Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kenneth Vassli
prøvd lime-lemonade og raspberry et el annet av jack3d, de funker bra de:) hakke prøvd xtend enda,derfor jeg bestilte den nå :)

Jeg buker den raspberry ett eller annet nå, synes den er helt grei :) Men den prikkingen i kroppen av den ca 15-20 min etter inntak blir jeg ikke helt vant til :p Spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg buker den raspberry ett eller annet nå, synes den er helt grei :) Men den prikkingen i kroppen av den ca 15-20 min etter inntak blir jeg ikke helt vant til :p Spesielt :)

Så lenge ting smaker, så er det ikke så farlig med "bivirkninger" - så lenge de ikke er skadelige vel og merke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Så lenge ting smaker, så er det ikke så farlig med "bivirkninger" - så lenge de ikke er skadelige vel og merke :p

De bivirkningene er ikke så ille at jeg blir skremt bort ifra det :)

Men første gangen jeg kjente det på tur til gymmet, tenkte jeg rolig for meg selv,"Hva faen er dette for noe!" hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsinsmak pleier å være bra. Eneste jeg ikke skjønner meg på er appelsin og sjokolade :p

Appelsin og sjokolade er jo såå godt! :p

Hm, begynner å bli en stund siden sist jeg bestilte fra iherb nå. Må huske på å gjøre noe med det, snarest. Har en laang ønskeliste over ting jeg ønsker å prøve, og den blir liksom aldri mindre heller. Adder jo bare ting til wishlista hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger irriterer jeg meg litt over at ting ikke er tilgjengelig. Noen ganger bestiller jeg med DHL som fraktalternativ, og da pleier jeg å planlegge handelen litt bedre. Men det er ikke så lett når det alltid er en eller flere varer jeg planlegger å ha med som ikke er der :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke smaker bruker du? Og syntes du de smaker godt? Litt avhengig av litt "krutt" når jeg skal bevege meg ;)

av extend syntes jeg lime er beste alternativt smaker friskt:)

av jack3d syntes jeg sammtlige smaker er ganske kunstig igrunn men er jo bare 2dl vann som skal skylle rett ned så går fint igrunn med alle smaker, syntes kanskje bubblegum smaken er den som er lettest og skylle ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk pakke fra Iherb i dag. Stor lykke <3

Bestilt mange ganger før, er superfornøyd!

Jeg bestilte Vanilje protein fra Twin lab. Fra før av har jeg prøvd Cookies and Creme og chocolade slam- Veldige gode begge to!

3 pakker med ulike Atkins barer, greie å ha når søtsuget melder seg.

Frontier eple pai krydder som jeg har hørt så mye om.

Kokkosmel, Omega 3 tabletter, og en frokostblanding som skal være veldig bra!

Og alt dette for ca 350 ,-

post-162-14440828276872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nyeste bestilling som er på vei!

TUB-20802-1.jpg Tubi's, Organic Soft Licorice, 1 oz (28 g) (TUB-20802) 2 X $0.70 $1.40

TUB-20820-1.jpg Tubi's, Tire Tread Red Licorice, 2 oz (TUB-20820) 1 X $0.93 $0.93

DAG-00109-0.jpg Dagoba Organic Chocolate, New Moon, Rich Dark Chocolate, 2 oz (56 g) (DAG-00109) 1 X $1.92 $1.92

MYC-00202-1.jpg Myceuticals, NutriSqweeze, MyRejuvi~La, Apple Grape, 1 fl oz (MYC-00202) 1 X $1.94 $1.94 $0.00

TUB-20805-1.jpg Tubi's, Tire Tread Licorice, 2 oz (TUB-20805) 1 X $0.93 $0.93

NOW-06927-2.jpg Now Foods, Erythritol, 100% Pure Natural Sweetener, 1 lb (454 g) (NOW-06927) 1 X $7.17 $7.17

HSF-00194-0.jpg HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Shake Mix, Cappuccino, 14.7 oz (418 g)(HSF-00194) 1 X $13.83 $13.83

ATK-05504-0.jpg Atkins, Day Break, Apple Crisp Bar, 5 Bars, 1.2 oz (35 g) Each (ATK-05504) 1 X $6.43 $6.43

38,61 dollar (inkl frakt på 6 dollar) = 228,5 kr.

Var de tre nederste jeg skulle ha, resten er bare fyllmasse som veier ikkeno. Gleder meg til å smake proteinpulveret

:D

Har du smakt den lakrisen før, er den god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]6479[/ATTACH]

fikk dette fra iherb sist uke:) annbefaler denne:wub: :

LTE-00026-0.jpg

Dark Cacao

men likte ikke de barene :( var alt for søte FAKTISK, og det andre har jeg ikke smakt. BTW, jeg skulle egentlig ha cocos olje til mat, men endte opp med en til hår/hud:( skikkelig tabbe av meg:thumbsdown:

De "bounty barene" fra Atkins syntes jeg er veldig gode! Ellers så er favoritten peanut nut chev,http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Caramel-Nut-Chew-5-Bars-1-2-oz-34-g-Each/21256?at=0, og peanut butter cup( http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Peanut-Butter-Cups-5-Packs-1-2-oz-34-g-Each/21369?at=0)

Skal teste de "oreo" ligenen kjeksene i kveld til kaffe :) Den sjokoladen må jeg prøve, elsker mørk sjokolade :) Funnet noen gode kokkos oljer til å steke i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...