Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg synes det er godt! Et annet tips er Frontier Apple Pie Spice.. Dødsgodt på havregrøt og i alt slags bakverk eller i cottagecheese :)

Ja jeg putter det nedi!;) Men hvordan er det hvis jeg vil hande mye men slippe toll. Må jeg da lage først en bestilling under 200 å så bestille, for å så lage en ny å bestille? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende jeg har hatt maks uflaks, men jeg gjorde som deg en gang jenta22, og fikk to bestillinger levert i en pakke. Det ble litt dyrere enn planlagt det gitt, så siden har jeg ventet en dag mellom hver bestilling :p

Åj, ja den er kjip! Da skjønner jeg du vil være på den sikre siden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å prøver ut siden nå, spennende det her!;) Noen som har kjøpt spiruina på iherb? Er en del typer, så usikker på hvilken jeg ska velge ;)

http://www.iherb.com/Nutrex-Pure-Hawaiian-Spirulina-Pacifica-Nature-s-Multi-Vitamin-500-mg-400-Tablets/12641?at=0

jeg holder meg til den der, ingen klage på den sålangt men kan ikke bekrefte noe oppgitt effekt heller, men tar da endel forskjellig så hva som funker el ikke av det er ikke alltid godt og si hehe

når jeg er usikker så velger jeg alltid og gå inn på hjemmesiden til produsenten og lese about us siden, liker jeg det jeg ser der så går jeg for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.iherb.com/Nutrex-Pure-Hawaiian-Spirulina-Pacifica-Nature-s-Multi-Vitamin-500-mg-400-Tablets/12641?at=0

jeg holder meg til den der, ingen klage på den sålangt men kan ikke bekrefte noe oppgitt effekt heller, men tar da endel forskjellig så hva som funker el ikke av det er ikke alltid godt og si hehe

når jeg er usikker så velger jeg alltid og gå inn på hjemmesiden til produsenten og lese about us siden, liker jeg det jeg ser der så går jeg for det:)

Var faktisk denne jeg så på. Men er pulver jeg ønsker!;) Så tok denne bare i pulverform ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men har ikke hørt om så mange andre som har hadd samme uhellet som meg, så det er nokk bare jeg som har hadd uflaks!

Er det lenge siden det skjedde? Flere og flere nordmenn handler på iHerb, så jeg tror egentlig iHerb er klar over "problemet".

Litt off topic, men; "JA til å øke tollgrensen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aha, tror du gjorde et bra valg:D

pulverform altså, oy det smaker nok heftig, brekker meg nesten av tabb`ene jeg hehe men med noe kraftig saft o.l så går det vel ned;)

Hehe ja:p Mange muligheter. Smoothie er det beste. Men også med bare vann. Har man i eplenektar så mister den mye smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja:p Mange muligheter. Smoothie er det beste. Men også med bare vann. Har man i eplenektar så mister den mye smak ;)

oy, med kun vann.. respekt for den hehe:D

dette her minnet meg på noe, noen her inne som har bestillt og smakt noen greens pulver mikser som ikke smaker forferdelig?

kom gjerne med tips! nærmeste jeg har kommet hittill var controlled labs sin oxigreens tror jeg den het, smaker en slags rar mint går såvid greit nok ned hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så spesielt med iherb? Har de spesielt lave priser eller noe?

Jeg ser at dere snakker om vekt og 200 kr grense osv..

Hva er greia med det?

Har dere noe og anbefale?

Jeg er ikke interessert i smaktull og ting uten noen slags næring osv.

Jeg har så langt sett på dette: http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Probiotics-30-Billion-CFU-s-7-VCaps/19521 også tenker jeg og kjøpe noe grønn te men jeg vet ikke helt hvilken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så spesielt med iherb? Har de spesielt lave priser eller noe?

Norske priser kan være så mye som 4 til 5 ganger høyere...

Hva er greia med det?

"Greia" er vel å få varer billigere. I tillegg har de varer man ikke finner i Norge. Det man må være obs på er at en del av dem ikke er tillat i Norge, og dersom man bestiller noe ulovlig, vil pakken bli stoppet i tolla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRO-18987-0.jpg Frontier Natural Products, Organic, Apple Pie Spice, Salt-Free Blend, 1.69 oz (48 g)

NDL-00301-0.jpg Miracle Noodle, Shirataki Pasta, Fettuccini, 7 oz (198 g)

NOW-06966-2.jpg Now Foods, Better Stevia, Liquid Extract, Dark Chocolate, 2 fl oz (60 ml)

Dette var noe av pakken som kom i går, og jeg er fornøyd! Apple Pie krydderet blir nokk ikke bestillt flere ganger, det var jo nesten bare kanel med ingefær i. Smør essensen var, tja, ok? Smakte lite, men helt ok! Stevian med mørk sjokolade var AWESOME (i motsetning til den vanlige som bare heter "chocolate" og smaker høgg), og mirakel nudlene var en suksess! Luktet rå torsk, men var fult spiselige etter litt skylling og ett kjapt oppkok med salt og smøressens

;) Men, nå er jeg vant til glutenfri pasta og det er jo noe spesielt, så om man er kresen og vant med vanlig pasta forstår jeg godt att mange ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...