Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor på hybel sammen med en til, så det er sinnssykt digg når jeg er helt alene.

Som nevnt over, dodøra er oppe når jeg går på do.

Rusler rundt i singlett og truse. Slenger meg på sofaen med god mat + pepsi max, stearinlys tent på rundt om kring og en god film/program på TV'en (liker å spille på ipoden eller playstation også) :D

EDIT: skal jeg se film er det helst en rå actionfilm.

Annonse

åååå. da er det musikk som gjelder, enten så hopper og spretter jeg rundt i hele leiligheten og trur jeg danser som de i musikkvideoene eller så lærer jeg meg en sang. Serier og filmer som kjæresten ikke vil se dominerer på tv`n og kokesjokolade blir smugspist:shy:

Jeg trener litt hver dag, og det er den tid jeg er alene.Ikke alltid jeg er alene da heller, men ut over det er det sjelden jeg "er alene":...om det ikke regnes etter at barna har sovnet og mannen er på jobb? Den timen det varer før jeg må legge meg ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...