Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

heisann dere IHerb frelste mennesker her inne! :)

er det noen av dere som bestiller hudprodukter derfra. Type . gode, organsike/økologiske ingredienser uten parabener og dritt! ??

Vil ha en god nattkrem, en dagkrem, en øyekrem og en for voksen hud -som forebygger rynker. haha, viktig m forebygging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann dere IHerb frelste mennesker her inne! :)

er det noen av dere som bestiller hudprodukter derfra. Type . gode, organsike/økologiske ingredienser uten parabener og dritt! ??

Vil ha en god nattkrem, en dagkrem, en øyekrem og en for voksen hud -som forebygger rynker. haha, viktig m forebygging ;)

Jeg bestiller en del fra Alba og er kjempefornøyd med produktene deres ihvertfall :)

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Even-Advanced-Sea-Plus-Renewal-Night-Cream-2-oz-57-g/38968 er en veldig bra nattkrem. Ellers liker jeg pinnaple enzyme skrub og rens og Aloe & Green tea dagkrem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

tror jeg skal holde meg unna den... haha! Frykter at terskelen for å blakke meg på IHerb dermed blir veldig lav... :o) selvkontroll hvor?

I knoooow... har måtte ta meg i nakkeskinnet i det siste og satt strek ved å bestille bare det som er nødvenig (og questbarene), og ikke bestille alt det andre bestiller bare for å smake :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har noen her forsøkt å bestille varer fra iherb poste restante til Sverige? Det blir for teit å skulle holde seg under 200,-grensen - spesielt når man kan kjøpe for 1300 i Sverige.

EDIT: For å svare på mitt eget spørsmål, så ser dette ut til å være et bra alternativ: http://www.posterestantestromstad.no/

EDIT2: Fikk svar fra posterestantestromstad om at de tar mot pakker fra alle speditører og kan håndtere pakker opptil 40kg - så neppe noe problem for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her forsøkt å bestille varer fra iherb poste restante til Sverige? Det blir for teit å skulle holde seg under 200,-grensen - spesielt når man kan kjøpe for 1300 i Sverige.

EDIT: For å svare på mitt eget spørsmål, så ser dette ut til å være et bra alternativ: http://www.posterestantestromstad.no/

EDIT2: Fikk svar fra posterestantestromstad om at de tar mot pakker fra alle speditører og kan håndtere pakker opptil 40kg - så neppe noe problem for oss :D

Og så sende videre fra sverige til Norge? Blir ikke det en del kostnader likevell?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke har behov for å kjøpe enkeltting som går over 200kr, eventuelt bår så nærme grensa at man uansett er i sverige en gang i uka så synes jeg at portoen fra iHerb er så lav at jeg ikke helt ser poenget. Det kan være litt pes å drive å dele det opp, men ikke så mye at å dra til sverige er mindre pes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...