Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk en gammel JIF flaske og tilsett den oljen du måtte ønske?

De fordeler vel ganske bra!

Ikke noe hever smaken mer enn litt husholdningskjemikalier - fløte kan bare gjemme seg :p

Tror jeg heller hadde gått for noe fra biltema eller ikea da, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roflmao: Derfor håpet hjeg kunne handlet den med kokosfett fra Iherb, som ikke lot seg gjøre :(

Men...kokosfett blir solid ved ganske høye temperaturer - hvordan skal du få den til å spraye uten å varme flasken? Om du får den flytende vil jeg tro en vanlig sprayflaske vil fungere fint, men...ja...

Har du prøvd å bruke vann i stedet for olje?

EDIT: Jeg vet alle elsker meg, men nå blir det vel satt opp alter for meg i de tusen hjem... http://www.pamcookingspray.com/non-stick-spray-products/coconut-oil-spray/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...kokosfett blir solid ved ganske høye temperaturer - hvordan skal du få den til å spraye uten å varme flasken? Om du får den flytende vil jeg tro en vanlig sprayflaske vil fungere fint, men...ja...

Har du prøvd å bruke vann i stedet for olje?

EDIT: Jeg vet alle elsker meg, men nå blir det vel satt opp alter for meg i de tusen hjem... http://www.pamcookingspray.com/non-stick-spray-products/coconut-oil-spray/

Eller ikke spray men boks mener jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

noen som har kjøpt mandelsmør på iHerb og kan anbefale en smak? Har funnet med vanilje, mapel, honning og sjokolade - og det blir for mange valgmuligheter for meg. ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
Noen som vet hvorfor frakten på DHL International Shipping plutselig har økt til 24 dollar? Sist jeg bestilte var den på 8 dollar:(

Er alternativet nå International airmail? Tar ikke det en liten evighet?

Det tar faktisk TO evigheter med airmail, men så lenge det er eneste alternativet...Det kjipeste er at airmail har vektgrense, så jeg fikk ikke kjøpe proteinsnack :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...