Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går.... spiste jeg 300 kcal for lite :(

Kleint.

Eg låg ann til det samme, men tok eit skikkelig skippertak forran tv'en på kvelden med ein halv pose "søtt og salt"-nøtteblanding, samt ein boks med makrell i tomat før leggetid.

Klokken var 22.00 og jeg hadde fått i meg 2400 kcal.. dvs jeg manglet 1600.. heiv i meg 14 kokte egg blandet blandet med 1 pakke majones.. låg der en stund og måtte spy.. i frykt for at jeg kom til å spy turte ikke jeg å hive i meg 4 til :(

Klokken var 22.00 og jeg hadde fått i meg 2400 kcal.. dvs jeg manglet 1600.. heiv i meg 14 kokte egg blandet blandet med 1 pakke majones.. låg der en stund og måtte spy.. i frykt for at jeg kom til å spy turte ikke jeg å hive i meg 4 til :(

1 pakke majones er vel ikke akkurat verdens beste bulkemat :rofl:, men så er jo også dette syndetråden :)

Annonse

Over lengre tid er nok det ikke det, spiser som regel bare kjøtt, ris og brokkoli, samt ett par havregryn og riskake og shake måltid, men bedre å komme opp i de kcal jeg skal ha ved å spise majones for eksempel i nødstilfeller enn å havne i underskudd. Det var absolutt ikke en synd at jeg spiste 1 pakke majones, eneste synden var at jeg ikke spiste 1 og en halv pakke majones :)

Onsdag er vel alltid min store FY-dag:p Trener utpå kvellinga, men etter halin, draing og knaing hos fysioterapauten, har jeg obligatorisk hvile:D Da blir det innom butikken for et rundstykke og sjokolademelk:oops:

Min spesialitet fra kjøkkenet, med STOR fy-faktor, er min beryktede kylling med tri color-pasta og sheery/hvitvinsfløtesaus, som gratineres med god parmesan. Ikke diss før du har prøvd det, det er seriøst farlig godt....!

Med dårlig rå, og lite tid, blir det fort denne;

Potetstappe med ost og pølsebiter, gratineres i ovn. FY-HY-HYYYY!!!:eek: Men godt da..:oops: -og latterlig enkelt!:p

Måtte spise litt gulrotkake til frokost. Vi har gruppearbeid på skolen hvor en av oss baker kake hver gang (!). Har hittil sagt nei, men i dag var det ei som hadde baka gulrotkake for det hadde hun hørt at også jeg spiste. Så da måtte jeg jo nesten bare ta tre stykker da... hehe :D

man vet man er litt over gj.snittet gal og godterisyk....når man har lagt seg kl 1......står opp kl 2 i hu og hast, drar på seg alle klea...traver bort til deli de luca...og fylller opp en pose med smågodt til 78kr....traver hjem....lager store mengder havregrøt,kesam med myo-mocca og puffs...hever i seg alt på no time. jeg skylder på at jeg enkli skulle vært ute idag...da er det heeelt naturlig for kroppen min å ville ha godteri like før kl2:meh::confused: hører også med til historia at jg spist 1kg poteter osv osv...før jeg i utgangspunktet la meg:p

what to do?...:p jobb om 9 timer......før det: kvalitetssøvn! Goood niiiight! sleeep tight

man vet man er litt over gj.snittet gal og godterisyk....når man har lagt seg kl 1......står opp kl 2 i hu og hast, drar på seg alle klea...traver bort til deli de luca...og fylller opp en pose med smågodt til 78kr....traver hjem....lager store mengder havregrøt,kesam med myo-mocca og puffs...hever i seg alt på no time. jeg skylder på at jeg enkli skulle vært ute idag...da er det heeelt naturlig for kroppen min å ville ha godteri like før kl2:meh::confused: hører også med til historia at jg spist 1kg poteter osv osv...før jeg i utgangspunktet la meg:p

what to do?...:p jobb om 9 timer......før det: kvalitetssøvn! Goood niiiight! sleeep tight

hahahaha, du er så syk, cheese!

Jeg har ikke synda på veldig lenge (sist var i oktober engang) og det er jeg stolt over, men det er så utrooolig mye jeg har lyst til å spise, så jeg har laget DEN lista over mat jeg skal spise i jula :oops: Kommer til å rulle meg hjem fra alle familie og venninne middager.

400g melkesjokolade ligger allerede klar i skuffen og venter bare på juleaften :whistling:

Annonse

Får vondt langt inne i hjerterota over å tenke på hva jeg har spist i dag.

Frokost før trening: to sjokoladebiter

Lunsj: 300 g peppernøtter

Middag: Noen biter av samboerens fiskegrategn

Kvelds: 200 g helnøtt

Må lade opp til jeg skal prøve meg på PSMF til uka :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...