Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[ATTACH=full]6479[/ATTACH]

fikk dette fra iherb sist uke:) annbefaler denne:wub: :

LTE-00026-0.jpg

Dark Cacao

men likte ikke de barene :( var alt for søte FAKTISK, og det andre har jeg ikke smakt. BTW, jeg skulle egentlig ha cocos olje til mat, men endte opp med en til hår/hud:( skikkelig tabbe av meg:thumbsdown:

Kokosolje er kjempebra for håret også! Så det kjøpet skal du ikke være lei deg for:D

Fortsetter under...

hehe nei, aldri prøvd ut kokos olje, men har bestillt meg litt til fra dem nå. Så får se om jeg får det rett denne gangen:p

Og du må prøve ut den endre sjokoladen jeg bestillte også da. Kjempe grei til baking, er liksom mye "tynnere" i konsistensen enn kokesjokolade som du kjøper i norge:) Og smaker fanntastisk, og tror ikke det er sukker i dem heller:D

Det skal jeg. har lagt de til wish listen, så blir med ved neste kjøp ;)

Fikk pakke fra Iherb i dag. Stor lykke <3

Bestilt mange ganger før, er superfornøyd!

Jeg bestilte Vanilje protein fra Twin lab. Fra før av har jeg prøvd Cookies and Creme og chocolade slam- Veldige gode begge to!

3 pakker med ulike Atkins barer, greie å ha når søtsuget melder seg.

Frontier eple pai krydder som jeg har hørt så mye om.

Kokkosmel, Omega 3 tabletter, og en frokostblanding som skal være veldig bra!

Og alt dette for ca 350 ,-

[ATTACH=full]6478[/ATTACH]

Åh, den frokostblandingen er bare herlig! Bestiller den hele tiden :D De kakaoposene også :)

Annonse

Det er så mye godt! Skulle gjerne blitt sponset av iherb, jeg melder meg gjerne frivillig som anmelder liksom ;)

Hehe, sjæææl! Bestilte min første pakke i desember - etter det har jeg vel hentet rundt 10 pakker eller noe, og bestilte enda to i dag - avhengig sa du? :p

http://www.iherb.com/Walden-Farms-Original-Barbeque-Sauce-12-oz-340-g/39990?at=0

Tidenes beste kjøp! Syykt god sammen med svinekjøtt, fullkornsris og eplebiter :)

Og disse til dessert:

http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Chocolate-Coconut-Bar-5-Bars-1-4-oz-40-g-Each/24488?at=0

Smaker heelt likt bounty <3

Jeg har bare smakt alle de søte tingene de har, så nå får jeg vel prøve dressingene også! :D

Jeg har bare smakt alle de søte tingene de har, så nå får jeg vel prøve dressingene også! :D

Ja, vet du, tok en stund før jeg bestilte denne - og den er hundre ganger bedre enn de søte tingene, virkelig! Bedre enn vanlig BBQ-saus faktisk :D Gleeeede på flaske ;)

Annonse

Ja, vet du, tok en stund før jeg bestilte denne - og den er hundre ganger bedre enn de søte tingene, virkelig! Bedre enn vanlig BBQ-saus faktisk :D Gleeeede på flaske ;)

Veldig gladlig nyhet! Har selv bare smakt karameldipen (litt missfornøyd, men den er allerede halv tom, så god mot søtsug), men venter på masse spennende i posten jeg også. Bla. sjokoladedip, peanøttsmør og dressinger. Mmm ;)

Haha, du gir meg jo ikke noe annet valg heller! :D Må vente på at siste pakke skal dukke opp på posthuset først, så skal jeg bestille :thumbsup: Prøvd de andre typene også?

Veldig gladlig nyhet! Har selv bare smakt karameldipen (litt missfornøyd, men den er allerede halv tom, så god mot søtsug), men venter på masse spennende i posten jeg også. Bla. sjokoladedip, peanøttsmør og dressinger. Mmm ;)

Ooh, ikke for å skuffe, men den peanøttgreia smaker hoggorm :sick: Ingen peanøttsmak what so ever :thumbsdown: Hadde gledet meg såå til den, og ble vannvittig skuffa - bestilte til og med to, siden de hadde vært utsolgt så lenge... Bajs! Meeen karamelldippen, marshmellowdippen og sjokosausen er gull - smaker litt rart alene, men i fluff er sjokosaus og karamellen herlig, og marshmellow er god på pannekaker sammen med litt jordbær, eller på fun light gelé hvis du blander i litt vaniljefrø ;)

Haha, du gir meg jo ikke noe annet valg heller! :D Må vente på at siste pakke skal dukke opp på posthuset først, så skal jeg bestille :thumbsup: Prøvd de andre typene også?

Av middagsting har jeg bare prøvd den BBQ-sausen, for liker ikke andre dressinger - vurderer den honey dijon-dressingen, og den bacon ranch tingen, de hørtes gode ut ;) Hmm... kanskje bestille de nå da :p

Ooh, ikke for å skuffe, men den peanøttgreia smaker hoggorm :sick: Ingen peanøttsmak what so ever :thumbsdown: Hadde gledet meg såå til den, og ble vannvittig skuffa - bestilte til og med to, siden de hadde vært utsolgt så lenge... Bajs! Meeen karamelldippen, marshmellowdippen og sjokosausen er gull - smaker litt rart alene, men i fluff er sjokosaus og karamellen herlig, og marshmellow er god på pannekaker sammen med litt jordbær, eller på fun light gelé hvis du blander i litt vaniljefrø ;)

Synes faktisk peanøttsmøret er godt jeg! Ikke prikk likt det vanlige selvfølgelig, men absolutt godt :) Jeg forguder også karamell- og sjokoladedipen, og sjokoladesirupen er også kjempegod! Pannekakesirupen er himmelsk, særlig over CC :D Marshmellowdippen har jeg ennå ikke prøvd! Da må jeg nesten gjøre det også... ææh, avhengig!

Synes faktisk peanøttsmøret er godt jeg! Ikke prikk likt det vanlige selvfølgelig, men absolutt godt :) Jeg forguder også karamell- og sjokoladedipen, og sjokoladesirupen er også kjempegod! Pannekakesirupen er himmelsk, særlig over CC :D Marshmellowdippen har jeg ennå ikke prøvd! Da må jeg nesten gjøre det også... ææh, avhengig!

Hmmm... da håper jeg det bare var noe galt med min peanøtt-ting, for brakk meg da jeg smakte på den - vel, det finner jeg ut når jeg får neste boks i morgen :p Pannekakesirupen må jeg prøve, er ikke overbegeistra for maple til vanlig, men nå er jo alt søtt godt om dagen :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...