Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Må tipse dere om denne (finnes i flere farger) og denne. Flaska er den beste og mest geniale jeg noen gang har hatt, og de boksene gjør det veldig enkelt hvis man skal ha med seg for eksempel proteinpulver, den "store" boksen har tre deler. Man slipper å ha én vannflaske, og én shake-flaske og trenger ikke å styre med tull som "proteinpulver i plastpose".

(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tipse dere om denne (finnes i flere farger) og denne. Flaska er den beste og mest geniale jeg noen gang har hatt, og de boksene gjør det veldig enkelt hvis man skal ha med seg for eksempel proteinpulver, den "store" boksen har tre deler. Man slipper å ha én vannflaske, og én shake-flaske og trenger ikke å styre med tull som "proteinpulver i plastpose".

(y)

Tusen takk, den boksen er noe som jeg har lett etter LENGE! Utrolig at jeg ikke har sett den tidligere, trodde jeg hadde gått igjennom iHerb flere ganger. Flasken er også genial, men åpningen skulle vært litt større, vanskelig å fylle på med pulver med mindre scoopen er liten.

Smartshake er et alternativ og, ideen er god, produktet tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, den boksen er noe som jeg har lett etter LENGE! Utrolig at jeg ikke har sett den tidligere, trodde jeg hadde gått igjennom iHerb flere ganger. Flasken er også genial, men åpningen skulle vært litt større, vanskelig å fylle på med pulver med mindre scoopen er liten.

Smartshake er et alternativ og, ideen er god, produktet tilbakestående.

Bare hyggelig, jeg vet ikke helt hvordan jeg kom over den boksen heller, men er glad jeg gjorde det.

Syns du det? Det går jo an å ta av lokket som "drikketuten" sitter på, og da blir den jo åpningen like stor som en typisk shaker, eller middels stor kopp. Går helt fint å fylle på da med vanlige scoops som følger med proteinpulveret. Her er flere alternativer av den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, jeg vet ikke helt hvordan jeg kom over den boksen heller, men er glad jeg gjorde det.

Syns du det? Det går jo an å ta av lokket som "drikketuten" sitter på, og da blir den jo åpningen like stor som en typisk shaker, eller middels stor kopp. Går helt fint å fylle på da med vanlige scoops som følger med proteinpulveret. Her er flere alternativer av den. :)

Hehe! Selvsagt tar jeg av lokket før jeg fyller på med pulver! Men den er fortsatt litt for liten :p

Har også den originale som du linker til, men sportsvarianten er så mye mer fancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp en sample-pakke med 12 forskjellige smaker av quest bars fra hjemmesiden dems (hadde ikke på iherb). Fikk nå en mail som fortalte om at det KAN oppstå komplikasjoner i toll og det ikke er dems ansvar etc.

Noen som har erfaring fra å bestille rett fra hjemmesiden dems? Tenkter det bare er en formell mail og at det ikke bør si noe hvor jeg bestiller quest bars fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du er under tollgrense osv så skal det vel ikke oppstå så veldig mange vanskligheter. Jeg anntar st grunnen til at de sender den mailen er at de ikke ser det som sitt ansvar å holde orden på alle lands import-bestemmelser. Da sender de en generell advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp en sample-pakke med 12 forskjellige smaker av quest bars fra hjemmesiden dems (hadde ikke på iherb). Fikk nå en mail som fortalte om at det KAN oppstå komplikasjoner i toll og det ikke er dems ansvar etc.

Noen som har erfaring fra å bestille rett fra hjemmesiden dems? Tenkter det bare er en formell mail og at det ikke bør si noe hvor jeg bestiller quest bars fra?

Ble ikke det fryktelig dyrt med frakt? Hadde tenkt å bestille en samplepack selv, men det litt for dyrt i forhold til iherb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke det fryktelig dyrt med frakt? Hadde tenkt å bestille en samplepack selv, men det litt for dyrt i forhold til iherb.

Jo, ble dobbelt pris (150 ca for frakt). Satser på det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dear iHerb Customer,

The product you are interested in purchasing, HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each, has been discontinued by the manufacturer, or is no longer carried by iHerb.

Dafuuuk? :cautious:

Er bare i sommermånedene pga de smelter lett i frakten! Tilbake i september;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...