Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som kan anbefale meg bra proteinpulver fra iherb? Gjerne med smak som smaker godt og ikke herk :)

Fins det noe uten smak også med lavt kalori og sukkernivå, som man kan tilsette maten for å få i seg nok protein?

Lurer også på hvilken type Bcaa i pulver som er ålreit også? :)

Noen andre produkter dere generellt vil anbefale og ha til mat? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale meg bra proteinpulver fra iherb? Gjerne med smak som smaker godt og ikke herk :)

Fins det noe uten smak også med lavt kalori og sukkernivå, som man kan tilsette maten for å få i seg nok protein?

Lurer også på hvilken type Bcaa i pulver som er ålreit også? :)

Noen andre produkter dere generellt vil anbefale og ha til mat? :)

Hei. Ang. mat så finnes det en bra oversikt her: http://www.ispar.no/#Dagligvarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan anbefale meg bra proteinpulver fra iherb? Gjerne med smak som smaker godt og ikke herk :)

Fins det noe uten smak også med lavt kalori og sukkernivå, som man kan tilsette maten for å få i seg nok protein?

Lurer også på hvilken type Bcaa i pulver som er ålreit også? :)

Noen andre produkter dere generellt vil anbefale og ha til mat? :)

Jeg kan anbefale Muscle Milk fra Cytosport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Noen som har kjøpt kreatinkapsler fra iherb? ;)

Vurderer å gå til anskaffelse av følgende produkt, men alltids kjekt å høre andres evt. erfaringer:

http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Creatine-Caps-800-800-mg-300-Capsules/215?at=0

Du kan jo også sjekke ut erfaringene her fra Iherbkundene (klikk på "product reviews").....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg har forelska meg i iHerb.com :p

-Hva pleier dere å bestille?

-Ting dere har testa, bra eller dårlig?

Trenger inspirasjon til min neste bestilling!

Collagen fra Neocell :) Smålinjer og strekkmerker blekner og forsvinner :) Genialt!! Skal visst også være fint for de med acne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collagen fra Neocell :) Smålinjer og strekkmerker blekner og forsvinner :) Genialt!! Skal visst også være fint for de med acne :)

Har du testa det med resultater på strekkmerker selv? Er ikke mye som hjelper på det så om du har opplevd forbedring er det jo nesten sånn man må bare teste det ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testa det med resultater på strekkmerker selv? Er ikke mye som hjelper på det så om du har opplevd forbedring er det jo nesten sånn man må bare teste det ut selv :)

Jess! JEg har jo gått ned litt mye på kort tid til tider. .og det har resultert i strekkmerker på innside lår og utside hofter, blitt merkbart mindre, samt at hår og negler vokser mer enn det pleier :) Jeg har også noen arr som er blitt betraktelig mindre markert! Anbefales på grunnlag av egne erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! JEg har jo gått ned litt mye på kort tid til tider. .og det har resultert i strekkmerker på innside lår og utside hofter, blitt merkbart mindre, samt at hår og negler vokser mer enn det pleier :) Jeg har også noen arr som er blitt betraktelig mindre markert! Anbefales på grunnlag av egne erfaringer :)

stilig, da må det jo nesten prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess! JEg har jo gått ned litt mye på kort tid til tider. .og det har resultert i strekkmerker på innside lår og utside hofter, blitt merkbart mindre, samt at hår og negler vokser mer enn det pleier :) Jeg har også noen arr som er blitt betraktelig mindre markert! Anbefales på grunnlag av egne erfaringer :)

Har samme problem selv! Får legge inn en bestilling og teste om det virker like bra på meg. Er jo lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem selv! Får legge inn en bestilling og teste om det virker like bra på meg. Er jo lov å håpe ;)

jeg måtte sjekke innside lår etter dusjen nå jeg, for å se etter :D nesten borte, og der var d dype merker.. ikke mørke, men likevel rimelig synlige.. som sagt, nesten vekk ;) og d er det verdt å teste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun bestilt fra iHerb en eneste gang, og jeg synes det tok litt tid før jeg fikk pakken. Bestilte en Stevia Vanilla Cream og en Stevia English Toffee. Er egentlig ikke noe fan av English Toffee, smaker brent - ikke karamell som jeg trodde den kom til å gjøre. Vanilla Cream er helt grei - bruker den i havregrøt, yoghurt og kesam.

Tenker på å bestille en ny shaker og dette proteinpulveret nå, etter at det ble anbefalt i en tråd et eller annet sted i denne jungelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun bestilt fra iHerb en eneste gang, og jeg synes det tok litt tid før jeg fikk pakken. Bestilte en Stevia Vanilla Cream og en Stevia English Toffee. Er egentlig ikke noe fan av English Toffee, smaker brent - ikke karamell som jeg trodde den kom til å gjøre. Vanilla Cream er helt grei - bruker den i havregrøt, yoghurt og kesam.

Tenker på å bestille en ny shaker og dette proteinpulveret nå, etter at det ble anbefalt i en tråd et eller annet sted i denne jungelen.

Ja var jeg som anbefalte det, du kommer ikke til å angre! Det var veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...