bmbb Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Min helg bør ha dekket et par års sukker- og drittmatsug + null trening klar for ny og bra uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvaksinj Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Min helg bør ha dekket et par års sukker- og drittmatsug + null trening klar for ny og bra uke Hoho, kjenner meg igjen i den! bmbb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kjøpte et fenalår i går. Tenkte det passer jo fint som fett og proteinrik helgefrokost med eggerøre. Men klarer jeg å unngå å gå å maule fenalår hele kvelden? Men er jo sykt godt da. Og siden det ikke er noe særlig mer enn 1 kg kjøtt på det, 200 gram proteiner og 200 gram fett kan jeg vel maks legge på meg 0,4 kg av det. Jaja, for ta en ekstra joggetur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg ble happy da jeg så tørka fiken på butikken, så jeg kjøpte med meg en pakke. Hadde jeg bare tenkt to ganger før jeg kjøpte den, hadde jeg skjønt at jeg kom til å sluke hele driten med en gang. Men det er jo så godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraMella Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Gikk unna 1 kg! m klementiner, igår.. Solveig og madeli 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er så godt å se at det er flere utskeiere her inne. Det har gått ned 50g sjokolade idag Sjokoladehjertene jeg skulle pynte julegaver med havnet i magen min istedenfor:eek: ChristinaGJ, CaraMella og madeli 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er så godt å se at det er flere utskeiere her inne. Det har gått ned 50g sjokolade idag Sjokoladehjertene jeg skulle pynte julegaver med havnet i magen min istedenfor:eek: hmm Jeg er sterk, utholdene, liker å oppnå ting kjapt og har sterk viljestyrke Hvor ble viljestyrken av Neida, skal ikke være slem, det kan skje oss alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Den forsvant gitt Sykt at man noen ganger bare MÅ ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tripe3 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Konsert og bytur på lørdag med tilhørende sukkerdynka drikkevarer. Toast og ostemauling da jeg kom hjem. Søndag ble bakrusen pleiet med brunost, müsli med vaniljekrem, frukt og sjokoladesaus, og en litt for stor porsjon gullfisker med dip. Oj, glemte at jeg åt en liten porsjon rømmegrøt også. :whistling: Gullfisk med dipp? Er det godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Føler nesten jeg må skrive her at jeg IKKE har syndet selv om det er fredag! må være første gang siden.. kan ikke huske. usikker på om jeg skal prøve å jobbe meg gjennom lørdag også! men er litt redd det kommer til å gå utover neste uke.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraMella Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Halv pakke m raffaello og 3 u-planlagte knekkebrød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Linda Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kremt, ja jeg syndet i går og straffen er oppblåst mage, craving etter mer drittmat Spiste stor chips, barnaise, ostepølse med bacon og sjokolade I dag blir det supergreens, basepulver, avokado, salat og kylling madeli 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har ikke syndet på lenge.. Men i kveld blir det noen glass med vin, potetgull og dip .. EN dag i uken er det vel kanskje lov (sier jeg til meg selv for å rettferdiggjøre det ) Middagen derimot skal jeg være flink, kyllingfilet, brokkoli, mais og bittelittegranne saus Treningen utgår desverre da jeg har to stk barn denne helgen , og ingen barnepass på gymmen Kommer sterkt tilbake til uken ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gullfisk med dipp? Er det godt? Åpenbart, ja. Neida. Hvete med salt + krydra kesam funker for meg, hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martinej Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 I går ble det nesten en flaske rødvin, popcorn og saltstenger. Pluss en ekstra porsjon middag som "nattmat" da venninnene mine hadde dratt. Og nå har jeg alt for mye rester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 drukket er drukket....spist er spist.....cant undo it!Eat,train,love and live!as simple as that!Amen Maria Torres, Eileen, Lily og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristinaGJ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Uff 2 bueno sjokolader igår og 1 idag - ikkje braaaa Går det ann å gjemme de fra butikkhyllene eller noe .. Klarer ikke en helg uten Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Smultringer (som egentlig ikke var gode) og sjokoladetrøfler til frokost i dag er vel ikke feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Familieselskap idag med lammestek og fløtegratinerte poteter, et par glass vin og alt for mye is, brownies og pepperkaker. Skikkelig søndagsmiddag. På en annen side tok jeg lørdagen min i dag, og har spist fornuftig resten av uka. Samvittigheten hadde vært svartere om jeg hadde kost meg med usunne ting fredag og lørdag i tillegg. ubertass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 200 baconcheeseburger etterfulgt av endre mer sjokoladetrøfler. I tillegg til dette har dagens kosthold bestått av smultringer. Ikke rart jeg har lagt på meg nesten 8 kg de siste månedene og still going.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.