere vil kunne nå frem til et enda bredere publikum, om artiklene hadde mistet en del av alle de unødvendige og ekskluderende fremmedordene. Artiklenes tyngde blir ikke forringet av den grunn.

jeg synes fremmedord og "faglig" språk er på sin plass, da det fordrer til egen aktivitet rundt teorien. Da må du lete opp annen litteratur og kan på den måten også få et bredere perspektiv. Det er ikke alltid nødvendig å "dumb down" for å nå ut til massene, synes jeg.

Idé 2: dere har en varsel-sak oppe til høyre i forumet her når det er nye innlegg i tråder man har postet i osv. Hvis det finnes api for det i XenForo kunne det kanskje vært kult om dette også lå i forum-punktet på toppmenyen.

Teknisk sett betyr det at man må laste en hel hau av forumkoden for å vise bloggen, så det er noe tvilsomt. Men jeg har vurdert å få den ikke på forumfeeden i sidebar.

En ting som ofte forvirrer folk er at forskjellige treningsprogram og dietter kan være tiltenkt forskjellige mål og utgangspunkt. Nå synes jeg stort sett dere er flinke til å skrive hvem en artikkel gjelder for, men hadde vært kult med en søkefunksjon hvor man kan søke etter artikler som passer for ens egen situasjon. Man oppgir da f.eks at man er overvektig og ønsker å gå ned i vekt og bygge muskler, men ikke har drevet styrketrening før. Dette burde da gi andre treff på diettforslag og treningsprogram enn om man oppgir at man er fit, men ønsker å bli ribba.

et eget forumtroll! for oss som ikke har 1337 peiling på trening eller store ..fordeler... som allikevel trenger god oppfølging på treningsloggen :p

Har lenge vurdert en egen tråd vor tips og innspill til logger som trenger hjelp eller tilbakemeldinger.

Jeg hadde et ærlig forsøk på å råde over 50% av de mindre aktive loggene nettopp pga dette, men jeg er bare en person så det gikk jo som det gikk, etter nådde 50 har jeg rett og slett ikke tid til å lese over mer :(

Teknisk sett betyr det at man må laste en hel hau av forumkoden for å vise bloggen, så det er noe tvilsomt. Men jeg har vurdert å få den ikke på forumfeeden i sidebar.

Ja, jeg vet ikke hva som tilbys av APIer i forumkoden, og det blir vel også en viss friksjon om man er på forumsiden og ser beskjed om nye meldinger samtidig som man har meldingsteller i toppmenyen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...